Hadden ze dat niet in spiegelbeeld moeten doen aangezien de coureurs zo ver ik zag de aansporingen alleen vanuit de spiegels konden zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
FOM die even hun voorkeur in beeld brengt.
Dan ben je ook vast fan van de Danger Zone en de Action Zone.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans, net als die vogel in Amerika
Dan vond ik die vogel nog wel grappig, maar tegenwoordig bijna iedere race die push now dingen gericht aan degene die tweede ligt ofzo slaan echt nergens op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans, net als die vogel in Amerika
Dat gaat echt niet gebeuren in The Temple of Speedquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:03 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
13 graden hier en vannacht nachtvorst voorspelt. Goed voor de boernkool.
Vrije training in de GP3 is dan ook afgelast vanmorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:20 schreef Gezicht het volgende:
Op Nyck de Vries' instagram is te zien dat de paddock deels onder water staat
Powerboat racequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:20 schreef Gezicht het volgende:
Op Nyck de Vries' instagram is te zien dat de paddock deels onder water staat
Gasly met z'n eerste pole en dan de overstap naar Red Bull wat dan honderdmiljoen races wint.quote:
Honderdmiljoenmiljard. Godmiljaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gasly met z'n eerste pole en dan de overstap naar Red Bull wat dan honderdmiljoen races wint.
"Ja maar jullie kozen er zelf voor om de nieuwe PU niet te gebruiken"quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:04 schreef Abdus18 het volgende:
"Ja maar we hebben gezegd dat er reliabillity problems zijn"
Ze waren ervoor gewaarschuwd, dus ze mogen niet klagen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:02 schreef StephanL het volgende:
Ric nu al stuk, nog niet eens 1 rondje
Maar waarom heeft RB PU3 al ontvangen van Renault terwijl ze beter een 1.3 turbodiesel kunnen gebruiken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze waren ervoor gewaarschuwd, dus ze mogen niet klagen.
Linksom of rechtsom, het ligt niet aan Renault.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ja maar jullie kozen er zelf voor om de nieuwe PU niet te gebruiken"
FIA doet het, om de schapen mak te houden, goed - eerst alles onderzoeken en daarna met een biased resultaat aangeven dat Leclerc hartstikke deaud was geweest als de halo er niet op had gezeten.quote:
Is nodig ook om een beetje mee te komen qua snelheid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:34 schreef Abdus18 het volgende:
die achtervleugel van RB is toch wel erg plat
In de regen is dat wel minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is nodig ook om een beetje mee te komen qua snelheid.
In de regen komt het meer aan op de rijder dan de motor. Pas op een droge baan bij vol gas stampen zullen de verschillen duidelijk te meten zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:40 schreef Tinos85 het volgende:
Hopelijk kunnen ze met deze omstandigheden de B en C spec wel goed vergelijken. Het is niet ideaal natuurlijk.
zo beter ???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
mobdro wel eens geprobeerd op android ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Heeft er nog iemand een stream?
Ik haal ze meestal hier vandaan: https://www.reddit.com/r/motorsportsstreams/quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Heeft er nog iemand een stream?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:07 schreef ondeugend het volgende:
Best netjes dat RB en Renault RIC alvast latrn wennen aan de omstandigheden van volgend jaar
Heb ik als back upquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal hier vandaan: https://www.reddit.com/r/motorsportsstreams/
Mjah de support races maken tegenwoordig meer herriequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:53 schreef SnowOokami het volgende:
Speciaal oordoppen meegenomenmijn Opel maakt meer lawaai, wat een tegenvaller.
Rammelende moeren en wind door naden is iets anders dan motorgeluid natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:53 schreef SnowOokami het volgende:
Ik had ze vorige week ook meegenomen, alleen nodig gehad bij de Porsche Supercupquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:53 schreef SnowOokami het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |