Echt niet, Die gast is al de hele dag bezig met persoonlijke aanvallen aan mijn adres. Lees anders maar even terug.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe gewoon weer even normaal
"Triest hoopje mens" aldus jij. Ga lekker ergens anders stoken met privégegevensquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dit nog meent ook. Triest hoopje mens ben je toch.
Wowquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
"Triest hoopje mens" aldus jij. Ga lekker ergens anders stoken met privégegevens
Elan is viesmad.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet, Die gast is al de hele dag bezig met persoonlijke aanvallen aan mijn adres. Lees anders maar even terug.
Teruglezen doe ik niet aanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet, Die gast is al de hele dag bezig met persoonlijke aanvallen aan mijn adres. Lees anders maar even terug.
Wow kalm aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
"Triest hoopje mens" aldus jij. Ga lekker ergens anders stoken met privégegevens
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Beef tussen Stijn en Elan neemt serieuze vormen aan.
[ afbeelding ]
Stijn kan toch gewoon reagerenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:32 schreef onlogisch het volgende:
Het is echt erg smerig van Elan hier zijn gal te spuwen over een user die zich momenteel niet kan verweren.
Bah bah bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |