abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181572287
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zit bij Raiola zeker
Klopt idd
pi_181572294
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:38 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Rosario voegt helemaal niets toe.
Speelde gister een prima pot
pi_181572354
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:39 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Had ik het gisteren ook over, er stond ook totaal geen druk op Hendrix en Rosario. Die leken echt een wereldduo. Terwijl we hebben gezien wat er gebeurt als er druk op komt te staan vanuit de tegenstander; dan voetballen ze zich daar echt nauwelijks onder uit.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:04:48 #29
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181572964
quote:

[..]

Als hij zich kan ontwikkelen een prima speler, op dit moment te licht. Zeker op hoger niveau zal hij het nog moeilijker krijgen. BATE lieten hem, Pereiro en Hendrix redelijk met rust. Vandaar dat ze gisteren alle 3 positief opvielen. Tegen een ploeg die er kort op zit (zoals Fortuna o.a. deed) zie je Hendrix en Rosario ploeteren.
pi_181572970
quote:
Thijs altijd met z'n: mag ik even uitpraten.

Lijkt me altijd weinig sympathieke man. Zo'n wiskunde leraar type.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181572992
Het is nogal laat geworden en ik heb niets meegekregen van de GUTI-soap. Tering, is dit lekker wakker worden. Al helemaal na de prachtige avond dat het al was. _O_ GODEN.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:09:47 #32
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181573062
quote:

[..]

Anoniem makkelijke balletjes geven kan iedereen wel.
pi_181573081
Als Rosario een beetje mag blijven spelen staat ie na de winter in de basis naast Guti
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:47:46 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181573760
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als hij zich kan ontwikkelen een prima speler, op dit moment te licht. Zeker op hoger niveau zal hij het nog moeilijker krijgen. BATE lieten hem, Pereiro en Hendrix redelijk met rust. Vandaar dat ze gisteren alle 3 positief opvielen. Tegen een ploeg die er kort op zit (zoals Fortuna o.a. deed) zie je Hendrix en Rosario ploeteren.
Ik vind dat met Hendrix oprecht wel mee vallen. Die heeft een behoorlijke functionele techniek en drive waardoor hij zijn persoonlijke duels vaak gewoon wint. Speelde niet voor niets zijn beste wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord. Ziyech was nergens tegen hem in de laatste confrontatie.

Zijn grootste probleem is vooral in wedstrijden waar de ruimtes klein zijn, omdat hij de bal dan niet goed kwijt kan bij medespelers.

Rosario is op dit moment veel meer het probleem. Die moet gewoon veel meer in de luwte worden gehouden nog, en met Gutiérrez erbij kan dat gewoon.
pi_181573787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het is nogal laat geworden en ik heb niets meegekregen van de GUTI-soap. Tering, is dit lekker wakker worden. Al helemaal na de prachtige avond dat het al was. _O_ GODEN.
Daarbij moet ik ScarfaceGOD nog feliciteren volgens mij.

Goed gedaan, makker. _O- _O_
pi_181573884
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
RikElfrink twitterde op donderdag 30-08-2018 om 13:17:11 Opvallende transfer: Gianluca Scamacca (19), de boomlange Italiaanse jeugspits die eerder bij #PSV speelde, is op weg naar PEC Zwolle. https://t.co/LyBNnznV0P reageer retweet
Heel jammer, had er veel meer van verwacht
pi_181573923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:05 schreef RipCity het volgende:

[..]

Thijs altijd met z'n: mag ik even uitpraten.

Lijkt me altijd weinig sympathieke man. Zo'n wiskunde leraar type.
Ik heb wel sympathieke leraren wiskunde gehad. :{
Oh.
pi_181573946
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:55 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Heel jammer, had er veel meer van verwacht
Dat is toch altijd overduidelijk een geval van een spits die in de jeugd veel scoort omdat hij fysiek veel verder is. Hoe vaak worden die een succes in het seniorenvoetbal
Oh.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:00:46 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181573978
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is toch altijd overduidelijk een geval van een spits die in de jeugd veel scoort omdat hij fysiek veel verder is. Hoe vaak worden die een succes in het seniorenvoetbal
Beetje meer respect voor de nieuwe Ibrahimovic, graag.
pi_181574026
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beetje meer respect voor de nieuwe Ibrahimovic, graag.
Je bent zelf de nieuwe Ibrahimovic.
Oh.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:07:01 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181574074
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je bent zelf de nieuwe Ibrahimovic.
Meer een gehandicapt neefje van van Tiggelen, om eerlijk te zijn.
pi_181574083
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Meer een gehandicapt neefje van van Tiggelen, om eerlijk te zijn.
Berry van Aerle?
Oh.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:08:13 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181574093
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Berry van Aerle?
Was het maar waar. Met de helft van zijn voetballend vermogen was ik al gelukkig geweest.
pi_181574179
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Was het maar waar. Met de helft van zijn voetballend vermogen was ik al gelukkig geweest.
En toch bij FC Eindhoven gespeeld.
Oh.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:18:25 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181574284
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En toch bij FC Eindhoven gespeeld.
Ik ontken alles.
pi_181574661
quote:
Lozano blij met komst van aangever en maatje Gutiérrez

Met de 23-jarige Mexicaan Érick 'Guti' Gutiérrez heeft PSV de beste vriend én aangever van Hirving ‘Chucky’ Lozano in huis gehaald. ,,Voor Guti steek ik mijn handen in het vuur," zegt zijn voormalig trainer Hans Westerhof.

PSV had de linksbenige middenvelder al langere tijd op de korrel. De onderhandelingen met zijn club Pachuca verliepen echter moeizaam. De Mexicanen vroegen aanvankelijk zestien miljoen euro voor de negenvoudig international, maar waren op het laatste moment toch bereid te zakken. PSV betaalt bijna zes miljoen euro voor Gutiérrez, een bedrag dat met bonussen nog zou kunnen oplopen tot acht miljoen.

Dat kon wel eens een koopje zijn, want volgens Hans Westerhof, ex-trainer van PSV en Pachuca,heeft de landskampioen met de linkspoot een geweldige slag geslagen. ,,Ik prijs niemand de hemel in als ik niet overtuigd ben, maar voor Guti steek ik mijn handen in het vuur’’, zegt de man die een jaar geleden al riep dat PSV Gutiérrez moest halen.

Westerhof ziet de linkspoot als de natuurlijke opvolger van Andrés Guardado. Zowel bij PSV als de nationale ploeg van Mexico. ,,Guardado is een stabiele, intelligente jongen. Dat is Guti ook. Hij is een verbindingsspeler die het spel kan verdelen. Je kan altijd de bal aan hem kwijt, hij zal hem nooit verliezen. Maar hij heeft ook een geweldige steekpass. Ik snap heel goed dat Chucky blij is met zijn komst. Als er één speler is die hij weg kan steken, dan is hij het wel.’’

dat Pachuca vannacht Nederlandse tijd een bekerwedstrijd speelde en de club vlak voor de aftrap wel móest uitleggen waarom Gutiérrez buiten de selectie was gelaten, kwam het nieuws over de deal naar buiten toen de meeste PSV-supporters al in bed lagen. Lozano was ’s nachts nog wel wakker om zijn vriend via Facetime meteen welkom te heten.

In het geregisseerde gesprekje dat de Eindhovenaren postten vertelt de aanvaller wat Gutiérrez, die voor vijf jaar tekent, kan verwachten. ,,Je komt hier terecht bij een grote club’’, aldus Lozano. ,,Op dit moment staan we bovenaan. Vandaag hebben we ons geplaatst voor de Champions League. Ik wacht hier op je.’’

Gutiérrez antwoordt dat hij staat te popelen om herenigd te worden met zijn vriend. ,,Jij wil het beste voor mij en ik heb begrepen dat het een hele grote club is’’, zegt hij. ,,Jij gaat mij helpen met deze stap. Ik ben blij om daarheen te komen. We gaan samen weer een nieuw avontuur beleven. We moeten er van gaan genieten.’’

De 1,81 meter lange creatieve middenvelder werd geboren in Ahome, in het noord-westen Mexico, maar verhuisde al op zijn elfde naar de andere kant van het land nadat hij was gescout door Pachuca. Bij die club doorliep hij samen met Lozano de jeugdopleiding. Zowel binnen als buiten het veld waren de twee onafscheidelijk.

,,Vanaf hun elfde zagen ze elkaar dag en nacht, want de spelers in de jeugdopleiding van Pachuca wonen daar en gaan daar naar school’’, zegt Westerhof, wiens zoon Wout beide spelers een aantal jaren onder zijn hoede had in de jeugd. ,,Het was een geweldig koppel. Guti is altijd een vaderfiguur voor Chucky geweest. Hij nam hem altijd in bescherming.’’

Gutiérrez en Lozano stonden samen bij Pachuca 84 keer in de basis (39 keer winst, 19 keer verlies) in de Mexicaanse Primera Division. Lozano scoorde in die periode 31 keer, zes keer op aangeven van Gutiérrez, die zelf nog nooit een goal maakte na een assist van zijn vriend.

Zesde Mexicaan bij PSV
Na Carlos Salcido (2006-2010), Francisco ‘Maza’ Rodriguez (2008-2011), Andrés Guardado (2014-2017), Hector Moreno (2015-2017) en Lozano is Gutiérrez de zesde Mexicaan bij PSV. De nieuwe aanwinst is in de eerste plaats een passende speler die zich nadrukkelijk met het spel bemoeit, zo blijkt ook uit zijn statistieken. Gutiérrez, in 170 duels voor Pachuca goed voor 23 doelpunten en 26 assists, gaf dit seizoen in Mexico de meeste passes op de helft van de tegenstander (279). Daarnaast creëerden slechts drie spelers meer kansen dan Guti (17).

,,In de jeugd heeft hij een moeilijke periode gehad’’, aldus Westerhof. ,,Hij kwam toen een tijdje niet aan spelen toe. Maar nadat hij was uitgegroeid, ging hij er rap op vooruit. Hij is echt een kerel geworden.’’
https://www.ad.nl/nederla(...)utienrsquo~a83e9774/
pi_181574804
Heerlijk, ik heb er zin in!
pi_181574908

SimulatorGenot.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik graag wil, of ik nou kies voor de affiches of voor de punten. Ik zou een ontmoeting met Atlético in ieder geval wel weer leuk vinden.

Atlético
Tottenham
PSV
Galatasaray

Zoiets.
pi_181574963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]

SimulatorGenot.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik graag wil, of ik nou kies voor de affiches of voor de punten. Ik zou een ontmoeting met Atlético in ieder geval wel weer leuk vinden.

Atlético
Tottenham
PSV
Galatasaray

Zoiets.
Ajax zou best door kunnen in deze poule. Dortmund is 100% te kloppen dit seizoen.
pi_181574964
quote:
Het wordt nog een mooie strijd tussen PSV en Ajax. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')