Hij zou zomaar op reis kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:22 schreef christel7 het volgende:
Hallo,
Waar zit Selang? Lang niet gezien.
Altijd benieuwd naar zijn reisverslagen.
Christel
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:31 schreef vosss het volgende:
Hij kan lange tochten in de natuur maken en weet ook hoe te overleven daar.
Hopelijk is/was hij niet op tocht in Spanje ergens
Ik denk dattie gewoon weer ergens op trektocht is en dat we binnenkort weer een mooi reisverslag tegemoet kunnen zienquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:04 schreef Brybry het volgende:
[..]Dat was het eerste wat ik dacht
Dat lijkt me de meest waarschijnlijke optiequote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dattie gewoon weer ergens op trektocht is en dat we binnenkort weer een mooi reisverslag tegemoet kunnen zien
Dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:28 schreef Treinhomo het volgende:
Hij zou zomaar op reis kunnen zijn.
Kan elk moment thuiskomen denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij loopt een deel van de Pacific Crest Trail.
Damn, dat is een beste routequote:Op dinsdag 11 september 2018 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof!quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Wauw!!!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:16 schreef SeLang het volgende:
Even crossposten dan maar
Net een paar uur thuis. Ik heb in de afgelopen 5 maanden de hele Pacific Crest Trail gelopen van Mexico naar Canada! (4271 km). Het was fantastisch!
Oorspronkelijk wou ik dit jaar alleen de lengte van Californië lopen want ik wou niet te snel hoeven lopen zodat ik genoeg tijd zou hebben voor natuur, vogeltjes e.d. maar na 6 dagen wat best vlot ging en waarbij ik toch genoeg kon genieten besloot ik om toch maar gelijk voor de hele trail te gaan.
Op zich was mijn oorspronkelijke analyse wel correct want je moet toch wel flink doorlopen om voor de sneeuw Canada te bereiken (op 16 Sept liep ik inderdaad al in een sneeuwstorm maar de sneeuw smolt wel snel). Op 24 sept bereikte ik Canada (vertrokken op 26 april aan de Mexicaanse grens).
Uiteraard komt er weer een uitgebreid verslag in TRV met veel foto's, maar dat gaat nog wel een week of 4 duren
Gewoon heel de trailquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:16 schreef SeLang het volgende:
Even crossposten dan maar
Net een paar uur thuis. Ik heb in de afgelopen 5 maanden de hele Pacific Crest Trail gelopen van Mexico naar Canada! (4271 km). Het was fantastisch!
Oorspronkelijk wou ik dit jaar alleen de lengte van Californië lopen want ik wou niet te snel hoeven lopen zodat ik genoeg tijd zou hebben voor natuur, vogeltjes e.d. maar na 6 dagen wat best vlot ging en waarbij ik toch genoeg kon genieten besloot ik om toch maar gelijk voor de hele trail te gaan.
Op zich was mijn oorspronkelijke analyse wel correct want je moet toch wel flink doorlopen om voor de sneeuw Canada te bereiken (op 16 Sept liep ik inderdaad al in een sneeuwstorm maar de sneeuw smolt wel snel). Op 24 sept bereikte ik Canada (vertrokken op 26 april aan de Mexicaanse grens).
Uiteraard komt er weer een uitgebreid verslag in TRV met veel foto's, maar dat gaat nog wel een week of 4 duren
Woestijnen, hooggebergte, sneeuwstormen en ontmoetingen met beren overleefdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |