abonnement Unibet Coolblue
pi_181655548
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht, BM Hunter moet nog steeds minimaal lvl 69 zijn om exotics te tamen :')

Twee uur van m'n leven vergooid door eerst niet aan de zeppelin te denken, waardoor ik vanuit Andorhal naar Brill vloog, daar de portal naar Org pakte, vervolgens naar Ratchet ging, boot naar Booty Bay en vervolgens door STV etc etc naar Blasted Lands te rijden. Eenmaal aangekomen bleek Gomegaz een lvl hoger dan ik te zijn (ik 43, hij 44), dus dan maar terug naar de WPL, questen, lvl up en helemaal terugvliegen (fp's gepakt).

Kom ik daar aan, zijn we allebei 44, kan het dus nog niet omdat ik nog geen exotics kan tamen :')
:D
Ach ja, heb je weer wat van de wereld gezien ;)
pi_181655754
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Die is toch alleen voor WoD?
Je kan in de Blasted Lands iemand spreken die het 'oud' of 'nieuw' voor je maakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181659594
Rogue levelen.
Level 111 duurde nog net geen drie kwartier.
Level 112 net een half uurtje.

:')
Wel nog maar 73% rested exp nu, jammer dat ik dat niet kan houden tot 120 :P
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 15:07:51 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181663767
Ah, blijkbaar is het tegenwoordig lvl 65 ipv 69. Heb nu dus nog maar 20 lvls te gaan :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 15:08:42 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181663782
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 03:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan in de Blasted Lands iemand spreken die het 'oud' of 'nieuw' voor je maakt.
Staat me iets van bij, ja, maar gebruikte dat alleen toen je die Iron Invasions af moest stoppen ofzo, waar je de "... of the Iron Vanguard" title van krijgt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181664444
Ik ga nog steeds easy mode in BfA.... ondertussen al wel 120 aangetikt. Tol Dagor vond ik wel een toffe dungeon, al was het wel een beetje een doolhof (maar gelukkig ren ik alleen maar achter de tank aan dus die mag de weg weten van me xD)

Daarna begonnen aan Drustvar.. in tegenstelling tot Stormsong voelt deze zone tot dusver het meest cohesive. Vrijwel alle quests dragen bij aan de creepy sfeer van de zone. Zelfs die met de kiddos en hun adventure party vlak na het eerste dorp.. maar de Tea party quest is echt eerie.. je voelt echt dat er iets mis is..

Nu nog de zone afmaken en Waycrest manor doen tegen de tijd dat ik daar ben in het verhaal en dan naar de War campaign.
pi_181664836
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 15:41 schreef icemotion het volgende:
Ik ga nog steeds easy mode in BfA.... ondertussen al wel 120 aangetikt. Tol Dagor vond ik wel een toffe dungeon, al was het wel een beetje een doolhof (maar gelukkig ren ik alleen maar achter de tank aan dus die mag de weg weten van me xD)

Daarna begonnen aan Drustvar.. in tegenstelling tot Stormsong voelt deze zone tot dusver het meest cohesive. Vrijwel alle quests dragen bij aan de creepy sfeer van de zone. Zelfs die met de kiddos en hun adventure party vlak na het eerste dorp.. maar de Tea party quest is echt eerie.. je voelt echt dat er iets mis is..

Nu nog de zone afmaken en Waycrest manor doen tegen de tijd dat ik daar ben in het verhaal en dan naar de War campaign.
Als je Tol Dagor al een doolhof vindt, veel plezier met Waycrest ;)

Drustvar is de beste zone Alliance side. Gewoon een top verhaallijn. Stormsong is 30% interessant, de rest is losse meuk. Dus ja, klopt zeker wel dat Drustvar meer cohesive is :Y
Die tea party is inderdaad :o
Zielig voor de kat trouwens :'(
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 16:33:21 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181665382
EPL ken de pleuris weer krijgen, ik ga lekker naar de Badlands en Burning Steppes.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181665556
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EPL ken de pleuris weer krijgen, ik ga lekker naar de Badlands en Burning Steppes.
Heb jij veel alts?
bal
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 18:01:54 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181666805
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:41 schreef Pinant het volgende:

[..]

Heb jij veel alts?
Momenteel een stuk of 7 :P Warrior van 73, paladin van 58 (al tijden niks mee gedaan), hunter van 47 (mee bezig), druid van 33, en een rogue en mage onder lvl 10. Main is 110, maar had ff geen zin meer in flying regelen in Legion, en ook nog geen zin in BFA.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181672427
Exalted worden met Champions of Azeroth was erg underwhelming. Alleen een 355 ilvl helm. Neck niet omhoog in ilvl.... en dat had ik nou net verwacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181673924
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Exalted worden met Champions of Azeroth was erg underwhelming. Alleen een 355 ilvl helm. Neck niet omhoog in ilvl.... en dat had ik nou net verwacht.
Hehe, dat had ik al gelezen dus die rep kan me gestolen worden :D
pi_181674095
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:49 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Hehe, dat had ik al gelezen dus die rep kan me gestolen worden :D
Ik had dat dus nergens gelezen en verwachtte een upgrade voor mijn neck :'(

ilvl nu wel 346, ook leuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 00:31:19 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181675842
Jeuj 50 op m'n hunter, nog 15 lvls te gaan voordat ik Gomegaz kan tamen, al heb ik nu ook wel lol met m'n wolfpack, bestaande uit twee ember worgs, en zelf rij ik op een Frostwolf Howler :7

Het idee is om op lvl 65 Gomegaz twee keer te tamen, tot ik in Dragonblight kom waar ik zo'n white worm kan tamen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:05:48 #115
2738 Knut
Loyal Dog
pi_181679103
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had dat dus nergens gelezen en verwachtte een upgrade voor mijn neck :'(

ilvl nu wel 346, ook leuk
355 head is ook wel nice toch ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_181679574
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:01 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Als je Tol Dagor al een doolhof vindt, veel plezier met Waycrest ;)

Drustvar is de beste zone Alliance side. Gewoon een top verhaallijn. Stormsong is 30% interessant, de rest is losse meuk. Dus ja, klopt zeker wel dat Drustvar meer cohesive is :Y
Die tea party is inderdaad :o
Zielig voor de kat trouwens :'(
Ik ren in Waycrest wel weer gewoon achter de tank aan heals spammen dan xD (vroeger deed ik zelf tanken maar daar ben ik mee gestopt.. zeker in t begin omdat ik dan de weg nog niet weet etc)

Drustvar is qua opbouw gewoon heel erg tof.. het begin in dat dorp dat je moet uitzoeken wat er gebeurd is en het oprichten van die Order of Embers etc..

Maar ook de side-quests zoals de Tea Party en the To Market.. alles heeft een zelfde eerie vibe over zich en hangt min of meer samen.

Terwijl Stormsong idd 30% main story is (en dat stuk is heel erg tof) en dan is t Quillboar hier, Naga daar, Horde over there.. oh en hier gaan we Treasure hunten.. Winnieh the Pooh ook nog ergens verstopt.. het was net even iets te veel. (Ondanks dat is Stormsong als zone echt prachtig.. toen ik daar binnenkwam had ik echt n 'Whoa' gevoel en ben ik eerst een screenshot gaan maken ipv achter mn guide aan te rennen)

Tiragarde Sound heeft ook meerdere storylines en elementen maar paste beter in elkaar... de main story was daar meer 50-60% en de questlines ernaast waren over het algemeen net iets langer dan in Stormsong.

Maar goed, ik vermaak met in ieder geval prima en ben erg benieuwd naar de Horde zones
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2018 @ 10:54:26 #117
159966 lifeblind
pi_181679942
Zo, m'n raid team heeft ondertussen een gemiddelde net iets boven de 340 ilvl, laat Uldir maar komen komen morgen! :7
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:00:13 #118
2738 Knut
Loyal Dog
pi_181680911
Vrouwlief en ik zijn nog snel even van guild verwisseld. Van een bende elite kliekjes naar een sociable guild met een progression idee.

Voel me nu al meer thuis.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 12:02:06 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181680940
Social/casual guilds zijn sowieso stukken leuker dan 1337 guild :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181681738
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:54 schreef lifeblind het volgende:
Zo, m'n raid team heeft ondertussen een gemiddelde net iets boven de 340 ilvl, laat Uldir maar komen komen morgen! :7
Hoe laat komt de raid?
bal
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2018 @ 13:03:32 #121
159966 lifeblind
pi_181681869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:51 schreef Pinant het volgende:

[..]

Hoe laat komt de raid?
Vanaf reset morgen
pi_181682119
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Social/casual guilds zijn sowieso stukken leuker dan 1337 guild :P
Beste guild qua social waar ik in zat was eenvriendengroepje. Daarna een behoorlijk elite guild, die waren super social.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 14:27:44 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181683114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beste guild qua social waar ik in zat was eenvriendengroepje. Daarna een behoorlijk elite guild, die waren super social.
Ik heb in enkele guilds gezeten voordat ik van Khadgar naar Nordrassil verkaste, de eerste guild was geweldig, leuk volk, lekker casual en social doen. Helaas viel die guild uiteen dankzij kutgedrag van een aantal officers :{

Daarna bij drie andere gezeten, dat bleken pure hardcore raidguilds te zijn, amper geouwehoer in de guild chat omdat alles om de raid draaide, niemand reageerde op een lolletje, dus dat was ik ook snel beu.

Toen twee jaar niet gespeeld, teruggekomen, rondgekeken op Khadgar, server was enorm dood en Alliance/Horde-verdeling was iets van 5:1, dus dat werkte ook niet mee :') Naar Nordrassil gegaan en zit nu alweer een goeie twee jaar in een hele leuke guild die social banter hoog in het vaandel heeft staan O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2018 @ 14:48:20 #124
159966 lifeblind
pi_181683473
Ondertussen al weer zo'n 8 jaar in dezelfde guild hier :7 8-)

Denk dat we in de categorie social/raiding vallen. We hebben voldoende socials (zelfs de moeder van de GM, maakt "Your Mom" jokes toch wel apart soms :D ), maar met raiden zijn we in ieder geval serieus genoeg bezig om daadwerkelijk in ieder geval op heroic alles (redelijk vlot) te clearen. Mythic hebben we in Legion niet gedaan omdat we simpelweg te weinig mensen hadden, al staan er momenteel zo'n 20 man in de startblokken in het raidingteam wat ik (co-)raidlead.
pi_181683766
Ik zit ondertussen al een tijdje in een guild waar echt niemand praat.
Het feit dat alle members mijn eigen characters zijn kan er iets mee te maken hebben :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')