Milk truk just arivequote:Op zaterdag 1 september 2018 22:41 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Is ze zelf ook verbaasd over de grootte van d'r boezem?
[ afbeelding ]
ik denk dat blizzard het reset heeft en ja meer mensen kopen gametime met gold. Aangezien blizzard niet wilt dat mensen 300K gold krijgen voor een token en easy 5 miljon kopen nu verdienen ze er meer aan.quote:Op zondag 2 september 2018 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben niet zo goed in economie, help me eens het te begrijpen.
Wowtokens zijn nu 180.000 (en in de VS 108.000) gold. Die prijs was een paar maanden geleden véél hoger. Betekent dit nu dat er nu meer vraag is naar gold van mensen die gold kopen of wordt er meer gametime gekocht met ingame gold?
quote:Op zondag 2 september 2018 09:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Gewoon tot gister vergeten dat m'n Warrior Battle Shout (+10% attack power) heeft.
Wel op m'n bar gezet, maar nooit gebruikt![]()
![]()
Dat is niet zo. Helaasquote:Op zondag 2 september 2018 18:18 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Zou wel fijn zijn trouwens als je bij die missies weer rep tokens krijgt die bij Exalted ook weer account-bound zijn
Puzzle? Wie, wat, waar?!quote:Op zondag 2 september 2018 19:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Eerste deel van de B'aal puzzle aan het doen. Wat een gedoe!![]()
Hoe ze dat ooit uitgepuzzeld hebben!
Er is niet veel anders te doen dan dungeons spammen en world quests farmenquote:Op zondag 2 september 2018 19:16 schreef Pinant het volgende:
Ik ben net level 120. Wat raden jullie aan om nu te doen om snel een beetje gear te vergaren? Ik lees wat over de pathfinder achievement, maar dat gaat nog best lang duren heb ik het idee.
Oh die..quote:Op zondag 2 september 2018 19:37 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
https://www.mmo-champion.(...)date-A-Waist-of-Time
Je kan wq's met gear doen of normal dungeons in de queue. Je kan ook de group finder gebruiken voor een groep die heroics doet alleen moet je dan naar de dungeon toegaanquote:Op zondag 2 september 2018 19:16 schreef Pinant het volgende:
Ik ben net level 120. Wat raden jullie aan om nu te doen om snel een beetje gear te vergaren? Ik lees wat over de pathfinder achievement, maar dat gaat nog best lang duren heb ik het idee.
Hmm, maar die extra mount speed gaat op zich nog wel relaxed zijn natuurlijk. Telt die ook voor alts?quote:Op zondag 2 september 2018 19:20 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Er is niet veel anders te doen dan dungeons spammen en world quests farmen
Die pathfinder komt wel, of je moet zo'n nerd zijn als Isabeau die het al in drie dagen ofzo had![]()
![]()
Voor zover ik weet is die account-wide ja.quote:Op zondag 2 september 2018 22:57 schreef Pinant het volgende:
[..]
Hmm, maar die extra mount speed gaat op zich nog wel relaxed zijn natuurlijk. Telt die ook voor alts?
Ja, maar ik had vakantie!quote:Op zondag 2 september 2018 19:20 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Er is niet veel anders te doen dan dungeons spammen en world quests farmen
Die pathfinder komt wel, of je moet zo'n nerd zijn als Isabeau die het al in drie dagen ofzo had![]()
![]()
Die is toch alleen voor WoD?quote:Op maandag 3 september 2018 02:12 schreef Isabeau het volgende:
Er is een portal naar Blasted Lands in Orgrimmar huh.
Maar nog even verder levelen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |