abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 september 2018 @ 08:41:31 #51
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_181636562
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:35 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik meen te herinneren dat jij een paar dagen geleden ook geen enkel concreet bewijs had dat mensen hier smartspotter bedriegen maar toch trok je je conclusies en beschuldigde je hier mensen van valsspelen en bedriegen...wel ironisch.
Had ik wel. Lees maar terug.
Dat je probeert te jijbakken mag, maar faal dan niet.
pi_181637931
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 08:41 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Had ik wel. Lees maar terug.
Dat je probeert te jijbakken mag, maar faal dan niet.
Je had geen bewijs. Niemand hier heeft letterlijk gezegd; 'ja ik lieg en bedrieg als ik opdrachten voor Roamler doe'. Jij ging hier vanuit omdat iemand zei wat de mogelijkheden waren om vals te spelen als de etos je niet accepteert. Stel je niet steeds zo aan, en hou op met het zoeken van ruzie hierzo.
pi_181638096
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 08:40 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om het waarom, het gaat erom dat hij iets beweert wat gewoon niet kan.
Dus een grote leugen is.
Meer niet.
En dat is geen aanname maar een feit. Anders dan weerleg mijn aannames met een feit en dat kan hij niet.

Fijne zondag nog
Ook al liegt hij hierover, wat boeit jou dat? Ik ben echt gefascineerd over waarom je het je zo aantrekt. Laat hem lekker liegen als hij daar gelukkig van wordt. Leef en laat leven zeggen ze altijd ;) Wat babbelaar zegt, zoek niet steeds de confrontatie op met iedereen hier. Dat maakt het er niet gezelliger op.
pi_181638133
Wel weer genoeg onzinnig gebrabbel gehad nu.. Hoop dat er binnenkort nog een leuke RM opdracht komt!
pi_181638659
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 08:40 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om het waarom, het gaat erom dat hij iets beweert wat gewoon niet kan.
Dus een grote leugen is.
Meer niet.
En dat is geen aanname maar een feit. Anders dan weerleg mijn aannames met een feit en dat kan hij niet.

Fijne zondag nog
Blijft een aanname :-)
  zondag 2 september 2018 @ 12:42:03 #56
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_181639809
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 10:51 schreef jappiejan het volgende:
Wel weer genoeg onzinnig gebrabbel gehad nu.. Hoop dat er binnenkort nog een leuke RM opdracht komt!
Morgen mogen we weer bouwen!
pi_181640478
Mijn popcorn smaakt goed
pi_181651231
Categorieën checks gaan morgen live!
pi_181654553
Er waren wel erg weinig shifts helaas.
pi_181654569
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:30 schreef Smartroam het volgende:
Categorieën checks gaan morgen live!
Die vergoeding is toch ook wel erg laag? Of zijn die echt binnen een paar minuten te doen?
pi_181657390
Mocht iemand a.s. weekend een sport tv check uit willen voeren.

Afgelopen weekend ben ik enigszins onder druk gezet (met dreigen van politie etc.) en uiteindelijk maar toegeven wat ik kwam doen. Hij had al ongevraagd foto's van mij gemaakt, daarna had hij ook ongevraagd foto's van mijn auto/kenteken gemaakt. Ook had hij een of/meerdere café's in de buurt gebeld. Maar heb wel mijn opdracht af kunnen maken :P

Om een lang verhaal kort te maken, wees aub op je hoede. Nu ben ik niet bang aangelegd én wel wat gewend (laat me niet van de wijs maken door zoiets). Maar toch even een waarschuwing vanuit mijn kant.
pi_181657914
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:09 schreef Ron1986 het volgende:
Mocht iemand a.s. weekend een sport tv check uit willen voeren.

Afgelopen weekend ben ik enigszins onder druk gezet (met dreigen van politie etc.) en uiteindelijk maar toegeven wat ik kwam doen. Hij had al ongevraagd foto's van mij gemaakt, daarna had hij ook ongevraagd foto's van mijn auto/kenteken gemaakt. Ook had hij een of/meerdere café's in de buurt gebeld. Maar heb wel mijn opdracht af kunnen maken :P

Om een lang verhaal kort te maken, wees aub op je hoede. Nu ben ik niet bang aangelegd én wel wat gewend (laat me niet van de wijs maken door zoiets). Maar toch even een waarschuwing vanuit mijn kant.
Wat vervelend zeg! Ik was dit weekend ook flink bedreigd. Had duidelijk door wat ik kwam doen, erg raar! Blijkbaar zijn ze op hun hoede.. Ben niet snel bang maar dit was wel erg spannend!
pi_181657930
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 23:57 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die vergoeding is toch ook wel erg laag? Of zijn die echt binnen een paar minuten te doen?
Nou, tien minuten per check. Maar de vergoeding voor de ah gaat bijna niet oplopen.

Alle kleine formules, Deen, Deka, MCD enzo wel.
pi_181660072
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:49 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn ze op hun hoede..
Goh, meen je niet joh... Ik heb het al vaker gezegd; veel uitbaters zitten in een groepsap. Zodra er 1 controleur gespot is dan melden ze dit in de ap zodat iedereen het binnen een paar seconde weet. Snap niet dat je voor een paar grijpstuivers risico wil lopen of laat staan een kleine ondernemer naar de klote wilt helpen.
pi_181662029
Even een update omtrent de categorieën check, heb vanochtend nummer 1 uitgevoerd, dit duurde drie minuten. Dus, makkelijk te doen!
pi_181662057
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:00 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Goh, meen je niet joh... Ik heb het al vaker gezegd; veel uitbaters zitten in een groepsap. Zodra er 1 controleur gespot is dan melden ze dit in de ap zodat iedereen het binnen een paar seconde weet. Snap niet dat je voor een paar grijpstuivers risico wil lopen of laat staan een kleine ondernemer naar de klote wilt helpen.
Als jij te hard rijd weet je toch ook dat je dan het risico loopt om een bekeuring te krijgen... Of iemand het risico wil lopen is ieder voor zich maar zend als café geen voetbal uit als je daar niet de rechten voor hebt of de bekeuring niet kan dragen.
pi_181662308
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 13:45 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Als jij te hard rijd weet je toch ook dat je dan het risico loopt om een bekeuring te krijgen... Of iemand het risico wil lopen is ieder voor zich maar zend als café geen voetbal uit als je daar niet de rechten voor hebt of de bekeuring niet kan dragen.
Als jij voor wat kleingeld in de bosjes gaat liggen en mensen gaat lopen filmen die te hard rijden, dat doorstuurt naar de politie en mensen vervolgens een boete krijgen dan vind ik dat net zo triest als in een café foto’s lopen maken wanneer er voetbal uitgezonden wordt. De boetes voor een café hebben in de regel trouwens veel hogere gevolgen dan een verkeersboete.

Vraagje; krijg je echt een goed gevoel wanneer je een tientje krijgt omdat je weer een uitbater “er bij gelinkt” hebt?
pi_181662983
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 13:58 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Als jij voor wat kleingeld in de bosjes gaat liggen en mensen gaat lopen filmen die te hard rijden, dat doorstuurt naar de politie en mensen vervolgens een boete krijgen dan vind ik dat net zo triest als in een café foto’s lopen maken wanneer er voetbal uitgezonden wordt. De boetes voor een café hebben in de regel trouwens veel hogere gevolgen dan een verkeersboete.

Vraagje; krijg je echt een goed gevoel wanneer je een tientje krijgt omdat je weer een uitbater “er bij gelinkt” hebt?
Ga lekker elders nutteloze discussies lopen voeren.
pi_181663155
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 14:29 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Ga lekker elders nutteloze discussies lopen voeren.
De discussie die hij wilt starten is opzich oké denk ik, alleen het verkeerde forum hiervoor.

Het is ook een lastige situatie. De ondernemer weet dat er op een dag iemand dit gaat controleren..
pi_181663466
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 14:29 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Ga lekker elders nutteloze discussies lopen voeren.
Sterk punt, proest...
pi_181663778
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 14:39 schreef Smartroam het volgende:

[..]


Het is ook een lastige situatie. De ondernemer weet dat er op een dag iemand dit gaat controleren..
Klopt en natuurlijk zit een ondernemer fout, geen twijfel over mogelijk. Ik kan mij echter gewoon niet voorstellen dat je het leuk vindt en er trots op bent om voor een paar euro stiekem foto’s te maken in een café terwijl je misschien wel iemand helemaal kapot maakt hiermee.Als je het beroepsmatig doet vind ik het misschien nog wel anders. Daarnaast vind ik het ook gewoon heel dom/gevaarlijk omdat je nergens op terug kan vallen. Je bent geen boa ofzo die ieder moment politie op kan roepen wanneer het uit de klauwen loopt. Want geloof me; sommige uitbaters zullen je niet vrolijk vragen het cafe te verlaten maar duiken er gelijk bovenop.
pi_181663957
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 15:08 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Klopt en natuurlijk zit een ondernemer fout, geen twijfel over mogelijk. Ik kan mij echter gewoon niet voorstellen dat je het leuk vindt en er trots op bent om voor een paar euro stiekem foto’s te maken in een café terwijl je misschien wel iemand helemaal kapot maakt hiermee.Als je het beroepsmatig doet vind ik het misschien nog wel anders. Daarnaast vind ik het ook gewoon heel dom/gevaarlijk omdat je nergens op terug kan vallen. Je bent geen boa ofzo die ieder moment politie op kan roepen wanneer het uit de klauwen loopt. Want geloof me; sommige uitbaters zullen je niet vrolijk vragen het cafe te verlaten maar duiken er gelijk bovenop.
Daar heb je gelijk in. Daar heeft roamler wel een optie voor, namelijk de 'ik voel mij niet veilig/prettig'
pi_181664502
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:58 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag ook een elektrische tandenborstel ontvangen, de 10000N. Duur ding, bij bol.com te koop voor ¤210,- En wel grappig dat je de borstel aan een app kunt koppelen, voor informatie over je poetsgedrag.
Ik heb ook een ontvangen, maar een andere de Oral b vitality 100 en bij bol.com te koop voor ¤45.
pi_181664530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 16:37 schreef Smartroam het volgende:
Vandaag nog een pakketje met opzet borstels. Jullie die ook gehad?
. Nee niet ontvangen,
  maandag 3 september 2018 @ 15:53:15 #75
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_181664683
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 15:08 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Klopt en natuurlijk zit een ondernemer fout, geen twijfel over mogelijk. Ik kan mij echter gewoon niet voorstellen dat je het leuk vindt en er trots op bent om voor een paar euro stiekem foto’s te maken in een café terwijl je misschien wel iemand helemaal kapot maakt hiermee.Als je het beroepsmatig doet vind ik het misschien nog wel anders. Daarnaast vind ik het ook gewoon heel dom/gevaarlijk omdat je nergens op terug kan vallen. Je bent geen boa ofzo die ieder moment politie op kan roepen wanneer het uit de klauwen loopt. Want geloof me; sommige uitbaters zullen je niet vrolijk vragen het cafe te verlaten maar duiken er gelijk bovenop.
Bij de andere shops die je doet, kan de ondernemer ook een boete krijgen. Alle checks die jij doet voor de merken, is om te kijken of ze zich aan de regels houden. Ook die boetes zijn niet mis.
En dan bedoel ik dus de koppenchecks, kijken of alle reclamemateriaal opgehangen is...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')