35 lengte of breedte?quote:
Bestaat wel. PME heeft modellen met een waist 35. Maar het is inderdaad niet standaard.quote:
Ah, oké, maar het is inderdaad niet gebruikelijk. Ben het zelf in mijn ‘modecarriere’ niet tegengekomen, maar ik koop dan ook niks van PME en geen pantalons en mijn vriend heeft geen maat ‘35’.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bestaat wel. PME heeft modellen met een waist 35. Maar het is inderdaad niet standaard.
en pantalonmaat 35 bestaat ook, maar dat is voor mensen met nogal een grote omvang..
Je kunt een broek die je goed zit opmeten en dan omrekenen naar inches. Is niet zo ingewikkeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:53 schreef DerekB het volgende:
Ik wil een broek kopen bij Zalando in maat 35.
Als ik op hun site kijk zie ik alleen getallen zoals 28x32 of 30x32.
Ik snap daar geen zak van.![]()
Ik wil gewoon maat 35 kopen....
Niet alle maten vallen ook daadwerkelijk even groot.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt een broek die je goed zit opmeten en dan omrekenen naar inches. Is niet zo ingewikkeld.
Taille in cm. : 2,54 = de eerste maat
Binnenbeenlengte in cm. : 2,54 = de tweede maat.
Jawel, maar nooit online.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef leolinedance het volgende:
28x32 niet kennen
Nog nooit jeans gekocht?
Bij Zalando heb je vaak een maattabel en dan staat er ook nog bij welke maat op het label staat. Op basis van de labelmaat kun je ook even de maattabel van het merk zelf opzoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:49 schreef DerekB het volgende:
Ik had een 37 besteld, maar dat was een tent, niet normaal.
Dus wil ik nu een 35 proberen, geen idee of dat klopt![]()
Ik koop wel wat maten en stuur terug wat niet past.
Bedankt voor de antwoorden.
EU-maat spijkerbroek?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:13 schreef Metalfrost het volgende:
Wat een kleine mensen.
De laatste broek die ik besteld had was maat 46/38.
Dat gaat niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:23 schreef Cyanide- het volgende:
Ik zou gewoon weer vragen of je moeder even helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |