abonnement Unibet Coolblue
pi_181899278
Kan best nog wel eens gaan tegenvallen.
SOONY
pi_181899981
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:45 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Denk dat ze Bottas zolang als gewillige tweede viool aanhouden voor Hammie en als die er dan eens mee ophoudt pas een junior een zitje geven. Verspilling van talent is het.
Volgens mij zal Bottas langer doorgaan dan Hamilton of Vettel.
Als hij weggaat bij Merc is het maar de vraag of en zo ja, waar hij terecht zal komen.
pi_181900077
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc heeft kennelijk een contract tm 2022: https://www.gpblog.com/nl(...)022-bij-ferrari.html
Eerder (voor Monza) ging het gerucht voor een jaar met optie voor nog een jaar. Blijkbaar hebben ze veel vertrouwen in hem als opvolger van Vettel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 14 september 2018 @ 16:53:45 #254
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181902148
SkySportsF1 twitterde op vrijdag 14-09-2018 om 12:27:57 UNMISSABLE: Wow 😮 what an interview from Toto Wolff!“In July he [Ocon] had two offers on the table and he ended up having none because people simply don’t have the balls to stick to what they say.” #SkyF1 #F1 #SingaporeGP https://t.co/NxYZg6Al9c reageer retweet
Hij duidt op Force India en McLaren neem ik aan?
  vrijdag 14 september 2018 @ 16:58:39 #255
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181902282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Eerder (voor Monza) ging het gerucht voor een jaar met optie voor nog een jaar. Blijkbaar hebben ze veel vertrouwen in hem als opvolger van Vettel.
En mocht het niet zo lopen als verwacht hebben ze in ieder geval iemand voor de simulator.
And so is the past
pi_181903511
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:53 schreef beantherio het volgende:
SkySportsF1 twitterde op vrijdag 14-09-2018 om 12:27:57 UNMISSABLE: Wow 😮 what an interview from Toto Wolff!“In July he [Ocon] had two offers on the table and he ended up having none because people simply don’t have the balls to stick to what they say.” #SkyF1 #F1 #SingaporeGP https://t.co/NxYZg6Al9c reageer retweet
Hij duidt op Force India en McLaren neem ik aan?
Één van de twee is in ieder geval Renault.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 14 september 2018 @ 18:22:41 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181904076
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:53 schreef beantherio het volgende:
SkySportsF1 twitterde op vrijdag 14-09-2018 om 12:27:57 UNMISSABLE: Wow 😮 what an interview from Toto Wolff!“In July he [Ocon] had two offers on the table and he ended up having none because people simply don’t have the balls to stick to what they say.” #SkyF1 #F1 #SingaporeGP https://t.co/NxYZg6Al9c reageer retweet
Hij duidt op Force India en McLaren neem ik aan?
Ik denk Renault en nog 1. Wellicht McLaren. Niet FI iig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 14 september 2018 @ 19:06:18 #258
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181904754
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik denk Renault en nog 1. Wellicht McLaren. Niet FI iig.
De situatie met de surseance speelde pas eind juli, en ik stel me zo voor dat FI daarvoor nog niet van Ocon af wilde. Een surseance is voor een bedrijf ook een middel om onder dat soort aanbiedingen uit te komen, dus ik kan me zo'n soort scenario wel voorstellen. En met de overname was er ineens geen ruimte meer voor Ocon.

Van Mclaren kennen we de berichten dat Ocon te lang was bevonden, dus dat lijkt ook wel een waarschijnlijke kandidaat. Renault denk ik niet want ik betwijfel of ze daar wel van Sainz af wilden voordat ze Ricciardo konden krijgen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 september 2018 @ 19:20:20 #259
39237 crew  H_T
2733
pi_181904988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:48 schreef beantherio het volgende:
Eigenlijk moet iedere Scandinaviër die geen Räikkönen of Häkkinen als achternaam heeft gewoon opzouten uit de Formule 1.. o|O
Ronnie Peterson schijnt ook een aardig potje gestuurd te hebben in zijn tijd
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 14 september 2018 @ 19:22:39 #260
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181905030
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 september 2018 12:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Toto zegt nu weer Ocon in geen miljoen jaar los te laten...

https://www.gpblog.com/nl(...)-toonde-ballen-.html
Toto vernielt de carričre ook wel van die jongen. Hij had hem prima naast Hamilton kunnen zetten. Maar dat durft ie niet.

En dan gaat ie nu zeiken over politieke spelletjes e.d. :W
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 14 september 2018 @ 19:49:24 #261
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181905482
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Toto vernielt de carričre ook wel van die jongen. Hij had hem prima naast Hamilton kunnen zetten. Maar dat durft ie niet.

En dan gaat ie nu zeiken over politieke spelletjes e.d. :W
Eens, ipv middelmaat Bottas hadden ze gewoon voor Ocon kunnen kiezen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_181905507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:06 schreef beantherio het volgende:

[..]

De situatie met de surseance speelde pas eind juli, en ik stel me zo voor dat FI daarvoor nog niet van Ocon af wilde. Een surseance is voor een bedrijf ook een middel om onder dat soort aanbiedingen uit te komen, dus ik kan me zo'n soort scenario wel voorstellen. En met de overname was er ineens geen ruimte meer voor Ocon.

Van Mclaren kennen we de berichten dat Ocon te lang was bevonden, dus dat lijkt ook wel een waarschijnlijke kandidaat. Renault denk ik niet want ik betwijfel of ze daar wel van Sainz af wilden voordat ze Ricciardo konden krijgen.
Ocon was de belangrijkste kandidaat bij Renault. Er scheen al een mondelinge overeenkomst te zijn.

Sainz zou daar sowieso weg gaan, want blijkbaar was het bij McLaren al maanden bekend dat Alonso weg zou gaan en Sainz zijn opvolger zou worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:20:56 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181906026
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ocon was de belangrijkste kandidaat bij Renault. Er scheen al een mondelinge overeenkomst te zijn.

Sainz zou daar sowieso weg gaan, want blijkbaar was het bij McLaren al maanden bekend dat Alonso weg zou gaan en Sainz zijn opvolger zou worden.
Exact :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181907097
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ocon was de belangrijkste kandidaat bij Renault. Er scheen al een mondelinge overeenkomst te zijn.
Guido van der Garde kan erover meepraten hoe waardevol "overeenkomsten" in de Formule 1 zijn...
  vrijdag 14 september 2018 @ 21:42:07 #265
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181907954
Wolff heeft het ook over iets veel concreters dan een mondelinge overeenkomst. Het was blijkbaar slechts een kwestie van kiezen en ondertekenen.
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2018 @ 22:52:09 #266
842 Zorro
Z
pi_181909553
Kvyat terug naar TR volgens De Vries en Doornbos :o
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_181909848
https://www.gpupdate.net/(...)scheid-van-wehrlein/

Ofwel, Ocon de nieuwe 3e & Testcoureur. Heeft die jongen toch een zitje voor 2019 :{


https://www.gpupdate.net/(...)er-dan-ooit-tevoren/

Ik krijg steeds meer het gevoel, dat die Zweedse sponsers Ericsson niet meer nodig hebben. Ze hebben met de aandelen Alfa Romeo Sauber een fantastisch platform om in de F1 aanwezig te zijn en om zakelijk in te zetten.

1 stoeltje voor Raikkonen, de andere voor Giovinazzi.
.
pi_181910420
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:52 schreef Zorro het volgende:
Kvyat terug naar TR volgens De Vries en Doornbos :o
Goede bron
Flesje bier
pi_181910819
Arrivabene sprak net voor Ziggo bij het F1 Cafe. Ik vind die man sympathiek en empatisch overkomen.

Hij vindt het uiterste jammer dat zijn goede coureur Raikkonen vertrekt en weet niet wat hij er voor terug zal krijgen. Charles is een goede coureur, maar Arrivabene benadrukte in het interview dat de laatste supergoede coureurs van Ferrari door de druk ten onder gingen of gaan.

Ik denk dat die pole van Kimi en het niet geven van teamorders op Monza om Vettel te helpen een poging was van de Arrivabene en alle personen om hem heen om Kimi voor de komende seizoen(en) te behouden. Kennelijk is er oneinigheid tussen Arrivabene en hogerhand in Maranello.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:56:54 #270
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181911046
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:43 schreef Gruj0 het volgende:
Arrivabene sprak net voor Ziggo bij het F1 Cafe. Ik vind die man sympathiek en empatisch overkomen.
Arrivabene is sowieso een serieuze sympathieke man, heel verschil met Toto of Zack Brown. Of die pipo van Renault.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2018 @ 23:59:35 #271
842 Zorro
Z
pi_181911093
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:25 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Goede bron
Daar gaan we binnenkort achter komen 8-)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_181911130
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:59 schreef Zorro het volgende:

[..]

Daar gaan we binnenkort achter komen 8-)
Zolang ik het alleen van Doornbos en/of de Vries komt neem ik het met een hele flinke korrel zout.
Flesje bier
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2018 @ 00:02:56 #273
842 Zorro
Z
pi_181911180
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:00 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zolang ik het alleen van Doornbos en/of de Vries komt neem ik het met een hele flinke korrel zout.
De Vries zei heel stellig dat het op donderdag in Monza getekend was. En dat er iets getekend is staat wel vast, Max zei ook al "ik weet wie er komt"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_181911212
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:43 schreef Gruj0 het volgende:
Arrivabene sprak net voor Ziggo bij het F1 Cafe. Ik vind die man sympathiek en empatisch overkomen.

Hij vindt het uiterste jammer dat zijn goede coureur Raikkonen vertrekt en weet niet wat hij er voor terug zal krijgen. Charles is een goede coureur, maar Arrivabene benadrukte in het interview dat de laatste supergoede coureurs van Ferrari door de druk ten onder gingen of gaan.

Ik denk dat die pole van Kimi en het niet geven van teamorders op Monza om Vettel te helpen een poging was van de Arrivabene en alle personen om hem heen om Kimi voor de komende seizoen(en) te behouden. Kennelijk is er oneinigheid tussen Arrivabene en hogerhand in Maranello.
Vettel ?
.
pi_181911819
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:00 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zolang ik het alleen van Doornbos en/of de Vries komt neem ik het met een hele flinke korrel zout.
De Vries zei er ook bij "ik loop daar het hele weekend rond, dan zie/hoor je wel eens wat", dus die zal vast iets weten :D

En hij was inderdaad heel stellig dat het op donderdag in Monza getekend was.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 september 2018 @ 00:36:14 #276
408813 crew  trein2000
pi_181911990
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:25 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Goede bron
Kvyat werkt nu voor Ferrari, en Doornbos heeft al vaker bewezen daar een bron te hebben.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181912060
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Kvyat werkt nu voor Ferrari, en Doornbos heeft al vaker bewezen daar een bron te hebben.
Ik hoor Doornbos ook nog stellig verkondigen vorig jaar dat Kubica dit seizoen voor Williams zou rijden als rijder. Hij had dat van een zeer betrouwbare interne bron
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 september 2018 @ 00:45:11 #278
408813 crew  trein2000
pi_181912203
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:39 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik hoor Doornbos ook nog stellig verkondigen vorig jaar dat Kubica dit seizoen voor Williams zou rijden als rijder. Hij had dat van een zeer betrouwbare interne bron
Seizoen is nog niet voorbij ;)
Nee, maar serieus, ik ga er van uit dat dit klopt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181912229
Het seizoen is nog niet afgelopen.
.
pi_181912362
Kan Kvyat wel nooi weer potentiele titelkandidaten saboteren
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 15 september 2018 @ 06:54:42 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181914429
Gerucht over Kvyat gaat al even mee. En dot stond gisterenochtend op een andere site (al blijft het een gerucht): https://www.gpblog.com/nl(...)-bij-toro-rosso.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181914713
Wie anders?

Tot aan de swap heeft hij goed gepresteerd, fouten waren vergelijkbaar met Verstappen, misschien zelfs minder erg. Het grootste probleem was zijn vorm erna, bij STR.

Wehrlein zou misschien nu ook kunnen. Nyck, Albon?
.
pi_181915731
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Arrivabene is sowieso een serieuze sympathieke man, heel verschil met Toto of Zack Brown. Of die pipo van Renault.
Dat zeker. Dat is zoals een teambaas moet zijn. Maar hij is een Italiaan he? Die doen alles wat ze doen met (grote) emotie. En in dat opzicht is Arrivabene fantastisch.

Hij is niet strikt zakelijk, hoewel hem dat zeker niet kwalijk zou worden genomen. Juist dat empathische van hem, maakt dat je aan die man gewoon ziet dat het hem niet alleen om de omzet en de winst te doen is, maar ook om het welzijn van zijn hele team. _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]

De Vries zei er ook bij "ik loop daar het hele weekend rond, dan zie/hoor je wel eens wat", dus die zal vast iets weten :D

En hij was inderdaad heel stellig dat het op donderdag in Monza getekend was.
Kvyat verdient nog een kans. RBR/STR nemen hem echt niet zonder redenen terug. Hij zal het vast goed doen in de sim. Wel hoop ik dat hij zich contractueel heeft beschermd tegen Marko en Horner want nog een keer hetzelfde meemaken zal hem definitief kapotmaken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:03 schreef Fer het volgende:

[..]

Vettel ?
Ik denk dat het inderdaad een subtiele verwijzing was naar Vettel. Juist deze subtiele verwijzing zegt mij dat hij Vettel dit alles niet kwalijk neemt en dat Vettel gewoon moet proberen te doen wat hij kan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 15-09-2018 09:39:11 ]
pi_181915822
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:21 schreef Gruj0 het volgende:

Kvyat verdient nog een kans. RBR/STR nemen hem echt niet zonder redenen terug. Hij zal het vast goed doen in de sim. Wel hoop ik dat hij zich contractueel heeft beschermd tegen Marko en Horner want nog een keer hetzelfde meemaken zal hem definitief kapotmaken.

Que? :?
Correct me if I'm wrong, maar je doet nu net alsof het allemaal RBR's schuld is dat Kvyat fouten maakte. Alleen Kvyat is verantwoordelijk voor Kvyat's fouten in het (niet al te verre) verleden. En gaat hij komend seizoen (mocht hij het idd worden) op dezelfde weg verder, dan HOOP ik dat RBR hem er keihard en definitief uit trapt. Niet luisteren? Dan voelen.
Als dat zijn carriere kapot maakt, heeft hij dit 200% aan zichzelf te danken.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_181915880
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:27 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Que? :?
Correct me if I'm wrong, maar je doet nu net alsof het allemaal RBR's schuld is dat Kvyat fouten maakte. Alleen Kvyat is verantwoordelijk voor Kvyat's fouten in het (niet al te verre) verleden. En gaat hij komend seizoen (mocht hij het idd worden) op dezelfde weg verder, dan HOOP ik dat RBR hem er keihard en definitief uit trapt. Niet luisteren? Dan voelen.
Als dat zijn carriere kapot maakt, heeft hij dit 200% aan zichzelf te danken.
Nou nou, zo slecht heeft hij het ook weer niet gedaan. Je doet nu net alsof het allemaal zijn schuld was terwijl op de baan wel meer coureurs er een handje vol van hebben er een (grote) rotzooi van te maken.

Of vind jij Grosjean minder op zijn lever hebben staan dan Kvyat? :{
pi_181916079
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:04 schreef Fer het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)scheid-van-wehrlein/

Ofwel, Ocon de nieuwe 3e & Testcoureur. Heeft die jongen toch een zitje voor 2019 :{


https://www.gpupdate.net/(...)er-dan-ooit-tevoren/

Ik krijg steeds meer het gevoel, dat die Zweedse sponsers Ericsson niet meer nodig hebben. Ze hebben met de aandelen Alfa Romeo Sauber een fantastisch platform om in de F1 aanwezig te zijn en om zakelijk in te zetten.

1 stoeltje voor Raikkonen, de andere voor Giovinazzi.
Een stoeltje is voor Sauber, de ander voor een Ferrari coureur. Sauber heeft gekozen voor Raikkonen, dus moet het Ferrari stoeltje nog ingevuld worden. En dat gaat geen Ericsson worden. Ferrari schijnt tot 15 oktober de tijd te hebben om een coureur aan te wijzen.

En nu Wehrlein zijn banden met Mercedes heeft verbroken is hij misschien een optie voor Toro Rosso. Horner heeft in ieder geval al aangegeven dat Buemi dat niet is.

[ Bericht 5% gewijzigd door sasquatsch op 15-09-2018 09:56:55 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181916467
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Of vind jij Grosjean minder op zijn lever hebben staan dan Kvyat? :{
Geldt wat mij betreft exact hetzelfde voor.
Maar je had het niet over Grosjean, je had het over Kvyat, dus hier reageerde ik dan ook op ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_181917291
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Een stoeltje is voor Sauber, de ander voor een Ferrari coureur. Sauber heeft gekozen voor Raikkonen, dus moet het Ferrari stoeltje nog ingevuld worden. En dat gaat geen Ericsson worden. Ferrari schijnt tot 15 oktober de tijd te hebben om een coureur aan te wijzen.

En nu Wehrlein zijn banden met Mercedes heeft verbroken is hij misschien een optie voor Toro Rosso. Horner heeft in ieder geval al aangegeven dat Buemi dat niet is.
Dat word Gio dus. Tenzij Ferrari een bazenzet maakt door Kvyat naar Sauber te sturen en Gio naar STR. :D

Ik weet dat jij dat geen bazenzet zou vinden omdat je Kvyat niet mag, lezende jouw posts. :)
Ergens zou het wel logisch zijn om Gio wat lagerop te laten beginnen en Kvyat wat meer hogerop omdat hij nu eenmaal meer ervaring heeft. Dat zou hem ook redden van eventueel nieuwe RBR terror.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:13 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Geldt wat mij betreft exact hetzelfde voor.
Maar je had het niet over Grosjean, je had het over Kvyat, dus hier reageerde ik dan ook op ;)
Dat je vindt dat het voor iedereen zo moet zijn is ... ^O^
Sommigen gunnen Kvyat namelijk alleen het slechtste, puur omdat het een Rus is. :{
pi_181918543
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:34 schreef Gruj0 het volgende:

Dat je vindt dat het voor iedereen zo moet zijn is ... ^O^
Sommigen gunnen Kvyat namelijk alleen het slechtste, puur omdat het een Rus is. :{
Zeker. Ik heb ook iets tegen Fransen en Canadezen, naast Russen :+ ;)

Nofi: niet iedereen is zo hoor ;) . Sterker: ik denk dat er maar een handjevol F1 liefhebbers zijn die coureurs afrekenen puur op nationaliteit. Zou natuurlijk ook van de zotte zijn.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 september 2018 @ 13:41:36 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181918715
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:25 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Zeker. Ik heb ook iets tegen Fransen en Canadezen, naast Russen :+ ;)

Nofi: niet iedereen is zo hoor ;) . Sterker: ik denk dat er maar een handjevol F1 liefhebbers zijn die coureurs afrekenen puur op nationaliteit. Zou natuurlijk ook van de zotte zijn.


Ik mag Kvyat niet. Geen idee waarom, het is gewoon zo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181918800
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag Kvyat niet. Geen idee waarom, het is gewoon zo.
Omdat hij je kans om Kelly Piquet te daten heeft weggenomen? :7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 13:51:02 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 september 2018 @ 13:54:01 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181918829
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:50 schreef CrashO het volgende:

[..]

Omdat hij je kans om Kelly Piquet te daten heeft weggenomen? :7
Neh
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181919149
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik mag Kvyat niet. Geen idee waarom, het is gewoon zo.
Omdat een amoebe nog meer uitstraling heeft dan Kvyat
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 16 september 2018 @ 10:57:58 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181937330
Nieuw gerucht: Wehrlein en Kvyat in de STR https://www.gpblog.com/nl(...)so-duo-in-2019-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181937418
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 10:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuw gerucht: Wehrlein en Kvyat in de STR https://www.gpblog.com/nl(...)so-duo-in-2019-.html
Dat is wat is denk, ook door dat bericht, dat Wehrlein weg is bij Mercedes.
.
  zondag 16 september 2018 @ 12:09:56 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181938389
Em Giovinazzi en Russell zouden ook zo goed als binnen zijn in de F1: https://www.gpblog.com/nl(...)orumule-1-zitje.html

Dan is het echt bye bye Ocon.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181939313
Laat maar

[ Bericht 98% gewijzigd door sasquatsch op 16-09-2018 13:27:53 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181940550
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Em Giovinazzi en Russell zouden ook zo goed als binnen zijn in de F1: https://www.gpblog.com/nl(...)orumule-1-zitje.html

Dan is het echt bye bye Ocon.
Van die twee is niet eens zeker hoe ze zullen presteren.

Dat ze graag Gio in de F1 willen hebben is begrijpelijk, een Italiaan in de F1, werd weer tijd.
Maar Russell ten koste van Ocon door laten groeien is echt not done. Mercedes maakt er achter de schermen een puinhoop van met hun coureurs.
pi_181940630
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Van die twee is niet eens zeker hoe ze zullen presteren.

Dat ze graag Gio in de F1 willen hebben is begrijpelijk, een Italiaan in de F1, werd weer tijd.
Maar Russell ten koste van Ocon door laten groeien is echt not done. Mercedes maakt er achter de schermen een puinhoop van met hun coureurs.
Misschien dat zowel Ocon als Russell bij Williams gaan rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 16 september 2018 @ 14:00:10 #300
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181940690
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Van die twee is niet eens zeker hoe ze zullen presteren.

Dat ze graag Gio in de F1 willen hebben is begrijpelijk, een Italiaan in de F1, werd weer tijd.
Maar Russell ten koste van Ocon door laten groeien is echt not done. Mercedes maakt er achter de schermen een puinhoop van met hun coureurs.
Die hadden Ocon ook gewoon in de Mercedes moeten zetten ipv Bottas.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')