SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Durven ook niet echt en zijn ook wel erg zwak vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, Dynamo heeft er ook niet echt zin in ofzo
Ajax zit er gewoon vaak heel goed bovenop en ze kunnen daar minder goed onder de druk uitvoetballen dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Durven ook niet echt en zijn ook wel erg zwak vaak.
Die kans was niet zo makkelijk hoor, en die keeper zat er goed bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
Huntelaar![]()
Waarom haalt Ajax geen spits!?
Ja Frenkie speelt echt heerlijk. Ik denk vaak "dit gaat mis", maar dan speelt hij toch nog drie man uit en geeft de pass naar voren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geniet wel van de controle bij vlagen hoor, rustig die bal onder de druk rond tikken. Vooral Frenkie vind ik erg goed spelen.
Zolang Kiev maar n keer scoort, hoeft Ajax ook niet te scoren van mij hoor. CL halen is TenHagIn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:00 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax vanavond niet scoort is het weer #exittenhag
Ik vind de bank niet slecht. Je hebt alleen net wat ongunstige geblesseerden. Normaliter heb je Carel, Donny, Dolberg, Wober, Band en nog wat anderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:03 schreef PicoMMP het volgende:
Toch mist het elftal scorend vermogen en een sterke bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |