Een normaal mens eet inderdaad niet vier hamburgers.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet een letterlijk beest, maar meer een titel.
Al snap ik je verwarring.
Nee hoor, de gt's zijn een grote shitshow.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan onderschat je de zwaarte van de Giro en de Vuelta enorm.
Denk dat die tekort komt in het hooggebergte. Anders had hij in de Tour ook wel langer bergop gevolgd als hij dat aan kon.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker man, 3 weken kijken en dan weet je al dat die pool van sky op het eind wint.
Ik heb gisteren bij een Grieks restaurant gegeten, heerlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een normaal mens eet inderdaad niet vier hamburgers.
skybots aan en hij redt het wel. Al zagen ze er gister niet geweldig uit, maar zal wel deel show zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat die tekort komt in het hooggebergte. Anders had hij in de Tour ook wel langer bergop gevolgd als hij dat aan kon.
Wat een leuk feitjequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij een Grieks restaurant gegeten, heerlijk
Niet bij zo'n grillhuis, maar met echte maaltijden.
Wat ontzettend leuk!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat enig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Had je weer met 'm afgesproken en kwam je niet opdagen?
Maar even serieus, in je eentje?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als kwiat de Vuelta wint stuur ik je een pak melkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
skybots aan en hij redt het wel. Al zagen ze er gister niet geweldig uit, maar zal wel deel show zijn.
Uh.. ja inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
GGMM probeert te redden wat er te redden valt.
Wat leukquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Surf eens naar de website van Intratuin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys, ik zoek van die kweekbakjes, plastic maar dan met van die sleuven aan de zijkant zodat de wortels er tussendoor kunnen groeien. Hoe noem je dat soort kweekbakjes? Want al googlend kom ik alleen maar van die dichte plastic kweekpotjes tegen
Heb je geen schaar ?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys, ik zoek van die kweekbakjes, plastic maar dan met van die sleuven aan de zijkant zodat de wortels er tussendoor kunnen groeien. Hoe noem je dat soort kweekbakjes? Want al googlend kom ik alleen maar van die dichte plastic kweekpotjes tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |