Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets het forumbeest.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Soms droom ik erover om ook een forumbeest te worden.
Ik droom er soms van dat ik jouw kat een keer kan ontmoetenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Soms droom ik erover om ook een forumbeest te worden.
Nee. Als je een beetje zelfrespect hebt ga je niet in een huis met een balkon wonen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een huis kan geen balkon hebben
Jezus N1ek-.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee. Als je een beetje zelfrespect hebt ga je niet in een huis met een balkon wonen.
Misschien is het een golfbeweging.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak me wat zorgen om deze ontwikkeling johannes. Kan je dit misschien een beetje toelichten?
[ afbeelding ]
Jawel, maar niet zoiets.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Mag ik geen dromen hebben?
Er kan maar één forumbeest zijn. Tenzij je Onlo van de troon wil stoten? We zouden hem toch minder plagen?quote:
Dat was absoluut niet mijn intentie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er kan maar één forumbeest zijn. Tenzij je Onlo van de troon wil stoten? We zouden hem toch minder plagen?
werd tijdquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef Masterminded het volgende:
De vakantie zit er zo officieel op, mensen.
Ik zie net de goal van sd huescaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef Masterminded het volgende:
Dit is niet een letterlijk beest, maar meer een titel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje raar allemaal, in de natuur zijn toch ook meerdere beesten
Op dit mooie forum is er ook plek voor meerdere beesten, en bij beesten denk je toch al snel aan Onlogisch en GGMM.
Stijn, tijd voor Vuelta topoverleg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef Masterminded het volgende:
Startgeld : ¤ 778.666quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, tijd voor Vuelta topoverleg.
Eigenlijk denk ik dat er weer een mongolenvlucht komt van een man of 15, wat denk jij?
lekker man, 3 weken kijken en dan weet je al dat die pool van sky op het eind wint.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, tijd voor Vuelta topoverleg.
Eigenlijk denk ik dat er weer een mongolenvlucht komt van een man of 15, wat denk jij?
Dan onderschat je de zwaarte van de Giro en de Vuelta enorm.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker man, 3 weken kijken en dan weet je al dat die pool van sky op het eind wint.
Ik dacht dat het een verwijzing was naar beestachtig postgedrag, zulk gedrag valt lastig te monopoliseren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet een letterlijk beest, maar meer een titel.
Al snap ik je verwarring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |