Dat is vervelend voor je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb last van een stijve nek. Vannacht met de deur open geslapen. Pure ellende
Wat houdt het eerste verband met het tweede?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb last van een stijve nek. Vannacht met de deur open geslapen. Pure ellende
Hier was er wel meer stijfquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Je hoort toch wel eens dat je een kou op je spieren kan krijgen. Misschien is dat het!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat houdt het eerste verband met het tweede?
Dat is erg vervelend. Sterkte maat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Waarom slaap je dan met een deur open?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoort toch wel eens dat je een kou op je spieren kan krijgen. Misschien is dat het!
Bedankt makker!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend. Sterkte maat.
Is je mijn postgedrag nooit opgevallen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom slaap je dan met een deur open?
Je doet een gooi naar een tweede mindere dag op rij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is je mijn postgedrag nooit opgevallen?
Ik hou van open deuren.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je doet een gooi naar een tweede mindere dag op rij.
Dit is geen sterk begin, inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je doet een gooi naar een tweede mindere dag op rij.
Bedankt dat je deze komma, gebruikt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is geen sterk begin, inderdaad.
Maar ik reken erop dat Onlogisch zich herpakt.
Hij is niet voor niets het forumbeest.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is geen sterk begin, inderdaad.
Maar ik reken erop dat Onlogisch zich herpakt.
Hallo johannes.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets het forumbeest.
Het blijft een vreemd verhaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef O_o_ het volgende:
Als je bed in het halletje staat en met de voordeur open slaapt kan ik mij een stijve nek voorstellen, van een slaapkamerdeur open krijg je geen stijve nek.
De slaapkamerdeur was dicht. De deur naar het balkon was openquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef O_o_ het volgende:
Als je bed in het halletje staat en met de voordeur open slaapt kan ik mij een stijve nek voorstellen, van een slaapkamerdeur open krijg je geen stijve nek.
Ben je naar een flat verhuisd?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De slaapkamerdeur was dicht. De deur naar het balkon was open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |