dat zit al in de pestoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Basilicum ofzo
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg om lunch.
Kan je iets beter je best doen?
Basilicum sowiesoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
Basilicum is overigens geniaal op goed krokant gebakken spek Saind
Jij googlet beter dan ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden. Aliexpressgoden
Ik hoop dat je die persoon direct uit je keuken geflikkerd hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Basilicum sowieso
Iemand vroeg me tijdens het koken laatst of ik basilicum lekker vond
Had me nooit gerealiseerd dat het een optie is dat niet lekker te vinden
Ik ga liever naar de SC BBQ bij L_L in zijn achtertuin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in charge bij de SC bbq in Saind zn voortuin
ja het enige nadeel is dat het moeilijk te bewaren isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verrek, maar echt puur basilicum op je spek is ook lekker.
SC bbq?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in charge bij de SC bbq in Saind zn voortuin
Altijd paar potjes in de tuinquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het enige nadeel is dat het moeilijk te bewaren is
ja die heb ik nou net niet en planten binnen ook niet want de katten maken er gehakt vanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd paar potjes in de tuin
Die dingen kosten een euro ofzo bij de Lidl en houden het best lang vol
bessenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
Jongens welk fruit is er nu in seizoen
Sowieso pruimen. Moet nog 1 soort fruit hebben die het goed doet in bier
Dacht druiven maar weet niet of je gewoon bij druivenboer aan kunt kloppen voor kratje ofzo
Sorry, ik eet alleen gezond.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
Zouden we eens moeten doen boys. Beetje pulled pork en saté vreten
Peer, perzik, kiwi, bramen, perzik, nectarinesquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
Dacht druiven maar weet niet of je gewoon bij druivenboer aan kunt kloppen voor kratje ofzo
ik dacht dat het juist nu de tijd is voor rode bessen (van de koude grond)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Is 't daar niet al laat voor? Ben niet zo op de hoogte geef ik toe hoor
Je zit nu wel op eind aug, kan je goed de rest nog opkopen.quote:
Ik neem aan dat jij hebt meebetaald aan de crowdfunding actie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
Heb plantje op balkon, gaat tot nu toe prima. Maar zonder plantje idd lastig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het enige nadeel is dat het moeilijk te bewaren is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |