Scharen ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel, maar deze zijn duidelijk dus te koop.
Ja sorry, het is inderdaad een sulletje, maar ach, hij doet ook maar zijn best om er iets van te maken in dit leven!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM kan beter even 5 minuten adempauze nemen om tot zichzelf te komen. Verder steun ik mijn makker GGMM natuurlijk ook in deze tijden.
Daar kan ik ook sympathie voor opbrengen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, het is inderdaad een sulletje, maar ach, hij doet ook maar zijn best om er iets van te maken in dit leven!
Ik zou naar het tuincentrum gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel, maar deze zijn duidelijk dus te koop.
Broodje tomaat mozzarella pesto rucolaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik straks maken voor de lunts.
fruit en wat kwark.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik straks maken voor de lunts.
Kijk saind snapt tquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Broodje tomaat mozzarella pesto rucola
Dat corpulente hoeft van mij nou niet directquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik leg er zelf altijd nog spek op maar dat is optioneel
Vandaar dat ik zeg dat het optioneel isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat corpulente hoeft van mij nou niet direct
Wow bedankt makkerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg dat het optioneel is
Je mag het allemaal zelf weten
Je mag hem zelf inkoppenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nu gaat Saind heel hard nog een extra ingredient gillen.
Ach ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunchwaardig gerecht napo...
Gember op die spekpannenkoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Basilicum ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |