Misschien alvast tijd voor een WK-topicje?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:48 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Froome en Thomas normaal dus ook in de TT.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Evenepoel wint alweer. Rijdt in de laatste drie kilometer weg uit een elitegroep met Van Wilder, Vervloesem, Gessner, Mayrhofer, Vacek, Frigo en Carpene.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Evenepoel wint alweer. Rijdt in de laatste drie kilometer weg uit een elitegroep met Van Wilder, Vervloesem, Gessner, Mayrhofer, Vacek, Frigo en Carpene.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Verrassing: Evenepoel wint de eerste etappe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:58 schreef wimderon het volgende:
De podiummeisjes zijn overigens lichtelijk ordinair, maar dit geheel terzijde.
Gewoon van de kop af hé? Doei.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat Marco Frigo familie van is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
België staat nu 1, 2 en 3 in het algemeen klassement. Morgen zowaar aankomst bergop.
Nope, ik moet je teleurstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat Marco Frigo familie van is.
Dat is erg vervelend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nope, ik moet je teleurstellen.
Dat was natuurlijk het eerste wat ik opzocht toen ik een paar maanden geleden zijn naam voor het eerst voorbij zag komen. Wel een aardige coureur verder hoor.quote:
Dan bedoel je niet diegene op 47.15quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
alsof ze even bij de lokale stripclub aangebeld hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Wow, Ashton Lambie, wie kent hem niet, verbreekt het wereldrecord op de vier kilometer met ruim drie seconden. [ afbeelding ]
Ook wel indrukwekkend.twitter:PelotonWatch twitterde op vrijdag 31-08-2018 om 20:12:34Also in Aguascalientes @nicholasleepau1 9.378 in sprint qualifying - Just outside World Record. reageer retweet
Waar zit die club dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
alsof ze even bij de lokale stripclub aangebeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |