abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:05:13 #151
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11258560
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:58 schreef danos het volgende:
ff vraagje aan de mensen die al eens in marmaris geweest zijn, wat voor soort muziek kunne ik en mijn vrienden nou verwachten in de discotheken/barretjes, vorig jaar zijn we naar zuid-frankrijk geweest en daar was de muziek nou niet echt je van het (owkee na het nodige bier maakt dat ook niet zoveel meer uit ) het was namelijk 100x per avond David guetta - love don't let mee go

Maargoed kan iemand me het vertellen welk soort muziek mijn oren binnen gaan komen

Veel Trance, R&B en pop muziek! Dus dat zit wel goed!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_11259795
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Veel Trance, R&B en pop muziek! Dus dat zit wel goed!

mooi mooi iig beter dan de hele avond david guetta
Even a broken clock is right twice a day.
pi_11266690
*meldt*

Gaat van 8 juli tot 23 juli naar Marmaris alweer voor het derde jaar.

Nog twee weekjes, ik ben te vinden in het Hotel Bleu Bays, ligt bijna tegen Icmeler aan. Eigen strand aan de overkant van de weg.

Heerlijk

zondag 22 juni 2003 @ 21:47:10 #154
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_11300580
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 19:48 schreef Dazzling het volgende:

[..]

ja

wat doen jullie gaan jullie wel ??

Het is niet mij gebeurd, maar het broertje van m'n vriend, maar ik geloof dat hij en z'n vrienden wel gaan. Het zag er wel vrij vergelijkbaar uit en de afstanden tot het strand en het centrum leken ook OK.
pi_11347928
Hee mensen...
Ik verblijf deze zomer in Hotel Mert in Marmaris. Iemand daar ervaringen mee? Op vakantiereiswijzer.nl lees ik namelijk niet veel goeds!!
pi_11348367
effe een linkje naar mert hotel:
http://www.sibatours.com.tr/mert_hotel.htm
hij ziet er van buiten niet verkeerd uit.
pi_11348498
Ik lees op vakantiewijzer het volgende over app. Blue Lagoon:
quote:
Algemene indruk: 4 - Ligging: 2 - Bereikbaarheid: 7 - Service: 2 - Prijs/kwaliteit: 2
goede kamers maar dat is ook alles.
slechte schoonmaak.
voor wc papier moet je betalen (niet doen)
veel te ver van de boulevard en centrum.
personeel brutaal.
jonge meiden worden lastig gevallen door personeel en betast.
let op je waardevolle spullen , stop ze in een kluis.
zwembad ligt in de schaduw, dus koud water en
voor een ligbed moet je wel heel vroeg opstaan anders zijn ze bezet.
het is er zeer ongezellig.
als je van plan bent om naar marmaris te gaan zoek dan een beter complex
Maar daarboven staat weer:
quote:
Algemene indruk: 8 - Ligging: 7 - Bereikbaarheid: 8 - Service: 6 - Prijs/kwaliteit: 8
Leuk appartementen complex voor jongeren. Gezellig barpersoneel. Schoonmaak kan beter. Verder was alles perfect. Veel plezier gehad in de 15 dagen dat wij daar waren.
Ik hoop dus maar dat degene die dat eerste stukje schreef een ongelovelijke zeikerd is.
pi_11349450
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:50 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik lees op vakantiewijzer het volgende over app. Blue Lagoon:
[..]

Maar daarboven staat weer:
[..]

Ik hoop dus maar dat degene die dat eerste stukje schreef een ongelovelijke zeikerd is.

Allebei is waarschijnlijk waar, maar wat de een leuke aandacht noemt, noemt de ander ongewenste intimiteiten. Voor het personeel is het waarschijnlijk ook niet altijd even makkelijk om te weten wie ze het liefst meteen naar bed mee wil sleuren (en die zijn er genoeg) en voor wie een te lang vastgehouden hand al veel te veel is.
pi_11409807
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:02 schreef cchicky het volgende:

Ik ga van 5 aug t/m 16 aug en zit in appartement Parkmar. wie o wie gaat er rond die tijd ook en in welk hotel/app???

xxx

Nou jaaaa! Wij ook Dikke kans dat we dan ook in zelfde vliegtuig zitten (volgens mij vertrekken we om 12.00 5 aug) Volgens mij moet Parkmar wel leuk zijn. Maar dat zien we dan wel he
Ik ga samen met een vriendin van me, dus als het je een keer leuk lijkt om de uitgaangelegenheid uit te pluizen met 2 meiden, ben je van harte welkom

Xie je @ Marmaris

maandag 30 juni 2003 @ 10:38:29 #160
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_11459008
nog 2 weken en 2 uur vliegen, dan zit ik lekker weer in Marmaris!! Nog meer mensen die 14 Juli vliegen vanaf Eindhoven?
pi_11459040
nog 4 dagen 23 uur en 30 minuten en ik zit in het vliegtuig naar Marmaris!!!!
pi_11460007
nog zo'n 20 uur en dan zit ik in het vliegtuig naar marmaris! Eindelijk echt vakantie!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_11460032
kusadasi rules
pi_11465305
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:58 schreef Dancelady het volgende:

[..]

Nou jaaaa! Wij ook Dikke kans dat we dan ook in zelfde vliegtuig zitten (volgens mij vertrekken we om 12.00 5 aug) Volgens mij moet Parkmar wel leuk zijn. Maar dat zien we dan wel he
Ik ga samen met een vriendin van me, dus als het je een keer leuk lijkt om de uitgaangelegenheid uit te pluizen met 2 meiden, ben je van harte welkom

Xie je @ Marmaris

Lijkt me super!!! misschien kunnen we ff mailadressen uitwisselen
pi_11465352
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou meid, dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Als je het een beetje saai vind worden om alleen met je broer te gaan stappen..kom gerust eens langs! Zetten wij het bier alvast koud, haha.

beter ik kom net terug van 10 dagen salou en ik heb nu de smaak te pakken. ben al bijna negerkleurig en feestuh ik ga gewoon door. nog 5 weekjes en dan marmaris ff onveilig maken!!!
pi_11468293
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:15 schreef [Efink] het volgende:
Hotel Grand Faros = TOP!
Was ik ander halve week geleden nog

Duiken!

Meeste foto's zijn van Turkse Biesbos en Turtle Island, natuur gebied waar schilpadden komen (duh), ik mocht er eigenlijk niet heen maar ben er toch heen gezwommen in me eentje met camera in me mond .. wou het eilandje nog ff in maar het zand was 60 graden en liep op blote voeten dus dat ging niet door...wel ontzettend afgelegen en mooi gebied

Koningsgraven uit de romeinse tijd

Modderbad...en het stonk!!

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  maandag 30 juni 2003 @ 19:12:26 #167
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11469220
Mooie foto's! Kun je er iets meer over vertellen? Ziet er leuk uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11469546
Inderdaad mooie foto's.

Parasailen en duiken in het bijzonder. Mooie natuur ook, ik ga zeker zo'n boottocht nemen.

Nog 22 dagen

pi_11469848
Heb zo 425 foto's gemaakt
Kan aanraden om dat soort boottochten te gaan doen.Je kan ook de hele dag op het strand liggen ofzo maar daar hou ik totaal niet van.

-duiken (65 milj. lire)
-bootocht door turkse biesbos (30 mil. lire)
-Pamukkale (zoutterassen met natuurlijk bronwater)
-rafting
-jeep safari

aantal dingen die je kan doen

(1 miljoen turkse lire= ± ¤0.60,- )
verder nog veel griekse oudheden etc.

α & Ω
pi_11473406
Kwam al vaker op dit forum, maar toch maar even aangemeld.
Deze newbie zegt dus tegen iedereen Hallo .

Nu ff ontopic: Ik ga zelf dit ook voor het eerst naar Marmaris. Ik zit vanaf 6 augustus in Hotel Green Nature. Heb er al heel veel zin in. De foto's in het bovenstaande topic zien er echt heel mooi uit . Ben ook van plan om een dagje met zo'n boottocht naar Rhodos te gaan.

dinsdag 1 juli 2003 @ 08:24:01 #171
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_11480173
Is er iemand onlangs vanuit Marmaris naar Pamukkale geweest? Hoe ziet het er dit jaar uit? Vorig jaar was het namelijk helemaal opgedroogd, maar wel weer bezig onder te laten lopen. Is het dit jaar wel een excursie waard?
pi_11486750
Ik heb vandaag de vluchttijden doorgekregen. We vliegen om 7:05 uur vanaf Schiphol op 22 Juli. Best een klote tijd. Sta je daar om 5 uur s'ochtends met je koffers

Kan iemand misschien wat meer vertellen over zo'n boottocht naar Rhodos? Lijkt me wel lachen om daar eens te gaan kijken. Kos schijnt ook vlakbij te zijn meende ik, maar daar is wat minder te zien dan in Rhodos waarschijnlijk.

dinsdag 1 juli 2003 @ 15:14:23 #173
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_11487844
Ik persoonlijk wil je Rhodos afraden. Excursie kost ongeveer 40 eurootjes. Zodra je daar aankomt (meestal rond 1 uur 's middags) gaan de meeste winkels al een siesta houden en zijn gesloten tot rond 4 uur (dan vertrek je echter al weer terug!)
Er zijn mooie dingen te zien, echter de stad zelf is echt smerig en heel duur. De dingen die je daar ziet kan je in marmaris veel goedkoper krijgen. Ik zou zeggen hou het geld in je zak of neem er een paar extra biertjes voor. Maar ja, smaken verschillen, misschien hebben anderen hier een andere mening over
pi_11489701
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb zo 425 foto's gemaakt
Kan aanraden om dat soort boottochten te gaan doen.Je kan ook de hele dag op het strand liggen ofzo maar daar hou ik totaal niet van.

-duiken (65 milj. lire)
-bootocht door turkse biesbos (30 mil. lire)
-Pamukkale (zoutterassen met natuurlijk bronwater)
-rafting
-jeep safari

aantal dingen die je kan doen

(1 miljoen turkse lire= ± ¤0.60,- )
verder nog veel griekse oudheden etc.

Wow man, echte mooie foto's . Ik en me vriendin gaan begin aug naar Marmaris toe en toevallig verblijven we ook in Grand Faros. Ligt t hotel beetje inde buurt van boulevards of t strand? Moet ik nog ergens extra opletten voor t hotel? En prijzen voor Pamukkale, rafting en jeep, hoeveel zijn die ongeveer? En bij wie kan ik t goedkoopste dat doen??

Kweet zat t veel vragen zijn maar je zou me er enorm mee helpen!!

pi_11490698
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 15:14 schreef gizmo_rtd het volgende:
Ik zou zeggen hou het geld in je zak of neem er een paar extra biertjes voor. Maar ja, smaken verschillen, misschien hebben anderen hier een andere mening over
Ik ga in eerste instantie naar Marmaris om 2 weken lekker uit te gaan en te relaxen op het strand. Heb ik echter de kans om een keer zoiets te bezoeken omdat het toch vlakbij is dan leek me dat wel leuk.

Maargoed, ik zal je raad maar opvolgen en een paar extra biertjes drinken.

pi_11491426
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:22 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik heb vandaag de vluchttijden doorgekregen. We vliegen om 7:05 uur vanaf Schiphol op 22 Juli. Best een klote tijd. Sta je daar om 5 uur s'ochtends met je koffers
Beter man!Had ik ook, heb je nog een hele dag voor je
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:28 schreef Reptile het volgende:

[..]

Wow man, echte mooie foto's . Ik en me vriendin gaan begin aug naar Marmaris toe en toevallig verblijven we ook in Grand Faros. Ligt t hotel beetje inde buurt van boulevards of t strand? Moet ik nog ergens extra opletten voor t hotel? En prijzen voor Pamukkale, rafting en jeep, hoeveel zijn die ongeveer? En bij wie kan ik t goedkoopste dat doen??

Kweet zat t veel vragen zijn maar je zou me er enorm mee helpen!!

Thx, heb echt veel mooie foto's gemaakt, misschien binnenkort ff een paar nieuwe...heb zelf weinig foto's van de stad zelf gemaakt, meer van me boottochten en duiktochten.
Grand Faros ligt niet echt dicht bij de boulevard/strand...meestal een kwartier lopen...maar ik zou gewoon het busje nemen (nr. 4 ,750.000 lire )
De stad zelf is opzich best armoedig, daar stond ik wel ff van te kijken maar de mensen zijn erg aardig.
Eerste nacht waren we een beetje verdwaald dus konden het hotel niet vinden..uiteindelijk 3 uur gelopen door heel Marmaris de blaren heb ik nog steeds.

Ik vond het erg goedkoop, boottocht naar Turkse Biesbos en Turtle Island was 30 mil. (¤18,- ) en dan zit je vanaf 09.00 tot 20.00 op de boot(+ eten).
Ik was zelf bij Pegasus reisbureau geweest.Deze zit in de stad maar je kan ook gewoon bij de boulevard reserveren(kijk naar bord met Scheveningen erop).
Loopt een Turk rond die gewoon nederlands spreekt (doe hem de groeten )
Duiken was 68 milj. (¤40,-), en dat was van 10.30 t/m 17.00 , met eten, 2X 30 min. duiken en verzekering

Stranden zijn niet bijzonder, net zoals Bodrum bijv.
Maar daar kwam ik toch niet voor...

Ik weet niet hoelang je gaat maar zou gewoon elke dag iets doen en dan heb je zeker een leuke vakantie!

α & Ω
pi_11492420

Lekker op de boeg van zo bootje zitten

Hier vaar je dan doorheen,links onder Turtle Island en iets daarboven dus biesbos...je kan ook nog op het strand eronder liggen maar dat boeide niet

α & Ω
pi_11507139
Marmaris rulz ga 7 augustus 3 weken naar marmaris voor het derde jaar. het relaxe appartement was vorig jaar club maxwell. benieuwe wat ik dit jaar aantref ga naar club kibele.

maar ja boeiend tips voor iedereen:

Ga niet naar het strand op marmaris maar naar het strand in icemeler, neem gewoon de dolmus (1 miljoen euro) en je bent er met +-5 min.
heerlijk zand strand aardige mensen bij het stukkie in het begin (canon heet die eigenaar).

Bier en cocktails erg goedkoop leuke tenten om te gaan zitten zijn b.v.: daisy(boulevard), crazy daisy(barstreet), en in de barstreet zit de greenhouse afgelopen jaar draaien ze daar erg goed hardstyle,trance en top 40.

Uit eten, sam erg lekker en goedkoop restaurant, geloof 12 miljoen voor 4 gangen menu en jekan kiezen wat je wilt. de chinees was niet echt super, het eten wel maar de service niet, en je zit aan een autoweg.
Wil je echt onwijs goedkoop eten en heel lekker ga dan is de bazar in (niet als meisje haha, tenminste niet alleen), en zoek een klein turks tentje op waar veel turken zitten. heeeeeeeeerrrrllllliiiijjjjkkkk en goedkoop .

Dingen om te doen: Turksbad heerlijk midden in je vakantie doen en daarna niks meer afspreken, doe dit dus aan het einde van een dag zodat je wat kan drinken en slapen want je bent helemaal ontspannen hierna. Scubba diving erg leuk meestal ga je 2 keer een half uur duiken.

Op het strand is het geweldig om waterscooters te huren, parasailen en natuurlijk de standaard bananenboot.

leuke dingen om te zien zijn:
Turtle beach, koninggraven.

Tips:
Neem je een taxi spreek voor instappen een prijs af.

Als meisje zijnde ga niet alleen lopen vooral niet als je blond bent.

Met afdingen heel ver gaan pas als ze echt weigeren/boos worden zit je op een goede prijs, anders weglopen zat andere winkels en als het om veel geld gaat roepen ze je gegarandeerd terug.

Kijk uit met water drinken, en neem in nederland een inenting

Mensen met zwakke oren maak je oren goed schoon na het zwembad geloof dat 60% van de vakantie gangers daar een oorontsteking oploopt.

Als ik nog wat bedenk laat ik het weten, vragen stel ze

barpppppppppppppppppp
  donderdag 3 juli 2003 @ 08:59:16 #179
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_11528654
nog anderhalve week en dan is het zover!!!!! Eindelijk naar Marmaris. zijn er toevallig mensen geweest in app. Club Palm. Heb een aantal slechte recensies gelezen op vakantiereiswijzer.nl.
Ik vlieg trouwens met FLy-Air, weet iemand of je hier voedsel in het vliegtuig krijgt????
  donderdag 3 juli 2003 @ 14:46:28 #180
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_11535759
Ik vertrek over een paar daagjes naar Marmaris!

Mijn vraag is of ik hier in Nederland het beste lira's kan bestellen of zou ik dat gewoon in Turkije doen (pinnen) de dag dat ik aankom??

I don't shine if you don't shine
pi_11536323
ik vertrek zaterdag 10.15 met het vliegende paard (pegasus airlines) naar marmaris, hoe ver moet je trouwens nog rijden in de bus voordat je er bent?
  donderdag 3 juli 2003 @ 15:59:24 #182
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_11537339
Flipper:
Vooral niet in Nederland wisselen, is zeer ongunstig. Je kan het beste op het vliegveld wat (niet teveel is ook geen optimale koers) euro's omwisselen en daarna ter plaatse pinnen is stuk voordeliger. Let wel dat je een vaste 10 euro heb voor visum!

Wat betreft de vraag van danos:
vanaf het vliegveld is het ongeveer anderhalf uur rijden met de bus (ligt eraan welke hotels allemaal wordt langsgegaan!

pi_11537754
wissel níet in nederland, j kan t beste daar pinnen, maar er komt wel 4 euro (of was t nou gulden?) pin kosten per x bij, dus pin niet onnodig vaak. Verder is Marmaris prachtig, ga vooral ook zown boot excursie maken en ga langs een hamam

owja, tis nog wel een eindj bussen vanaf t vliegveld (hangt ook weer af van j vliegveld trouwens)

pi_11540370
Gewoon pinnen in Turkije..en bonnetje bewaren!
α & Ω
  donderdag 3 juli 2003 @ 23:46:22 #185
20137 Volcanus
M.Kemal Atatürk
pi_11548190
AAAAH ik ga morgen met vliegtuigie naar Turkije en ben pas op 17 Juli in Marmaris.

Zijn er mensen die ik kan tegen komen daar??? Ik lees de reacties wel in Turkey!

Tha best place to be is Turkey!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:33:21 #186
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_11555834
Mij zul je ckers tegenkomen in Marmaris!! vertrek op 14 juli in app Club Palm
  vrijdag 4 juli 2003 @ 14:17:29 #187
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_11560726
Ik ga met nog 12 vriendjes en vriendinnetjes op 27 juli naar Marmaris , we blijven daar tot 6 augustus

Zie ik eventueel nog eens een Fokker! in het wild ....

pi_11561032
Als je een NEC shirt voorbij ziet komen ben ik dat waarschijnlijk.
pi_11567053
Nog 3 nachten slapen en dan mag ik ook naar Schiphol om de lucht in te gaan. Moet al om 4 uur s'ochtends op Schiphol zijn en mn vliegtuig gaat om 7 uur de lucht in.

Dus, heb wel lekker de hele middag in Turkije

pi_11569969
Morgen, morgen is de grote dag JALALALA dan brengt het vliegende paard (pegasus) mij en mijn 3 companen naar het zonnige marmaris, gelukkig is het morgen 40 graden zodat ik mijn winterjas thuis kan laten

kom af op het geluid van onze prachtige BOOMBLASTER alle soorten muziek zullen de revue passeren

maar wel ff kloppen voor binnenkomst

pi_11570086
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:49 schreef danos het volgende:
Morgen, morgen is de grote dag JALALALA dan brengt het vliegende paard (pegasus) mij en mijn 3 companen naar het zonnige marmaris, gelukkig is het morgen 40 graden zodat ik mijn winterjas thuis kan laten

kom af op het geluid van onze prachtige BOOMBLASTER alle soorten muziek zullen de revue passeren

maar wel ff kloppen voor binnenkomst

mmmmm we zullen ons proberen te gedragen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:12:53 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_11570448
Ik ga 23 juli, en als ik dit zo lees heb ik er reteveel zin an!

Wie heeft zich trouwens allemaal ingeënt? De GGD zit tjokvol .

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11570685
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:12 schreef speknek het volgende:
Ik ga 23 juli, en als ik dit zo lees heb ik er reteveel zin an!

Wie heeft zich trouwens allemaal ingeënt? De GGD zit tjokvol .

Inenten niet nodig...drink alleen water uit flesjes.

Kreeg na scheren alleen veel puistjes door het afspoelen met het water...

α & Ω
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:26:15 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_11570750
Ja nouja ik hoorde dat je met Hepatits A een half jaar lang geen alcohol mag drinken, dus ik ga het zekere voor het onzekere nemen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 01:16:56 #195
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_11573945
keb em ook maar even voor de zekerheid gehaald! Kostte me toch niks (voordeel als je bij GGD werkt!)
Nog anderhalve week tjalalalalaala en dan mag ik ook naar marmaris
  zaterdag 5 juli 2003 @ 01:19:09 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_11573995
Ah, bij ons zit het dus vol omdat al die GGDertjes lekker zichzelf aan het prikken zijn? .
pi_11582980
Ik heb die prikken wel gehaald, 2 weken geleden, maar ja kan gewoon alcohol drinken hoor.

Ik leef nog steeds, en heb niet echt zuinig gedaan met de Bacardi en het bier.

zaterdag 5 juli 2003 @ 18:59:53 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_11583063
Heb je de ziekte gekregen door de prikken dan?
pi_11583128
Ik heb me niet ingeent, niemand van onze groep eigenlijk. Zal allemaal wel loslopen.
pi_11599855
Ik vlieg vrijdag 18 juli voor 8 dagen naar Marmaris! Kort maar krachtig, een weekje all inclusive

Het nare is alleen dat we de vertrektijd pas 4 of 5 dagen vantevoren te horen krijgen! We vliegen met Transavia (of BasicAir, dat is mij niet helemaal duidelijk). Meestal hebben deze charters toch de hele zomer dezelfde vertrektijden?? Misschien dat iemand anders al wel een vertrek tijd weet? Ben wel erg beniewd nml!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')