quote:Bron: Ministerie van Toerisme (www.turizm.gov.tr)
De laatste week is er volgens de ministerie van toerisme weer een explosieve stijging van hotel reserveringen in Turkije. Vooral na de val van Bagdat gisteren is er weer een grote stijging. Men verwacht dat het volgeboekt zal zijn de komende maanden.
Dus goed nieuws
Ik kijk alleen wel op tegen het vliegen
quote:Hey leuk, ik ga ook naar Marmaris. Maar met z'n 4'en
Op dinsdag 22 april 2003 13:49 schreef GEsTOoRD het volgende:
Oke, mijn vriendin gaat ondertussen lekker mee. We gaan nu met een groep van 12 man (en vrouw)Ik kijk alleen wel op tegen het vliegen
Ik ga ook naar Marmaris dit jaar ! De eerste keer Marmaris voor mij (ben eerder in Kusadasi en Alanya geweest) en de eerste keer Turkije voor mijn drie reisgenoten! Heb er zin in.
Iemand nog info over de appartementen Club Kibele??
Gr Strax
---- edit---- we houden niet zo van 30 plaatjes in een post waar verder niets bij vermeld staat. Hou het bij maximaal 10 per post en vertel er een verhaaltje bij! Anders biedt het geen enkele toegevoegde waarde! ---- edit----
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 28-04-2003 21:02]
quote:JA!!!!! Wij gaan zaterdag. We zitten in Icmeler, in hotel Park Metropol. Kent iemand dit hotel? Is in het centrum van Icmeler en 200m van het strand vandaan, is een all inclusive hotel. Wanneer ga jij?
Op donderdag 3 april 2003 11:18 schreef Partygurl het volgende:
Gaat er nog iemand in mei?
quote:wattttttttttt
Op woensdag 30 april 2003 12:26 schreef quincy het volgende:[..]
JA!!!!! Wij gaan zaterdag. We zitten in Icmeler, in hotel Park Metropol. Kent iemand dit hotel? Is in het centrum van Icmeler en 200m van het strand vandaan, is een all inclusive hotel. Wanneer ga jij?
Kortom: het is niet beter of slechter dan andere gelijksoortige bestemmingen (zoals Kos). Het is wellicht iets goedkoper, maar hoe het nu met de euro is weet ik niet. Het eten viel me wel tegen vergeleken met Kos. Maar zeker als je de moeite neemt om een uurtje in de bus richting binnenland te stappen kun je er veel meer beleven.
quote:Geinig! Ik ben trouwens de andere helft van quincy.
Op woensdag 7 mei 2003 09:34 schreef Partygurl het volgende:[..]
wattttttttttt
DIT KAN NIE![]()
![]()
Wij zijn gister terug gekomen uit dat hotel
Heb je een foto
Wij waren met zn vieren, ik en mn moeder en mn nichtje en tante en die zijn indisch
quote:Fotoboek
Op maandag 12 mei 2003 09:31 schreef hollander172 het volgende:[..]
Geinig! Ik ben trouwens de andere helft van quincy.
Wat voor foto wil je hebben? En niet onbelangrijk, heb je zelf ook een foto?
quote:Fotoboek had ik al gezien maar is of onduidelijk of ik herken je zo 1,2,3 niet. (Ik mag ook niet naar andere vrouwen kijken van quincy, hahaha)
Op maandag 12 mei 2003 09:59 schreef Partygurl het volgende:[..]
Fotoboek
Fotos van de vakantie moet ik nog scannen
Ben zelf nog bezig met het maken van een leuke template om de foto's in op te nemen. We hadden trouwens een digicam bij ons en we hebben ongeveer 160 foto's gemaakt.
quote:zijn jullie die 2 die ook in die cocktailbar waren in dat straatje bij het water er middenin?
Op maandag 12 mei 2003 10:41 schreef hollander172 het volgende:[..]
Fotoboek had ik al gezien maar is of onduidelijk of ik herken je zo 1,2,3 niet. (Ik mag ook niet naar andere vrouwen kijken van quincy, hahaha)
Ben zelf nog bezig met het maken van een leuke template om de foto's in op te nemen. We hadden trouwens een digicam bij ons en we hebben ongeveer 160 foto's gemaakt.
- Heerlijk weer voor de tijd van het jaar (rond de 25 graden)
- Goedkoop eten en drinken (Groot goedgevuld stokbrood met halve liter cola voor 4 euro ofzo)
- Uitgaaan is zeer goed (vooral langs het strand zitten leuke dingen (veel schuimparty's toen)
- Goedkope nepkleding (Lacoste, Hugo Boss, Diesel zijn ze er gecharmeerd van)
- Hotel Elegance is zeer zeker een aanrader!!! Uizoderlijke kamers, uitmuntend buffet en 10 meter van het strand!
Kortom, MARMARIS IS COOL!
quote:Je bedoelt die Dreamboys bar?
Op maandag 12 mei 2003 10:45 schreef Partygurl het volgende:[..]
zijn jullie die 2 die ook in die cocktailbar waren in dat straatje bij het water er middenin?
Met dit kereltje bedoel je toch?
shit maak weer een foutje met UBB.
[Dit bericht is gewijzigd door hollander172 op 12-05-2003 10:56]
quote:Hihi die foto doet t niet.
Op maandag 12 mei 2003 10:53 schreef hollander172 het volgende:[..]
Je bedoelt die Dreamboys bar?
Daar waren we inderdaad en wel op de 4de.Met dit kereltje bedoel je toch?
[afbeelding]shit maak weer een foutje met UBB.
Trouwens, in t hotel liep ik altijd in een knalgeel nike pakje
quote:Het daagt me nog steeds niet eigenlijk. Zaten jullie aan de eerste tafel links als je binnenkomt?
Op maandag 12 mei 2003 10:55 schreef Partygurl het volgende:[..]
Hihi die foto doet t niet.
quote:jah daar zaten wij altijd
Op maandag 12 mei 2003 11:07 schreef hollander172 het volgende:[..]
Het daagt me nog steeds niet eigenlijk. Zaten jullie aan de eerste tafel links als je binnenkomt?
Plaatje doet het inmiddels en hier nog twee:
quote:Heb nog ff snel gekeken maar nee, geen knalgeel nikepakje met een dame erin op onze foto's. Wij zijn er trouwens maar 1 keer geweest, mijn vriendin wilde er graag ff zitten omdat die gast zo raar aan het doen was. Wel lachen, bij elke bestelde cocktail ging ie weer met die glazen op zijn hoofd allerlei vreemde toeren uithalen. Zijn die glazen eigenlijk nog een keertje gevallen?
Op maandag 12 mei 2003 11:08 schreef Partygurl het volgende:[..]
jah daar zaten wij altijd
Misschien dwarrel ik nog wel op 1 van je fotos rond
Nog snel ff ontopic:
Içmeler 's ochtends:
Içmeler zonsondergang:
Marmaris:
Meer pics op aanvraag...
quote:Nee niet gevallen. Wij zijn er elke avond geweest tot een uur of 4 elke dag
Op maandag 12 mei 2003 11:24 schreef hollander172 het volgende:[..]
Heb nog ff snel gekeken maar nee, geen knalgeel nikepakje met een dame erin op onze foto's. Wij zijn er trouwens maar 1 keer geweest, mijn vriendin wilde er graag ff zitten omdat die gast zo raar aan het doen was. Wel lachen, bij elke bestelde cocktail ging ie weer met die glazen op zijn hoofd allerlei vreemde toeren uithalen. Zijn die glazen eigenlijk nog een keertje gevallen?
Nog snel ff ontopic:
Içmeler 's ochtends:
[afbeelding]
Içmeler zonsondergang:
[afbeelding]
Marmaris:
[afbeelding]Meer pics op aanvraag...
Die turken snapten trouwens niet dat we fam. waren, 2 blonde en 2 indische |
Die eerste foto van Icmeler, heb je die vanaf een bootje genomen ofzo?
quote:Ja klopt, mijn vriendin heeft bruine krullen. Ik ben zo blond als ik maar blond kan zijn (in meerdere opzichten
Op maandag 12 mei 2003 11:26 schreef Partygurl het volgende:[..]
Nee niet gevallen. Wij zijn er elke avond geweest tot een uur of 4 elke dag
Heet jou vriendin bruine krullen want ik weet volgens mij wel wie jullie zijn.Die turken snapten trouwens niet dat we fam. waren, 2 blonde en 2 indische
|
Die turken snapten bij ons niet dat mijn vriendin geen turks sprak. Ja een simpel gesprekje dat lukte wel maar ze wilden daarna gewoon niet geloven dat ze echt niet turks was.
Nog ff ontopic (anders krijgen we geleuter over slowchat enzo.)
Marmaris nog een keertje:
quote:Die foto van Içmeler heb ik inderdaad van een bootje genomen. We hebben een boottocht naar Dalyan gemaakt omdat mijn vriendin daar al eens is geweest en het nog een keertje terug wilde zien.
Op maandag 12 mei 2003 11:27 schreef speknek het volgende:
Nouja ik ben natuurlijk meer geinteresseerd in foto's van Marmaris, maar als je die hebt mag je die best neerzetten.Die eerste foto van Icmeler, heb je die vanaf een bootje genomen ofzo?
quote:Moet ik een apart topic openen of moet ik ze hier plaatsen, wil best een verslagje maken met fotomateriaal om mensen een beter beeld te geven van de plaatsen waar we zijn geweest.
Op maandag 12 mei 2003 11:35 schreef YPPY het volgende:
Leuke foto's! Kun je daar misschien wat toelichting of een verslagje bij geven? Dan kun je een topic daarvoor openen. Reisverslagen vinden we namelijk erg leuk.Het hoeft niet vreselijk lang hoor, maar een toelichting bij elke foto en wat je hebt gedaan daar.
quote:Voor een reisverslag mag je een apart topic openen. We willen namelijk graag veel reisverslagen in travel. Die geven vaak een heel ander beeld van een vakantie bestemming van een reisgids. Daarbij hebben we al wel heel wat verslagen van 'verre' bestemmingen, maar ik wil graag ook wat 'dichtbij' bestemmingen erbij. Het is altijd leuk en handig om te lezen als je er heen gaat. Je kunt hier dan natuurlijk een linkje posten naar je reisverslag, dan wordt het extra veel gelezen.
Op maandag 12 mei 2003 11:43 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik een apart topic openen of moet ik ze hier plaatsen, wil best een verslagje maken met fotomateriaal om mensen een beter beeld te geven van de plaatsen waar we zijn geweest.
quote:Okee gaan we doen, wordt niet meer vandaag maar ik ga hem morgen ff neerzetten. Lijkt me leuk als ik een verslagje maak over Dalyan (heb de search nog niet gebruikt) die zal er nog niet zijn. Hebben iets van 70 foto's van dat stadje/gebied dus die komt wel vol.
Op maandag 12 mei 2003 21:26 schreef YPPY het volgende:[..]
Voor een reisverslag mag je een apart topic openen. We willen namelijk graag veel reisverslagen in travel. Die geven vaak een heel ander beeld van een vakantie bestemming van een reisgids. Daarbij hebben we al wel heel wat verslagen van 'verre' bestemmingen, maar ik wil graag ook wat 'dichtbij' bestemmingen erbij. Het is altijd leuk en handig om te lezen als je er heen gaat. Je kunt hier dan natuurlijk een linkje posten naar je reisverslag, dan wordt het extra veel gelezen.
quote:Yep komt me ineens heel bekend voor.
Op maandag 12 mei 2003 21:41 schreef Partygurl het volgende:
http://www.route67.nl/Okke/pgk.jpgHere we are
Herken je ons nu
quote:Ben je dan niet bang dat je fototoestel gestolen wordt? Ik ben nog een beetje aan het aftasten hoe erg ik de mijne mee kan nemen
Op maandag 12 mei 2003 11:43 schreef hollander172 het volgende:
Die foto van Içmeler heb ik inderdaad van een bootje genomen. We hebben een boottocht naar Dalyan gemaakt omdat mijn vriendin daar al eens is geweest en het nog een keertje terug wilde zien.
Als mensen het leuk vinden kan ik wel een serie foto's met uitleg neerzetten hierover. Foto's van Marmaris heb ik niet zoveel (we zijn daar vooral 's avonds geweest)
quote:Leuk! Ik ben benieuwd.
Op maandag 12 mei 2003 21:49 schreef hollander172 het volgende:[..]
Okee gaan we doen, wordt niet meer vandaag maar ik ga hem morgen ff neerzetten. Lijkt me leuk als ik een verslagje maak over Dalyan (heb de search nog niet gebruikt) die zal er nog niet zijn. Hebben iets van 70 foto's van dat stadje/gebied dus die komt wel vol.
Heb een beetje lopen zoeken naar de verhalen over het uitgaansleven maar nog niet echt boiende of hele nuttige info kunnen vinden , iemand tell me !!!
quote:Yep daar ben je constant bang voor eigenlijk.
Op maandag 12 mei 2003 23:10 schreef speknek het volgende:[..]
Ben je dan niet bang dat je fototoestel gestolen wordt? Ik ben nog een beetje aan het aftasten hoe erg ik de mijne mee kan nemen
.
Nee turken zelf willen (nadat ze dat netjes gevraagd hebben) er wel graag ff mee spelen, dat vind ik geen probleem ze maken maar wat foto's van ons en elkaar.
Ook met de laptop heb ik er eigenlijk niet over nagedacht, turken zijn (over het algemeen) heel eerlijk en zullen (bijna) nooit iets van je stelen. Ik heb het pas 1 keer meegemaakt dat een turk (eigenlijk een koerd) iets stal, niet eens van ons maar van de eigenaar van een bar waar we zaten. Raar eigenlijk, vrijwel iedereen had zijn gsm zo op tafel liggen en wat steelt ie? Een oude gare 6110 van de eigenaar van de bar.
Je hoeft er niet zo snel bang voor te zijn, al blijft het wel lullig als je voor X honderd euro spullen bij je hebt en dat ze dan gejat worden.
Iedereen die naar Marmaris gaat moet een keer bij The Brothers gaan eten ( vanaf het centrum/boulevard richting icmeler= een hele lange weg, dus je kunt het niet missen) Daar hebben ze echt heerlijk eten en het is echt onwijs gezellig. Je wordt van je tafel getrokken om te gaan dansen ( op Europese muziek)....
Barstreet is errug gezellig, vooral Backstreet discotheek, lekker cocktails uit een vissenkom zuipen!!!
Als je een excursie wilt gaan doen moet je naar Dalyan gaan. Lekker in een bootje varen en naar de modderbaden( wordt je 9 jaar jonger van). Wij hadden alleen een probleempje, het bootje kapte er mee, benzine op!! Achteraf wel grappig....
Nog 6 weekjes, 8 juli vertrek ik voor 15 dagen. Kan de naam van het appartementencomplex ff niet voor de geest halen. Maar het is een dure, zitten aan de drukste boulevard (nieuwe gedeelte) en 200 m van het strand af.
quote:ik ben 1 van die gekke gasten
Op dinsdag 4 maart 2003 14:44 schreef danos het volgende:
ikke zit ook in marmaris met 3 andere gekke gasten van 5 juli tot 20 juli in Appartementen/Hotel Baris, hoor alleen maar goede verhalen over Marmaris en hotel dus kan nie wachten!!
heb er ook veel zin in, leuke foto's ook
en die gek die zei dat je met een tentje op een camping moet staan is gek wat een hitte gek, geef mij maar een appartement met airco
Veel plezier in Marmaris en misschien tot ziens!
[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 05-06-2003 09:48]
quote:Jammer dat ze jou hebben 'genaaid'. Het is zeer persoons gebonden dit soort dingen. Ik vind over het algemeen dat de turken vriendelijke mensen zijn die jou zeker te hulp willen schieten wanneer dat nodig is. Als je op een toeristische plek bent (waar dan ook in Turkije of ergens anders hier op aarde) moet je er niet van uitgaan dat de geleverde diensten gratis zijn. Je ging met het idee dat het een goedkope reis zou worden en je had gewoon stomweg te veel verwacht voor een minimale prijs. Heb ik ongelijk? Wil je een leuke vakantie zonder stroom- of anders water uitval moet je gewoon iets meer betalen en meer genieten.
Op woensdag 8 januari 2003 14:51 schreef sizzler het volgende:
Als je goed zoekt zal je die plaatsen wel vinden maar ga er niet vanuit.
Als je wilt gaan duiken moet je dat niet via de reisorganisatie doen, dat scheelt je zowat 100% in de prijs. Duiken is niet supermooi, maar de ervaring is natuurlijk wel leuk.
De boottochtjes die je kan maken zijn ook er leuk, aan boord is het meestal gratis eten en drinken en je ziet nog eens wat van de omgeving.
Taxiboot naar Icmeler is ook leuk, het strand daar is wel beter dan in Marmaris, het water is een stuk helderder, omdat het zand anders is.
Oh ja, laat de GoGo Tours vlaggen hangen, die zijn voor ons
en dat voor de prijs van 480 Euro in de meivakantie... Ik ben nog nooit zo bruin geweest, het weer is goed te houden dan, in het hoogseizoen niet, wisten ze ons te vertellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |