abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9701415
quote:
De laatste week is er volgens de ministerie van toerisme weer een explosieve stijging van hotel reserveringen in Turkije. Vooral na de val van Bagdat gisteren is er weer een grote stijging. Men verwacht dat het volgeboekt zal zijn de komende maanden.
Bron: Ministerie van Toerisme (www.turizm.gov.tr)

Dus goed nieuws

pi_9715186
Mijn vriendin gaat morgen bijboeken. Vandeweek ben ik al langs geweest op het reisbureau, toen was er niks te doen voor Turkije, ze kon dus gewoon bijboeken. Moet ze ineens nog gaan opschieten ook.
pi_9933779
Oke, mijn vriendin gaat ondertussen lekker mee. We gaan nu met een groep van 12 man (en vrouw)

Ik kijk alleen wel op tegen het vliegen

pi_9938746
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:49 schreef GEsTOoRD het volgende:
Oke, mijn vriendin gaat ondertussen lekker mee. We gaan nu met een groep van 12 man (en vrouw)

Ik kijk alleen wel op tegen het vliegen

Hey leuk, ik ga ook naar Marmaris. Maar met z'n 4'en
pi_9986777
Haai..

Ik ga ook naar Marmaris dit jaar ! De eerste keer Marmaris voor mij (ben eerder in Kusadasi en Alanya geweest) en de eerste keer Turkije voor mijn drie reisgenoten! Heb er zin in.
Iemand nog info over de appartementen Club Kibele??

Gr Strax

***As I said before , I never repeat myself!!!***
pi_9989919
De foto's bij een van de vorige posts hebben dode links. Dus heb ik een aantal foto's geplaatst van Marmaris om een beeld te vormen:

---- edit---- we houden niet zo van 30 plaatjes in een post waar verder niets bij vermeld staat. Hou het bij maximaal 10 per post en vertel er een verhaaltje bij! Anders biedt het geen enkele toegevoegde waarde! ---- edit----

[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 28-04-2003 21:02]

pi_10029455
Mooie foto's !!!!! Nog een weekje en we zijn daar ook
pi_10051056
Wie zit er in mei
Ik ga vertrek dinsdag
.
pi_10109826
quote:
Op donderdag 3 april 2003 11:18 schreef Partygurl het volgende:
Gaat er nog iemand in mei ?
JA!!!!! Wij gaan zaterdag. We zitten in Icmeler, in hotel Park Metropol. Kent iemand dit hotel? Is in het centrum van Icmeler en 200m van het strand vandaan, is een all inclusive hotel. Wanneer ga jij?
pi_10190123
lol ik ben nog geen half uur trug uit marmaris
pi_10199547
En? Hoe was het?
pi_10265071
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:26 schreef quincy het volgende:

[..]

JA!!!!! Wij gaan zaterdag. We zitten in Icmeler, in hotel Park Metropol. Kent iemand dit hotel? Is in het centrum van Icmeler en 200m van het strand vandaan, is een all inclusive hotel. Wanneer ga jij?

wattttttttttt
DIT KAN NIE
Wij zijn gister terug gekomen uit dat hotel
Heb je een foto
Wij waren met zn vieren, ik en mn moeder en mn nichtje en tante en die zijn indisch
.
pi_10295365
Ik ben in 2001 met m'n vriendin naar Marmaris geweest. We zaten in een appartement in het dorpje Ichmelir, vlak buiten Marmaris. Half uurtje lopen of een paar minuten met de dolmus. Aangezien wij allebei geen stand-en-feest-beesten zijn, hebben we vooral "cultureel" gedaan. Krijtrotsen bezocht, gedoken, boottocht gemaakt, enz. 's Avonds natuurlijk wel wezen stappen, maar niet in Marmaris. In Ichmelir was genoeg te doen. Langs de boulevard zitten een paar erg coole cocktail-bars en in de "hoofdstraat" zit de Piratenbar.

Kortom: het is niet beter of slechter dan andere gelijksoortige bestemmingen (zoals Kos). Het is wellicht iets goedkoper, maar hoe het nu met de euro is weet ik niet. Het eten viel me wel tegen vergeleken met Kos. Maar zeker als je de moeite neemt om een uurtje in de bus richting binnenland te stappen kun je er veel meer beleven.

"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
  maandag 12 mei 2003 @ 09:31:43 #64
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_10367795
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:34 schreef Partygurl het volgende:

[..]

wattttttttttt
DIT KAN NIE
Wij zijn gister terug gekomen uit dat hotel
Heb je een foto
Wij waren met zn vieren, ik en mn moeder en mn nichtje en tante en die zijn indisch

Geinig! Ik ben trouwens de andere helft van quincy.
Wat voor foto wil je hebben? En niet onbelangrijk, heb je zelf ook een foto?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_10368274
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:31 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Geinig! Ik ben trouwens de andere helft van quincy.
Wat voor foto wil je hebben? En niet onbelangrijk, heb je zelf ook een foto?

Fotoboek Fotos van de vakantie moet ik nog scannen
.
  maandag 12 mei 2003 @ 10:41:51 #66
17709 hollander172
pi_10369044
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:59 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Fotoboek Fotos van de vakantie moet ik nog scannen

Fotoboek had ik al gezien maar is of onduidelijk of ik herken je zo 1,2,3 niet. (Ik mag ook niet naar andere vrouwen kijken van quincy, hahaha)

Ben zelf nog bezig met het maken van een leuke template om de foto's in op te nemen. We hadden trouwens een digicam bij ons en we hebben ongeveer 160 foto's gemaakt.

pi_10369100
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:41 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Fotoboek had ik al gezien maar is of onduidelijk of ik herken je zo 1,2,3 niet. (Ik mag ook niet naar andere vrouwen kijken van quincy, hahaha)

Ben zelf nog bezig met het maken van een leuke template om de foto's in op te nemen. We hadden trouwens een digicam bij ons en we hebben ongeveer 160 foto's gemaakt.

zijn jullie die 2 die ook in die cocktailbar waren in dat straatje bij het water er middenin?
.
  maandag 12 mei 2003 @ 10:51:38 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_10369219
Vanaf 23 juli, 15 dagen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_10369241
Ik was twee jaar terug ook in Marmaris. In de meivakantie:

- Heerlijk weer voor de tijd van het jaar (rond de 25 graden)
- Goedkoop eten en drinken (Groot goedgevuld stokbrood met halve liter cola voor 4 euro ofzo)
- Uitgaaan is zeer goed (vooral langs het strand zitten leuke dingen (veel schuimparty's toen)
- Goedkope nepkleding (Lacoste, Hugo Boss, Diesel zijn ze er gecharmeerd van)
- Hotel Elegance is zeer zeker een aanrader!!! Uizoderlijke kamers, uitmuntend buffet en 10 meter van het strand!

Kortom, MARMARIS IS COOL!

Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 12 mei 2003 @ 10:53:44 #70
17709 hollander172
pi_10369262
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:45 schreef Partygurl het volgende:

[..]

zijn jullie die 2 die ook in die cocktailbar waren in dat straatje bij het water er middenin?

Je bedoelt die Dreamboys bar?
Daar waren we inderdaad en wel op de 4de.

Met dit kereltje bedoel je toch?

shit maak weer een foutje met UBB.

[Dit bericht is gewijzigd door hollander172 op 12-05-2003 10:56]

pi_10369307
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:53 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Je bedoelt die Dreamboys bar?
Daar waren we inderdaad en wel op de 4de.

Met dit kereltje bedoel je toch?
[afbeelding]

shit maak weer een foutje met UBB.

Hihi die foto doet t niet.
Ik heb ook een rolletje vol overgehouden aan de dreamboys. Die vent met die cocktails op zn kop heeft mij mn tante mn moeder en mn nichtje nog naar Marmaris gebr8 en daar alles betaald voor ons
Wij bestelden daar steeds van die vissenkommen En gingen daar achterlijk staan dansuh

Trouwens, in t hotel liep ik altijd in een knalgeel nike pakje

.
  maandag 12 mei 2003 @ 11:07:29 #72
17709 hollander172
pi_10369505
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:55 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Hihi die foto doet t niet.

Het daagt me nog steeds niet eigenlijk. Zaten jullie aan de eerste tafel links als je binnenkomt?
Plaatje doet het inmiddels en hier nog twee:

pi_10369523
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:07 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het daagt me nog steeds niet eigenlijk. Zaten jullie aan de eerste tafel links als je binnenkomt?
Plaatje doet het inmiddels en hier nog twee:

[afbeelding]
[afbeelding]

jah daar zaten wij altijd
Misschien dwarrel ik nog wel op 1 van je fotos rond
.
  maandag 12 mei 2003 @ 11:24:32 #74
17709 hollander172
pi_10369852
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:08 schreef Partygurl het volgende:

[..]

jah daar zaten wij altijd
Misschien dwarrel ik nog wel op 1 van je fotos rond

Heb nog ff snel gekeken maar nee, geen knalgeel nikepakje met een dame erin op onze foto's. Wij zijn er trouwens maar 1 keer geweest, mijn vriendin wilde er graag ff zitten omdat die gast zo raar aan het doen was. Wel lachen, bij elke bestelde cocktail ging ie weer met die glazen op zijn hoofd allerlei vreemde toeren uithalen. Zijn die glazen eigenlijk nog een keertje gevallen?

Nog snel ff ontopic:

Içmeler 's ochtends:

Içmeler zonsondergang:

Marmaris:

Meer pics op aanvraag...

pi_10369881
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:24 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Heb nog ff snel gekeken maar nee, geen knalgeel nikepakje met een dame erin op onze foto's. Wij zijn er trouwens maar 1 keer geweest, mijn vriendin wilde er graag ff zitten omdat die gast zo raar aan het doen was. Wel lachen, bij elke bestelde cocktail ging ie weer met die glazen op zijn hoofd allerlei vreemde toeren uithalen. Zijn die glazen eigenlijk nog een keertje gevallen?

Nog snel ff ontopic:

Içmeler 's ochtends:
[afbeelding]
Içmeler zonsondergang:
[afbeelding]
Marmaris:
[afbeelding]

Meer pics op aanvraag...

Nee niet gevallen. Wij zijn er elke avond geweest tot een uur of 4 elke dag
Heet jou vriendin bruine krullen want ik weet volgens mij wel wie jullie zijn.

Die turken snapten trouwens niet dat we fam. waren, 2 blonde en 2 indische |

.
  maandag 12 mei 2003 @ 11:27:23 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_10369916
Nouja ik ben natuurlijk meer geinteresseerd in foto's van Marmaris, maar als je die hebt mag je die best neerzetten.

Die eerste foto van Icmeler, heb je die vanaf een bootje genomen ofzo?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 mei 2003 @ 11:35:15 #77
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10370092
Leuke foto's! Kun je daar misschien wat toelichting of een verslagje bij geven? Dan kun je een topic daarvoor openen. Reisverslagen vinden we namelijk erg leuk. Het hoeft niet vreselijk lang hoor, maar een toelichting bij elke foto en wat je hebt gedaan daar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 12 mei 2003 @ 11:39:33 #78
17709 hollander172
pi_10370192
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:26 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Nee niet gevallen. Wij zijn er elke avond geweest tot een uur of 4 elke dag
Heet jou vriendin bruine krullen want ik weet volgens mij wel wie jullie zijn.

Die turken snapten trouwens niet dat we fam. waren, 2 blonde en 2 indische |

Ja klopt, mijn vriendin heeft bruine krullen. Ik ben zo blond als ik maar blond kan zijn (in meerdere opzichten ). Wij waren vrijwel alleen maar 's ochtends en 's avonds in het hotel trouwens.

Die turken snapten bij ons niet dat mijn vriendin geen turks sprak. Ja een simpel gesprekje dat lukte wel maar ze wilden daarna gewoon niet geloven dat ze echt niet turks was.

Nog ff ontopic (anders krijgen we geleuter over slowchat enzo.)

Marmaris nog een keertje:

maandag 12 mei 2003 @ 11:43:45 #79
17709 hollander172
pi_10370313
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:27 schreef speknek het volgende:
Nouja ik ben natuurlijk meer geinteresseerd in foto's van Marmaris, maar als je die hebt mag je die best neerzetten.

Die eerste foto van Icmeler, heb je die vanaf een bootje genomen ofzo?

Die foto van Içmeler heb ik inderdaad van een bootje genomen. We hebben een boottocht naar Dalyan gemaakt omdat mijn vriendin daar al eens is geweest en het nog een keertje terug wilde zien.
Als mensen het leuk vinden kan ik wel een serie foto's met uitleg neerzetten hierover. Foto's van Marmaris heb ik niet zoveel (we zijn daar vooral 's avonds geweest)
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:35 schreef YPPY het volgende:
Leuke foto's! Kun je daar misschien wat toelichting of een verslagje bij geven? Dan kun je een topic daarvoor openen. Reisverslagen vinden we namelijk erg leuk. Het hoeft niet vreselijk lang hoor, maar een toelichting bij elke foto en wat je hebt gedaan daar.
Moet ik een apart topic openen of moet ik ze hier plaatsen, wil best een verslagje maken met fotomateriaal om mensen een beter beeld te geven van de plaatsen waar we zijn geweest.
pi_10384841
euh hollander ik heb fotos
.
  maandag 12 mei 2003 @ 21:26:52 #81
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10385280
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:43 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik een apart topic openen of moet ik ze hier plaatsen, wil best een verslagje maken met fotomateriaal om mensen een beter beeld te geven van de plaatsen waar we zijn geweest.
Voor een reisverslag mag je een apart topic openen. We willen namelijk graag veel reisverslagen in travel. Die geven vaak een heel ander beeld van een vakantie bestemming van een reisgids. Daarbij hebben we al wel heel wat verslagen van 'verre' bestemmingen, maar ik wil graag ook wat 'dichtbij' bestemmingen erbij. Het is altijd leuk en handig om te lezen als je er heen gaat. Je kunt hier dan natuurlijk een linkje posten naar je reisverslag, dan wordt het extra veel gelezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_10385621
http://www.route67.nl/Okke/pgk.jpg

Here we are

Herken je ons nu

.
  maandag 12 mei 2003 @ 21:49:30 #83
17709 hollander172
pi_10385837
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Voor een reisverslag mag je een apart topic openen. We willen namelijk graag veel reisverslagen in travel. Die geven vaak een heel ander beeld van een vakantie bestemming van een reisgids. Daarbij hebben we al wel heel wat verslagen van 'verre' bestemmingen, maar ik wil graag ook wat 'dichtbij' bestemmingen erbij. Het is altijd leuk en handig om te lezen als je er heen gaat. Je kunt hier dan natuurlijk een linkje posten naar je reisverslag, dan wordt het extra veel gelezen.

Okee gaan we doen, wordt niet meer vandaag maar ik ga hem morgen ff neerzetten. Lijkt me leuk als ik een verslagje maak over Dalyan (heb de search nog niet gebruikt) die zal er nog niet zijn. Hebben iets van 70 foto's van dat stadje/gebied dus die komt wel vol.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:41 schreef Partygurl het volgende:
http://www.route67.nl/Okke/pgk.jpg

Here we are

Herken je ons nu

Yep komt me ineens heel bekend voor.
Raar eigenlijk dat ik het niet eerder zag, op de een of andere manier kijk ik naar elke blonde vrouw die er rondloopt...
  maandag 12 mei 2003 @ 23:10:23 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_10388260
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:43 schreef hollander172 het volgende:
Die foto van Içmeler heb ik inderdaad van een bootje genomen. We hebben een boottocht naar Dalyan gemaakt omdat mijn vriendin daar al eens is geweest en het nog een keertje terug wilde zien.
Als mensen het leuk vinden kan ik wel een serie foto's met uitleg neerzetten hierover. Foto's van Marmaris heb ik niet zoveel (we zijn daar vooral 's avonds geweest)
Ben je dan niet bang dat je fototoestel gestolen wordt? Ik ben nog een beetje aan het aftasten hoe erg ik de mijne mee kan nemen .
  dinsdag 13 mei 2003 @ 08:16:48 #85
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10390921
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Okee gaan we doen, wordt niet meer vandaag maar ik ga hem morgen ff neerzetten. Lijkt me leuk als ik een verslagje maak over Dalyan (heb de search nog niet gebruikt) die zal er nog niet zijn. Hebben iets van 70 foto's van dat stadje/gebied dus die komt wel vol.

Leuk! Ik ben benieuwd.
*OUD heilige*
  dinsdag 13 mei 2003 @ 11:41:33 #86
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_10394353
Van 27 juli tot 6 augustus ben ook ik in Marmaris te vinden , samen met nog 13 vrienden en vriendinnetjes

Heb een beetje lopen zoeken naar de verhalen over het uitgaansleven maar nog niet echt boiende of hele nuttige info kunnen vinden , iemand tell me !!!

dinsdag 13 mei 2003 @ 19:13:27 #87
17709 hollander172
pi_10406277
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Ben je dan niet bang dat je fototoestel gestolen wordt? Ik ben nog een beetje aan het aftasten hoe erg ik de mijne mee kan nemen .

Yep daar ben je constant bang voor eigenlijk.
Maar weet je wat het is? Ik ben nog niet eens bang geweest dat een lokale turk hem zou stelen (we waren hem zelfs vergeten in een restaurant en hij kwam hem gewoon brengen) Maar meer dat een andere toerist hem jat. Vooral nederlanders en duitsers hebben zo'n begerig oogje als je zo'n klein ding (minolta dimage X) uit je zak haalt.

Nee turken zelf willen (nadat ze dat netjes gevraagd hebben) er wel graag ff mee spelen, dat vind ik geen probleem ze maken maar wat foto's van ons en elkaar.

Ook met de laptop heb ik er eigenlijk niet over nagedacht, turken zijn (over het algemeen) heel eerlijk en zullen (bijna) nooit iets van je stelen. Ik heb het pas 1 keer meegemaakt dat een turk (eigenlijk een koerd) iets stal, niet eens van ons maar van de eigenaar van een bar waar we zaten. Raar eigenlijk, vrijwel iedereen had zijn gsm zo op tafel liggen en wat steelt ie? Een oude gare 6110 van de eigenaar van de bar.

Je hoeft er niet zo snel bang voor te zijn, al blijft het wel lullig als je voor X honderd euro spullen bij je hebt en dat ze dan gejat worden.

pi_10589527
ik ben in 2001 in Marmaris geweest en vond het heel erg gezellig. We zaten in appartementen Banu, vlakbij het strand, wat overigens wel heel schoon was. Voor een paar cent had je de hele dag een bedje en lette er ook nog iemand op je spullen. Je kon ook een bootje huren, dat hebben we ook gedaan. Waas errug leuk, we zijn naar verlaten strandjes geweest. Bij het centrum zaten we iets verder weg, maar de taxi was niet duur, en de dolmus stopt er ook vlakbij.

Iedereen die naar Marmaris gaat moet een keer bij The Brothers gaan eten ( vanaf het centrum/boulevard richting icmeler= een hele lange weg, dus je kunt het niet missen) Daar hebben ze echt heerlijk eten en het is echt onwijs gezellig. Je wordt van je tafel getrokken om te gaan dansen ( op Europese muziek)....

Barstreet is errug gezellig, vooral Backstreet discotheek, lekker cocktails uit een vissenkom zuipen!!!
Als je een excursie wilt gaan doen moet je naar Dalyan gaan. Lekker in een bootje varen en naar de modderbaden( wordt je 9 jaar jonger van). Wij hadden alleen een probleempje, het bootje kapte er mee, benzine op!! Achteraf wel grappig....

pi_10589686
Ooh, leuk topic, ik vertrek de 29e juli naar Marmaris voor 15 dagen. Na het lezen van dit topic heb ik al 3x meer zin gekregen...
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  maandag 26 mei 2003 @ 18:10:13 #90
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10691793
Johh, als ik die foto's allemaal zie, ik kan niet wachten

Nog 6 weekjes, 8 juli vertrek ik voor 15 dagen. Kan de naam van het appartementencomplex ff niet voor de geest halen. Maar het is een dure, zitten aan de drukste boulevard (nieuwe gedeelte) en 200 m van het strand af.

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_10712588
Nog 6 daagjes werken (11juni) en dan vertrek in naar Marmaris, heb er echt veel zin in dus dat komt wel goed, mijn vraag is nu alleen zijn er ook openlucht discotheken? En welke tent moet ik zeker een kijkje gaan nemen. Alvast bedankt en tot ziens in Marmaris
Boe
  maandag 2 juni 2003 @ 12:00:22 #92
55290 quasars
Ik doe maar alsof
pi_10822997
Afgelopen zaterdag toch nog geboekt
Hotel Pasa Beach (www.pasabeach.com), Marmaris. 2km naar oude centrum, 50m naar strand.
Ga met een vriend samen, 15 tot 24 juli, 10 dagen.
Zie jullie daar !
pi_10823160
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 14:44 schreef danos het volgende:
ikke zit ook in marmaris met 3 andere gekke gasten van 5 juli tot 20 juli in Appartementen/Hotel Baris, hoor alleen maar goede verhalen over Marmaris en hotel dus kan nie wachten!!
ik ben 1 van die gekke gasten

heb er ook veel zin in, leuke foto's ook

en die gek die zei dat je met een tentje op een camping moet staan is gek wat een hitte gek, geef mij maar een appartement met airco

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 09:37:30 #94
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_10845415
Wij hebben ook nog maar even geboekt, volgende week zaterdag(14 Juni) vertrekken we richting marmaris. Hotel club Viva, of het wat is weet ik niet maar dat zien we wel!
Liefde, leven , geven!!!!
  donderdag 5 juni 2003 @ 09:22:27 #95
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_10898009
Even wat informatie geven over Marmaris:
(mijn vriendin woont daar).
Als je een 'actieve' vakantie wilt is Marmaris super. Je kunt in Marmaris namelijk flink stappen (hier ga ik zo meteen dieper op in). Je kunt een jeeptocht houden en goed genieten van een dagje strand. Degenen die een reis boeken worden veelal ingedeeld in pensioentjes. Het zijn allemaal leuke appartementjes (soms met een zwembad). Je kunt ook een boottocht houden. Wel even vragen hoe lang een dergelijke tocht duurt voordat je deelneemt. Meeste van hen beginnen ergens in de ochtend (zeer moeilijk om op te staan na een hevige nacht) en gaan door tot in de avond. Sommigen gaan zelfs dan door dus je bent gewaarschuwd! Korte activiteiten zoals een 'banaan ritje' of de 'hamburger ritje' zijn er ook. Wel eventjes doorgeven aan de bestuurder of je een maximale rit wilt of een gewone. Sommigen willen nou eenmaal harder dan een ander. Je kunt ook met een jetski een tochtje maken maar dit is wel prijzig. Je bent gemiddeld ¤20 per kwartier armer. Doe dan wel voorzichtig want je bent wel verantwoordelijk voor jezelf (soms ook je bijzitter) en natuurlijk degene die je aanrijdt! Wat misschien ook handig is om te weten is dat wanneer je een reis boekt naar Marmaris soms ook 'ICMELER' tegen komt. Icmeler is een deelgemeente van Marmaris. Het ligt ongeveer kwartier rijden van het centrum af. Het grote voordeel hier van is: Ze hebben een grote(re) schone(re) strand die meer rust uitstraalt. 's Avonds voor het stappen kun je hier ook genieten van een gitaarsolo tijdens je avondeten of tijdens het nuttigen van je drank.
Ik zou nog terugkomen over het uitgaan in Marmaris. Hier hoef ik amper woorden aan vuil te maken. Het is gewoon super. De hoeveelheid bars neemt ieder jaar met een schrikbarend aantal toe. Je hebt een groot aantal aanwezig op het strand maar er is ook een speciale straat 'Barlar sokagi' of te wel 'Bar Street'. Er zijn nog altijd een paar die het bijzonder goed doen. 'Beach Club' en 'Black & White' bijvoorbeeld. Wat ik persoonlijk wel jammer vind zijn de opdringerige mannetjes aan de ingang van zo'n club die jou graag binnen willen 'lokken'. Durf gewoon 'NEE' te zeggen maar dan op een beschaafde manier natuurlijk! Mochten er nog onduidelijkheden zijn over je vakantie, hoef je alleen nog maar 'NYM' te roepen.

Veel plezier in Marmaris en misschien tot ziens!

[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 05-06-2003 09:48]

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  donderdag 5 juni 2003 @ 09:58:11 #96
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_10898547
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:51 schreef sizzler het volgende:
Als je goed zoekt zal je die plaatsen wel vinden maar ga er niet vanuit.
Jammer dat ze jou hebben 'genaaid'. Het is zeer persoons gebonden dit soort dingen. Ik vind over het algemeen dat de turken vriendelijke mensen zijn die jou zeker te hulp willen schieten wanneer dat nodig is. Als je op een toeristische plek bent (waar dan ook in Turkije of ergens anders hier op aarde) moet je er niet van uitgaan dat de geleverde diensten gratis zijn. Je ging met het idee dat het een goedkope reis zou worden en je had gewoon stomweg te veel verwacht voor een minimale prijs. Heb ik ongelijk? Wil je een leuke vakantie zonder stroom- of anders water uitval moet je gewoon iets meer betalen en meer genieten.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:10:04 #97
4604 Nokia
Can't you trip like I do?
pi_10901441
Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Marmaris. Da's natuurlijk niet voor niks, erg leuk daar. Het uitgaan is perfect, vooral Bar Street is geweldig. Rembrandt, Greenhouse, Crazy Daisy zijn zeker tenten die je moet checken. Als je reisorganisatie een partyboat toch organiseert zou ik dat ook zeker doen. Was geweldig.

Als je wilt gaan duiken moet je dat niet via de reisorganisatie doen, dat scheelt je zowat 100% in de prijs. Duiken is niet supermooi, maar de ervaring is natuurlijk wel leuk.

De boottochtjes die je kan maken zijn ook er leuk, aan boord is het meestal gratis eten en drinken en je ziet nog eens wat van de omgeving.

Taxiboot naar Icmeler is ook leuk, het strand daar is wel beter dan in Marmaris, het water is een stuk helderder, omdat het zand anders is.

Oh ja, laat de GoGo Tours vlaggen hangen, die zijn voor ons

donderdag 5 juni 2003 @ 16:15:14 #98
33503 bint
kroegtijger en zuiphaas
pi_10908330
Ik ben ook in Marmaris geweest...
Was echt SUPER!
Wij zaten in Marmaris Resort, een hotel een half uur van het centrum. 5 sterren, all inclusive.. was echt super Een gaaf animatie team, leuk bapersoneel (een van hen was mijn vakantievriendinnetje). SUper schoon, lekker eten, een eigen disco, en tja, gratis bier en andere alcoholische dranken...

en dat voor de prijs van 480 Euro in de meivakantie... Ik ben nog nooit zo bruin geweest, het weer is goed te houden dan, in het hoogseizoen niet, wisten ze ons te vertellen...

zuipen & kruipen, stappen en tappen
  donderdag 5 juni 2003 @ 16:57:47 #99
16936 southpole
TiestoAddict
pi_10909307
Ik ga van 17 tot 31 juli naar Marmaris in appartement Seren Sari, iemand eerder in dat appartment geweest?
_O_ Fictivision vs. C-quence - Symbols _O_
  zondag 8 juni 2003 @ 23:46:20 #100
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10975733
Ik zit dus in appartementen-complex Club Kocer (ofzoiets), iemand die dat kent?
I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')