abonnement Unibet Coolblue
pi_181904625
9 pups, 3 reutjes, 6 teefjes (om je tegemoet te komen ;) )
4 zwart, 5 bruin.
compact en kleverig.
  zondag 16 september 2018 @ 13:48:35 #52
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_181940433
Ik gok 8 puppy's:
5 reutjes en 3 teefjes
5 zwart, 3 bruin

Edit: teefjes, geen neefjes :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 17 september 2018 @ 02:47:49 #53
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181955706
2 blonde, 1 zwarte en 2 bruine.
4 teefjes, 1 reu.

En laat dat knuffelen maar zitten want dan wil ik dr gelijk een mee naar huis nemen.
pi_181973810
Zojuist de aanstaande moeder even gewogen (niet heel precies), en ze zit nu op 33 kilo. Voor de eerste dekking was dat ongeveer 27,5 kilo, dus ze is nu 5,5 kilo aangekomen. Geboortegewicht van een Labradorpupje ligt zo rond de 400gr, plus nog eens 400gr per pupje voor placenta, vruchtwater en vliezen. Zou betekenen dat ze nu rond de 7 pupjes zou zitten :) Behalve dan dat ze nog niet aan het einde van haar dracht is (ze moet nog 1,5 week) en de pupjes nu dus nog lichter zijn. Misschien dus toch wel 8 of zelfs 9 pupjes..? Of ze krijgt te veel te eten, dat kan natuurlijk ook :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_181975551
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:11 schreef Miss_Isis het volgende:
Zojuist de aanstaande moeder even gewogen (niet heel precies), en ze zit nu op 33 kilo. Voor de eerste dekking was dat ongeveer 27,5 kilo, dus ze is nu 5,5 kilo aangekomen. Geboortegewicht van een Labradorpupje ligt zo rond de 400gr, plus nog eens 400gr per pupje voor placenta, vruchtwater en vliezen. Zou betekenen dat ze nu rond de 7 pupjes zou zitten :) Behalve dan dat ze nog niet aan het einde van haar dracht is (ze moet nog 1,5 week) en de pupjes nu dus nog lichter zijn. Misschien dus toch wel 8 of zelfs 9 pupjes..? Of ze krijgt te veel te eten, dat kan natuurlijk ook :P
Dank je voor deze Update O+Wat ik als leek heb begrepen denk ik dat Cookie over een week zal bevallen.
pi_181978700
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:37 schreef vronie het volgende:

[..]

Dank je voor deze Update O+Wat ik als leek heb begrepen denk ik dat Cookie over een week zal bevallen.
Ik denk iets later nog, bevallingsdatum is doorgaans 63 dagen (+ of - 1 dag) na de ovulatie. Ovulatie had ze of donderdag 26 juli in de avond/nacht, of vrijdag 27 juli ergens overdag. Dus ik verwacht als ze volgens het boekje bevalt dat het heel misschien woensdag 26 of anders donderdag 27 of vrijdag 28 september gaat zijn :)

Voor de liefhebber(s) tegen die tijd waarschijnlijk (hopelijk) live te volgen in het andere topic :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182072693
Laatste buikfoto, puppy's zitten nu nog in de verpakking :)



Volgende week om deze tijd weten we als het goed is hoeveel pupjes er in die buik zitten O+

Oh, ter vergelijking, dit is een 'before' foto:


[ Bericht 21% gewijzigd door Miss_Isis op 22-09-2018 23:02:35 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182134451
De bevalling is begonnen O+ Laatste kans voor wie nog mee wil doen! Zodra de eerste pup er is sluit de inschrijving.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182135007
Voor de lol :P. 10 stuks, 6 teef en 4 reu. 6 bruin en 4 zwart.
pi_182135337
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 23:47 schreef Chicolade het volgende:
Voor de lol :P. 10 stuks, 6 teef en 4 reu. 6 bruin en 4 zwart.
Randgevalletje, dit :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 23:53 schreef Miss_Isis het volgende:
zwart teefje Rood bandje, 396gr. Geboren 23.45 ongeveer
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182141741
Het lijkt er op dat we de eindstand hebben bereikt: 7 levende pups, 3 teefjes en 4 reutjes, allemaal zwart O+ Er was ook nog een achtste pup (ook zwart, een reutje) maar deze was helaas dood geboren. Tombolafan gaat als het goed is vandaag inventariseren wie er gewonnen heeft :)

"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Spellchecker woensdag 26 september 2018 @ 15:40:21 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182148835
Krijg je een punt per goed geraden onderdeel of hoe werkt het?

Ik had namelijk het aantal teefjes en de kleur goed maar niet het totale aantal. En telt #8 ook mee?

Ben benieuwd :@ .
  woensdag 26 september 2018 @ 18:51:33 #64
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182149266
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 02:47 schreef Kamelenteen het volgende:
2 blonde, 1 zwarte en 2 bruine.
4 teefjes, 1 reu.

En laat dat knuffelen maar zitten want dan wil ik dr gelijk een mee naar huis nemen.
Geen knuffelen voor mij dus ;D
Dan maar af en toe plaatjes kijken :Y
pi_182150190
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef Tegan het volgende:
Krijg je een punt per goed geraden onderdeel of hoe werkt het?

Ik had namelijk het aantal teefjes en de kleur goed maar niet het totale aantal. En telt #8 ook mee?

Ben benieuwd :@ .
Ik heb geen idee eigenlijk :D Ik zou zelf neigen naar: als er mensen zijn die van een van beide mogelijkheden het aantal reutjes en teefjes goed hebben (dus 3 teefjes, 4 reutjes of 3 teefjes, 5 reutjes) dat ze allebei mee tellen als juist antwoord. En degene(n) die dan ook de kleur juist heeft voorspeld heeft het helemaal goed. Of zo. Maar misschien is punten per juist onderdeel ook wel een goed idee. Ik verwelkom in deze de input van secretaris Tombo :+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182151835
We wachten (on)geduldig Tombo's verdict af 😂😂..
ik had 5 reutjes en 3 teefjes, alleen de kleur hartstikke fout...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:46:11 #67
386633 Adnap
I love Life !
pi_182153348
ik zat er vierkant naast dus het blijft bij webcamkwijlen vrees ik _O-
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182153565
Even voor de zekerheid; gaan we bij het nakijken van de prijs uit van de levende hondjes of van het totale aantal geboren hondjes? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182153808
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Even voor de zekerheid; gaan we bij het nakijken van de prijs uit van de levende hondjes of van het totale aantal geboren hondjes? :@
Ik lees net pas nieuw de OP en dacht gelijk aan het totaal, ongeacht of ze het allemaal overleefd hebben :@. (Er staat ook nergens een voorbehoud.)
dag
pi_182154022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Even voor de zekerheid; gaan we bij het nakijken van de prijs uit van de levende hondjes of van het totale aantal geboren hondjes? :@
quote:
11s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik lees net pas nieuw de OP en dacht gelijk aan het totaal, ongeacht of ze het allemaal overleefd hebben :@. (Er staat ook nergens een voorbehoud.)
Wat mij betreft tellen beide antwoorden als goed. Dus mensen die gokten 3 teefjes 4 reutjes hebben het goed, en mensen die gokten 3 teefjes 5 reutjes ook. En als ze dan ook de kleur nog goed hebben dan klopt het helemaal.

Misschien eerst eens inventariseren qua aantallen, wie er hadden voorspeld 3 teefjes en 4 of 5 reutjes? En dan wie er de kleur ook goed hadden?

Even gauw gezocht, zo te zien hadden Vicky en Muck allebei 3 teefjes en 5 reutjes geraden, ik zag niemand die 3 teefjes 4 reutjes had gegokt. Kleur hadden ze beiden fout, maar Muck had het iets minder fout dan Vicky :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Miss_Isis op 26-09-2018 22:13:48 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182154563
Ja poeh waarom zit ik dan te excellen ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182154755
Valerie had (officieus) 4 om 3 _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182154916
June.
Mrmime
TwinkleStar001
vronie
Vicky
Muck

Hadden 8 pupjes gegokt

Rewimo
Maily
Krollie
Valerie.

Hadden 7 pupjes gegokt

Valerie deed niet officieel mee, en van de overige 7-gokkers had niemand de geslachten goed.
Van de 8-gokkers hadden idd Vicky en Muck de geslachten goed, en Muck gokte de meeste zwartjes O+

Dussssss Muckkkkk *O* *O* *O* *O* *O* *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182155557
-O- -O-

*O* gefeli Muck! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_182155691
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Ja poeh waarom zit ik dan te excellen ;)
Zodat jij zelf ook een uurtje knuffelen kunt verdienen natuurlijk ;)

En HOERAAAAAA voor MUCK!!!!!! *O* Als je je prijs graag wilt innen kun je via PM of DM contact met me opnemen en dan maken we een afspraak :) mocht je je prijs niet persoonlijk willen innen dan mag je hem aan een van de andere belangstellenden hier doneren als je dat wilt :)

Overigens mogen Vicky en Valerie wat mij betreft wel een tweede prijs krijgen voor het raden van het juiste aantal reutjes en teefjes. Half uurtje knuffelen en eigen koffie meenemen ofzo? :+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')