Jaloezie is mij vreemd, buiten dat ben ik razend tevreden met mijn leven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een soort jaloezie van jouw kant. Terwijl jij je hier keer op keer boos maakt om De Mol, ligt hij in de hangmat, doet hij een paar boodschapjes en legt hij de boot in het water en met een paar draaien aan het Rad van Fortuin heeft hij weer een paar duizend euro te pakken.
Zou het?quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het idee dat hij heel andere tips geeft per mail dan wat hij neerplempt op internet.
Ik ben van plan het 1 keer te doen, alleen maar om aan wimderon en Koffieplanter te bewijzen dat dat account 1 grote zwendel is.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:51 schreef skysherrif het volgende:
Heeft iemand hier wel eens betaald voor de Mol?
Knap dat hij mensen voor dat soort onzin weet te chanteren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
65, maal 75 pond per maand. Ik noem het niet helemaal niks.
Waarom is het onzin of chantage?quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Knap dat hij mensen voor dat soort onzin weet te chanteren.
Vaak zijn het 'abbonnees', als het niets opleverde was hij echt allang gestopt en had hij geen klanten meer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Knap dat hij mensen voor dat soort onzin weet te chanteren.
Dat wordt wel erg veel versplintering. Maar ik ben op zich niet tegen. We hebben dan nog wel 1 lul nodig, ik noem een maximus.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:52 schreef Masterminded het volgende:
Misschien moeten Mani en ik maar een anti-Cyclingmole-subleague openen op CM.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:49 schreef Szura het volgende:
Gesink weer in de lappenmand, twee ribben en een sleutelbeen gebroken
Wie zegt dat die man uberhaupt klanten heeft? Misschien is dat twitter account 1 groot luchtkasteel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vaak zijn het 'abbonnees', als het niets opleverde was hij echt allang gestopt en had hij geen klanten meer.
quote:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op maandag 27-08-2018 om 16:48:19Robert Gesink has broken two ribs and his right collarbone during a training accident. The rider of Team LottoNL-Jumbo is in Boulder (USA), where he was preparing for the Canadian World Tour races in Quebec and Montréal. Gesink crashed on a bad road surface, during road works. https://t.co/OKeUOayAyR reageer retweet
Valt me tegen van je.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:52 schreef Masterminded het volgende:
Misschien moeten Mani en ik maar een anti-Cyclingmole-subleague openen op CM.
Stijn en ik nemen jou niet zo serieus.quote:
Dan kan ik nog beter aandelen Shell nemen ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
25% ROI
¤300 inleggen, ¤75 winst - ¤65 voor zijn voorspellingen = ¤10 winst.
Succes Mani
Trap op mijn hart dit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg veel versplintering. Maar ik ben op zich niet tegen. We hebben dan nog wel 1 lul nodig, ik noem een maximus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |