Dit was de nette versie. Speel het spel dan gewoon meequote:Op maandag 27 augustus 2018 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat je een homofiele teef zou zijn ipv een mislukt kind of hopeloos geval
HJB! Dat is _niet_ zo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Volwassenen die dagen opkijken tegen een tandartsbezoek zijn ook intens triest.
Neequote:Op maandag 27 augustus 2018 16:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit was de nette versie. Speel het spel dan gewoon mee.
opzien bedoel je?quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Volwassenen die dagen opkijken tegen een tandartsbezoek zijn ook intens triest.
Stel je niet zo ontzettend aan, kleuter.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:19 schreef warhamstr het volgende:
[..]
HJB! Dat is _niet_ zo.
Kan veel hebben, maar gemoor in mijn bek heb ik een gigantische pesthekel aan.
quote:
quote:
Edit: Ja natuurlijk ben je een mislukt kind als je hiervoor naar het ziekenhuis gaat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:15 schreef Masterminded het volgende:
je bent een mislukt kind of een hopeloos geval
drizzzzzzzztquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vorig jaar april zes (6) verstandskiezen laten trekken, er zaten er nog twee extra bovenop degenen in m'n bovenkaakOmdat ik heel slecht tegen gedoe in m'n mond kan (enorme kokhalsreactie) liet ik het onder volledige narcose doen. Van het laten trekken an sich had ik amper last, maar had daarna wel een keer wat vuil in z'n gat zitten, en weekje later was mijn linkerwang flink ontstoken, dat was minder prettig.
ik wel 1 dagquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig geen last van gehad
Snap je hem
Einz
Huh.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:22 schreef wollah het volgende:
[..]
drizzzzzzzzt
Zo weer eentje weg
Drizzzzzzt
Nummer 2
Idd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:24 schreef wollah het volgende:
[..]
ja ik wou ff grapje maken met je username maar ik niet helemaal gelukt
I see what you did there.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende: Omdat ik heel slecht tegen gedoe in m'n mond kan (enorme kokhalsreactie)
Zeg maar gerust helemaal niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:24 schreef wollah het volgende:
[..]
ja ik wou ff grapje maken met je username maar ik niet helemaal gelukt
Jij dacht zeker direct aan penissen?quote:
Elke gezonde man tochquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij dacht zeker direct aan penissen?
Huh.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |