Okee.. Voortaan alleen maar daten met lelijke saaie graftakken dan. Man, pluk de dag, maak plezier en doe niet zo moeilijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:41 schreef Bogatell het volgende:
Aan de andere kant lijkt het me ook kut om met haar te gaan straks terwijl dan uiteindelijk alsnog blijkt dat het niets wordt. Dan is elke vrouw na haar eigenlijk een verslechtering![]()
Geen enkele vrouw is out of my league.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:41 schreef Bogatell het volgende:
Al een tijdje heeft een ex-collega interesse in mij. Toen ik haar twee jaar terug leerde kennen vond ik (en bijna alle mannelijke collega's) haar al leuk : Enorm extravert, sociaal vaardig, knap en spontaan voorkomen, ambitieus, etc.
Zij had toen een vriend, en sowieso haalde ik mij niet te veel over haar in mijn hoofd aangezien ik mijzelf zie als rustige, misschien zelfs wel wat saaie gast die niet bovengemiddeld sociaal is.
Toch viel me toen al op dat ze af en toe een complimentje uitdeelde. Ze voegde me ook al vrij snel toe op Facebook.
Een tijd ging voorbij, tot ze een half jaar terug de relatie met haar vriend uitmaakte. Het viel me op dat ze opeens berichtjes begon te sturen of ik ook naar een bepaald bedrijfs - event ging, en sinds dit een maand terug plaatsvond, stuurt ze me ook berichtjes via FB messenger en inmiddels hebben we (privé) nummers uitgewisseld en whatsappen we bijna non stop.
Punt is dus dat dit wel eens iets zou kunnen gaan worden, maar om heel eerlijk te zijn heb ik de hele tijd een beetje het gevoel dat ze out of my league is (hoewel zij mij juist benadert). Maargoed ik word er wel een beetje nerveus van, bang om niet aan verwachtingen etc. te kunnen voldoen. Aan de andere kant lijkt het me ook kut om met haar te gaan straks terwijl dan uiteindelijk alsnog blijkt dat het niets wordt. Dan is elke vrouw na haar eigenlijk een verslechtering![]()
Maargoed waar ik dus benieuwd naar ben, of er fokkers zijn die dit ook hebben gehad ooit, hoe je daar mee om ging en hoe het uiteindelijk uitpakte?
Jij bent echt niet helemaal goed. Zij benadert jou, zij zoekt jou op, zij vraagt of jij ergens op een bedrijfsevent aanwezig bent. Jullie wisselen nummers uit, jullie appen non-stop. Je kent haar al IRL, dus dat is ook geen hindernis, en het eerste wat jij denkt is of je wel goed genoeg bent, en het tweede wat je denkt is dat als het dan verkeerd gaat, je geen vrouw meer krijgt die net zo is is als zij.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:41 schreef Bogatell het volgende:
Al een tijdje heeft een ex-collega interesse in mij. Toen ik haar twee jaar terug leerde kennen vond ik (en bijna alle mannelijke collega's) haar al leuk : Enorm extravert, sociaal vaardig, knap en spontaan voorkomen, ambitieus, etc.
Zij had toen een vriend, en sowieso haalde ik mij niet te veel over haar in mijn hoofd aangezien ik mijzelf zie als rustige, misschien zelfs wel wat saaie gast die niet bovengemiddeld sociaal is.
Toch viel me toen al op dat ze af en toe een complimentje uitdeelde. Ze voegde me ook al vrij snel toe op Facebook.
Een tijd ging voorbij, tot ze een half jaar terug de relatie met haar vriend uitmaakte. Het viel me op dat ze opeens berichtjes begon te sturen of ik ook naar een bepaald bedrijfs - event ging, en sinds dit een maand terug plaatsvond, stuurt ze me ook berichtjes via FB messenger en inmiddels hebben we (privé) nummers uitgewisseld en whatsappen we bijna non stop.
Punt is dus dat dit wel eens iets zou kunnen gaan worden, maar om heel eerlijk te zijn heb ik de hele tijd een beetje het gevoel dat ze out of my league is (hoewel zij mij juist benadert). Maargoed ik word er wel een beetje nerveus van, bang om niet aan verwachtingen etc. te kunnen voldoen. Aan de andere kant lijkt het me ook kut om met haar te gaan straks terwijl dan uiteindelijk alsnog blijkt dat het niets wordt. Dan is elke vrouw na haar eigenlijk een verslechtering![]()
Maargoed waar ik dus benieuwd naar ben, of er fokkers zijn die dit ook hebben gehad ooit, hoe je daar mee om ging en hoe het uiteindelijk uitpakte?
Had ie beter geen topic kunnen openen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:29 schreef Ludachrist het volgende:
TS is zichzelf maar vast preventief aan het saboteren. Als hij deze opgelegde kans dan mist heeft hij in ieder geval de excuses al klaar.
komt die onzekerheid juist niet omdat zij kennelijk meer initiatief neemt en jij een beetje onzeker bent?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:41 schreef Bogatell het volgende:
Maargoed ik word er wel een beetje nerveus van, bang om niet aan verwachtingen etc. te kunnen voldoen. Aan de andere kant lijkt het me ook kut om met haar te gaan straks terwijl dan uiteindelijk alsnog blijkt dat het niets wordt. Dan is elke vrouw na haar eigenlijk een verslechtering
Dat laatste, van wat hij hier heeft gedeeld al een jaar of 8 (ongeveer) geen relatie meer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
komt die onzekerheid juist niet omdat zij kennelijk meer initiatief neemt en jij een beetje onzeker bent?
Wat ik wel een beetje vaag vind, is een beetje dat je de instelling hebt dat het toch wel niks zal worden en je je zorgen maakt over 'na haar'..
als dat je nstelling is in een relatie is dat imho altijd verkeerd, omdat je nooit een relatie al n moet gaan met het idee dat het toch verkeerd zal aflopen, maar gewoon omdat je iemand wel of niet zoet zitten en aantrekkelijk en leuk vind.
Heb je overigens zoveel andere relaties of relatie-mogelijkheden dat je je erg druk zou moeten maken wat er na haar gebeurt?
Of kan het misschien zijn dat je in de twee jaar die je haar al kent, je zelf geen andere vriendin had?
Wordt ook niks zo, met deze instelling. Wat mensen zichzelf aandoen...quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:29 schreef Ludachrist het volgende:
TS is zichzelf maar vast preventief aan het saboteren. Als hij deze opgelegde kans dan mist heeft hij in ieder geval de excuses al klaar.
Jij bent zelf dan ook wel een 6e klasser zaterdagcompetitie, dus dat zegt nog niet zo heel veel over je vriendin.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn huidige vriendin is ook out of my League, maar dat is ook goed. Houdt mij een beetje gemotiveerd om m'n best te doen en niet gemakzuchtig te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn advies aan TS, als de wiedeweerga die meid vragen om wat met je te gaan drinken. Doe je dit niet, dan ben je hoogstwaarschijnlijk homofiel.
Zelfs de besten chocken een beetje als je mag serveren voor de wedstrijd in de finale van Wimbledonquote:Op maandag 27 augustus 2018 14:29 schreef Ludachrist het volgende:
Beetje een raar voorbeeld, ik zie eigenlijk nooit echt mensen choken bij matchpoint op Wimbledon.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zelfs de beste chocken een beetje als je mag serveren voor de wedstrijd in de finale van Wimbledon
Dan heb je niet zo vaak tennis gekeken. En als je het niet uit de wedstrijd zelf kunt halen, dan moet je misschien een keer naar het commentaar luisteren. Of de interviews achteraf.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Beetje een raar voorbeeld, ik zie eigenlijk nooit echt mensen choken bij matchpoint op Wimbledon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |