SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door milaya op 27-08-2018 13:44:18 ]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:12 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
Zou me er vooral niet druk om maken eigenlijk. Komt op mij over als een inside joke wat letterlijk iets met ijs eten te maken heeft gehad, niet als een verkapt synoniem voor neuken. Weet je vriend dat je dit hebt gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door milaya op 27-08-2018 14:20:18 ]
Waarom zou je je vriend niet geloven, maar de meningen van een stel forummers die jullie beide niet kennen wel..?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:14 schreef milaya het volgende:
[..]
ja, nja vriend zegt dat die meid niet van ijs houdt en dat dat de joke is. Ok kan ik snappen, maar dat matcht dan niet met 'ik ben gematcht met iemand op dating app aka ze willen ijs eten'.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:17 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
[..]
Waarom zou je je vriend niet geloven, maar de meningen van een stel forummers die jullie beide niet kennen wel..?
[ Bericht 6% gewijzigd door milaya op 27-08-2018 14:20:33 ]
hij vertelt over haar en voor zover ik weet hebben ze geen ijs gegeten samenquote:Op maandag 27 augustus 2018 01:21 schreef Aristai het volgende:
Als je onderbuikgevoel zegt dat er iets niet klopt dan klopt het doorgaans niet.
Niets zeggen en stiekem in de gaten houden die vent en het nader onderzoeken.
Wist je dat hij ijs met haar was eten? Ken je haar? Verteld je vriend gewoon over haar aan jou?
Naar gedoe dit altijd, sterkte.
Gelachenquote:Op maandag 27 augustus 2018 01:21 schreef Aristai het volgende:
Als je onderbuikgevoel zegt dat er iets niet klopt dan klopt het doorgaans niet.
Wist je dat hij ijs met haar was eten? Ken je haar? Verteld je vriend gewoon over haar aan jou?
Ik denk dat je het hem gewoon moet vragen.quote:
Ik denk dat je de OP nog een keertje goed moet lezen als dit je vragen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 03:10 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hem gewoon moet vragen.
1. Waarom hij zich heeft geregistreerd op Tinder
2. Waarom hij op zoek is naar dates.
Met terugwerkende kracht kan bijna alles.quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat je de OP nog een keertje goed moet lezen als dit je vragen zijn.
?quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht kan bijna alles.
Ik denk, mens leer Nederlands en vertel het eens op een normale manier!quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:07 schreef milaya het volgende:
Ik las een gesprek van mn vriend met een andere dame die al lange tijd erg aan hem plakt.
Het ging zo;
Meid had een slechte week blabla.
Vriend vraagt, kan ik je opvrolijken? Nee zal niet zeggen ijs eten *lach smiley*
Even later stuurt die meid een screenshot van tinder, van een of andere kerel met een blauwe rand. Ze zegt; die blauwe rand betekent dat ze ijs willen eten ;D (uitleg; blauw betekent dat je bent gematcht op die app oid)
Wat denken jullie als je dit leest?
ik denk het niet gelijk, maar is simpel om het te vragen denk?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:20 schreef milaya het volgende:
[..]
ik wil gewoon graag kijken wat andere mensen hierover denken.
Het klopt niet wat hij zegt. Hij zegt ijs eten = vindt ze niet lekker. Maar als ze een match heeft op app noemt ze dat 'ze willen ijs eten' je hebt geen match met iemand die je kut vindt.
dat laatste is nogal kort door de bocht hoor haha moest erom lachen, maar denk niet dat we beide TS genoeg kennen om dat zo te zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2018 06:29 schreef Lunatiek het volgende:
Hou er maar rekening mee dat je vriend ook een leven heeft en dat niet alles om jou draait. Dat hij vrienden en kennissen m/v heeft met wie hij kan communiceren. En dat jij niet het naadje van de kous hoeft te weten van elke flauwe grap die hij met anderen deelt.
Waarom zou die vrouw op Tinder zitten als ze je vriend al als minnaar heeft - en waarom zou ze dat laten zien aan hem?
Kortom, je bent een claimerig jaloers kreng, en achterbaks bovendien. Je vriend verdient beter.
Dit, en nog wat andere dingen. Mijn hemel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk, mens leer Nederlands en vertel het eens op een normale manier!
Lekker likken aan die ijslollyquote:Op maandag 27 augustus 2018 06:47 schreef loni55 het volgende:
Ijs staat gelijk aan seks hebben inderdaad. Daarnaast heeft zij het over opvrolijken. Nou iedereen weet wat DAT betekent!!!
Triootje met TS aan het voorbereiden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ze draaien eromheen maar willen elkaar keihard doen
Nee joh met de buurmeisje.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Triootje met TS aan het voorbereiden.
Het lijkt er wel op dat de ijsvretende meid wil dat hij vreemd gaat... Met haar dus.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, het lijkt er niet op dat hij vreemdgaat.
met iemand appen hoeft niet perce gelijk schuldig te zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:34 schreef T-D het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat de ijsvretende meid wil dat hij vreemd gaat... Met haar dus.
Kijk maar uit ts.
Ik zou trouwens sowieso appen met een ander niet accepteren.
Als ik het vorige topic lees zou ik die meid toch zo snel mogelijk elimineren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
met iemand appen hoeft niet perce gelijk schuldig te zijn?
Het gaat er natuurlijk om of het schuldig is of niet?
Ik zou het opzig eerder niet zo leuk vinden als een vriendinnetje me dat zou verbieden?
Er is niks aan de hand. Je bent bezitterig en gunt je vriend geen (niet-seksuele) contacten met anderen. Laat je nakijken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:28 schreef milaya het volgende:
Geen lollige reacties ajb, dit is echt geen tof onderwerp en ik voel mij ook echt niet goed.
link?quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:46 schreef T-D het volgende:
[..]
Als ik het vorige topic lees zou ik die meid toch zo snel mogelijk elimineren.
[ Bericht 51% gewijzigd door milaya op 27-08-2018 14:51:59 ]
Sommige vrouwen hebben wel 5 fuckbuddy's als ik verhalen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2018 07:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Als er iets aan de hand zou zijn tussen die twee dan zou zij toch geen screenshots van Tinder naar hem sturen?
In de hoop om hem jaloers te maken? Zie sowieso niet in waarom ze zoiets zou sturen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Als er iets aan de hand zou zijn tussen die twee dan zou zij toch geen screenshots van Tinder naar hem sturen?
De collega? Tis me misschien ontgaan maar ken je haar ook persoonlijk?quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:48 schreef milaya het volgende:
Ja dezelfde meid zei tegen mijn vriend dat ze afkickverscjjnselen van hem kreeg
Eet jij wel ijs?quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:48 schreef milaya het volgende:
Dat zij lekker aan het tinderen is en een superlike heeft gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:07 schreef milaya het volgende:
Ik las een gesprek van mn vriend met een andere dame die al lange tijd erg aan hem plakt.
Het ging zo;
Meid had een slechte week blabla.
Vriend vraagt, kan ik je opvrolijken? Nee zal niet zeggen ijs eten *lach smiley*
Even later stuurt die meid een screenshot van tinder, van een of andere kerel met een blauwe rand. Ze zegt; die blauwe rand betekent dat ze ijs willen eten ;D (uitleg; blauw betekent dat je bent gematcht op die app oid)
Wat denken jullie als je dit leest?
de collega ja, en nee ken niet persoonlijkquote:Op maandag 27 augustus 2018 07:51 schreef T-D het volgende:
[..]
De collega? Tis me misschien ontgaan maar ken je haar ook persoonlijk?
Ik heb een vriendin die met een fuckbuddy over haar andere avontuurtjes praat dus niks is mij te gekquote:Op maandag 27 augustus 2018 07:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zij lekker aan het tinderen is en een superlike heeft gekregen.
Als hij haar regelmatig stuk zou trekken, waarom zou zij dan met hem over haar tinderavonturen appen?
Kortom: ik denk dat je wat jaloers bent.
Tell me you are joking. Please.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:34 schreef T-D het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat de ijsvretende meid wil dat hij vreemd gaat... Met haar dus.
Kijk maar uit ts.
Ik zou trouwens sowieso appen met een ander niet accepteren.
Dit is trouwens een heel serieuze reactie ts.
Zeg tegen je vriend dat je zo'n goede vriendin van hem graag wil ontmoeten, nodig haar uit voor het eten ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:53 schreef milaya het volgende:
[..]
de collega ja, en nee ken niet persoonlijk
Ja, dat heb ik bij sommige personen ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik met ze naar bed wil.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:48 schreef milaya het volgende:
Komt hij bij jou wat te kort, wat een eventuele oorzaak zou kunnen zijn van vreemdgaan?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zij lekker aan het tinderen is en een superlike heeft gekregen.
Als hij haar regelmatig stuk zou trekken, waarom zou zij dan met hem over haar tinderavonturen appen?
Kortom: ik denk dat je wat jaloers bent.
[ Bericht 9% gewijzigd door milaya op 27-08-2018 15:15:32 ]
thx even lezenquote:Op maandag 27 augustus 2018 07:53 schreef T-D het volgende:
[..]
R&P / Vriend ontvangt vreemd bericht van collega, wat nu?
En ze laten dat die fuckbuddies ook weten?quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:49 schreef milaya het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben wel 5 fuckbuddy's als ik verhalen hoor
Je ziet spoken. Als jij denkt dat hij jou niet trouw is ga je daar altijd bewijzen van zien.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:54 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die met een fuckbuddy over haar andere avontuurtjes praat dus niks is mij te gek
Blauwe rand: superlike gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:55 schreef milaya het volgende:
[..]
wat betekent dan precies dat de blauwe rand op tinder ijs eten betekent, terwijl mijn vriend vlak daarvoor zei dat hij haar niet ging opvrolijken met ijs eten?
Als ijs eten seks is, dan is het toch goed dat ie dat niet gaat doen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:55 schreef milaya het volgende:
[..]
wat betekent dan precies dat de blauwe rand op tinder ijs eten betekent, terwijl mijn vriend vlak daarvoor zei dat hij haar niet ging opvrolijken met ijs eten?
match was net ontstaan vlak voor die screenshot. Er was nog geen gesprek tussen die meid en de matchquote:Op maandag 27 augustus 2018 07:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Blauwe rand: superlike gekregen.
Ijs eten: waarschijnlijk een tindermatch die ijs wilde eten (je weet wel, bevroren water/room) terwijl zij niet van ijs houdt. Was destijds grappig. Nu inside joke geworden.
Ik app met ik weet niet hoeveel personen. De meeste daarvan zal ik nooit neuken, enkelen heb ik ooit geneukt en één daarvan zal ik op korte termijn weer neuken vermoed ik.quote:
Logisch. Het is een superlike.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:01 schreef milaya het volgende:
[..]
match was net ontstaan vlak voor die screenshot. Er was nog geen gesprek tussen die meid en de match
Waarschijnlijk vanwege iets wat eerder plaats heeft gevonden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:06 schreef milaya het volgende:
[..]
waarom zou ze dan zeggen dat die gast ijs wil eten met haar
tijd daarvoor hadden ze afgesproken om samen te gamen en ijsje te eten.(vriends woorden) Afspraak ging echter niet door.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege iets wat eerder plaats heeft gevonden.
Waarom lees jij dat bericht eigenlijk? Dat vind ik zorgwekkender.
Ik gok erop dat ts daar juist bang voor is.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik app met ik weet niet hoeveel personen. De meeste daarvan zal ik nooit neuken, enkelen heb ik ooit geneukt en één daarvan zal ik op korte termijn weer neuken vermoed ik.
Maar met appen heeft dat allemaal geen reet te maken.
Waarvoor?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:09 schreef T-D het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ts daar juist bang voor is.
Zij baalt dat die afspraak niet doorging. Door lullige grapjes te maken over dat andere mannen wel met haar ijs willen gaan eten, hoopt ze dat je vriend zich bedenkt en alsnog met haar meegaat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:09 schreef milaya het volgende:
[..]
tijd daarvoor hadden ze afgesproken om samen te gamen en ijsje te eten.(vriends woorden) Afspraak ging echter niet door.
En nu? Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:09 schreef milaya het volgende:
[..]
tijd daarvoor hadden ze afgesproken om samen te gamen en ijsje te eten.(vriends woorden) Afspraak ging echter niet door.
zit wel dik 2 maanden tussen. Beetje raarquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zij baalt dat die afspraak niet doorging. Door lullige grapjes te maken over dat andere mannen wel met haar ijs willen gaan eten, hoopt ze dat je vriend zich bedenkt en alsnog met haar meegaat.
Waarom?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:12 schreef milaya het volgende:
[..]
zit wel dik 2 maanden tussen. Beetje raar
Jij maakt het raar in jouw hoofdquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:12 schreef milaya het volgende:
[..]
zit wel dik 2 maanden tussen. Beetje raar
Alsof hij gaat zeggen ja ik neuk dr af en toe sorry.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom?
Net zo raar als dat jij je er druk om maakt. Waarom vraag je vriend niet gewoon wat er speelt?
Euh dat haar vriend klaargestoomd wordt om vreemd te gaan met zijn collega door zijn collega?quote:
Weet je wat? Als jij het toch al zeker weet: maak het dan uit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:14 schreef milaya het volgende:
[..]
Alsof hij gaat zeggen ja ik neuk dr af en toe sorry.
ga ik mogelijk ook wel doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weet je wat? Als jij het toch al zeker weet: maak het dan uit.
Nee dat niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:14 schreef milaya het volgende:
[..]
Alsof hij gaat zeggen ja ik neuk dr af en toe sorry.
Ik zou ts 1 kans geven als ze met dit gedrag zou beginnen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:15 schreef T-D het volgende:
[..]
Euh dat haar vriend klaargestoomd wordt om vreemd te gaan met zijn collega door zijn collega?
Ik zou het in elk geval niet kunnen waarderen.
Voor haar vriend is het een zegen. Het laatste wat je wil is zo’n controlling bitch als vriendin.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:20 schreef kree het volgende:
uitmaken is ook niet eerlijk hoor zo?
TS je hebt een vermoeden, maar ik lees niks waar het uit blijkt dat ie vreemdgaat?
Niet in dit topic en ook niet die andere?
vriend heeft geen tinder.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik stuur je vriend wel even een Tinderberichtje dat hij de eer aan zichzelf moet houden.
voor mij komt dat ijs eten over als iets seksueels gerelateerd en de uitleg van mijn vriend klopt niet met de screenshot die de meid stuurde aka hij liegt er dus over.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:20 schreef kree het volgende:
uitmaken is ook niet eerlijk hoor zo?
TS je hebt een vermoeden, maar ik lees niks waar het uit blijkt dat ie vreemdgaat?
Niet in dit topic en ook niet die andere?
nou voor mij helemaal niet, hoe is die meid bekende van hem?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:24 schreef milaya het volgende:
[..]
voor mij komt dat ijs eten over als iets seksueels gerelateerd en de uitleg van mijn vriend klopt niet met de screenshot die de meid stuurde aka hij liegt er dus over.
collega.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor mij helemaal niet, hoe is die meid bekende van hem?
Hier niet hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou ts 1 kans geven als ze met dit gedrag zou beginnen.
Nog een keer en het is klaar. Ik heb vriendinnen en daar komt geen andere meid tussen. Rot op zeg!
The fuck!quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:24 schreef milaya het volgende:
[..]
voor mij komt dat ijs eten over als iets seksueels gerelateerd en de uitleg van mijn vriend klopt niet met de screenshot die de meid stuurde aka hij liegt er dus over.
maar is het dan raar dat ie appje stuurt?quote:
Wat voor seksueels lees jij daarin dan?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:24 schreef milaya het volgende:
[..]
Jij hebt geen controle over jouw lul?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:26 schreef T-D het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
En omdat ik al een reputatie heb hoef ik hier echt niet aan te komen met vrouwelijke vrienden.
Nee: ik weet zeker dat ijs eten seksueel is. Jij ontkent dat, dus je liegt!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat voor seksueels lees jij daarin dan?
Wat lees jij in dit alles uberhaupt?
Benieuwd wat je gaat zeggen als je het uitmaakt. "je appt met iemand anders en nu maak ik het uit"?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
maar is het dan raar dat ie appje stuurt?
Ik denk van niet opzich
[ Bericht 8% gewijzigd door milaya op 27-08-2018 15:13:24 ]
Tegenwoordig wel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij hebt geen controle over jouw lul?
het was een grapje, al dan niet over seks.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:55 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik hoef geen vriend die seksuele grappen maakt met een dame waarvan hij weet dat zij een oogje op hem heeft. Als dat zo is, is het echt klaar. Maar ik weet het dus niet zeker.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was een grapje, al dan niet over seks.
naja het is maar tinder en ok dat is wel raar als je een relatie hebt.. Daar ben ik het nog met je eens.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:31 schreef milaya het volgende:
[..]
Kijk, hij is niet eerlijk. Ik vroeg om uitleg. Hij zegt; niet opvrolijken met ijs omdat ze geen ijs lust.
Vervolgens stuurt ze seconden later een screenshot van een super match op tinder. Je moet elkaar leuk vinden om gematcht te worden. Dan zegt ze; dat blauwe(match) betekent dat ze ijs willen eten.
Het heeft dus niets te maken met wel of geen ijs lusten want ze hebben een match
Wanneer je zo twijfelt aan je relatie is het wellicht goed om de relatie te beëindigen en iemand te zoeken die je wel vertrouwt. Dit is niet eerlijk voor jou en je vriend namelijk, ik zou bij zo'n wantrouwen van mijn partner trouwens zelf al lang een punt achter de relatie gezet hebben.quote:
vriend zit niet op tinder. Die meid alleenquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
naja het is maar tinder en ok dat is wel raar als je een relatie hebt.. Daar ben ik het nog met je eens.
Vreemdgaan is wel andere vraag?
Ja mss ben ik dan dom, maar ok hoe heeft je vriend dan contact en hoe weet jij dat hoe het gaat via tinder?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:36 schreef milaya het volgende:
[..]
vriend zit niet op tinder. Die meid alleen
Nee, want een superlike is eenrichtingsverkeer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:31 schreef milaya het volgende:
[..]
Kijk, hij is niet eerlijk. Ik vroeg om uitleg. Hij zegt; niet opvrolijken met ijs omdat ze geen ijs lust.
Vervolgens stuurt ze seconden later een screenshot van een super match op tinder. Je moet elkaar leuk vinden om gematcht te worden. Dan zegt ze; dat blauwe(match) betekent dat ze ijs willen eten.
Het heeft dus niets te maken met wel of geen ijs lusten want ze hebben een match
Hij appt met zijn collega. Die collega zit op Tinder. Zo moeilijk is het toch nietquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja mss ben ik dan dom, maar ok hoe heeft je vriend dan contact en hoe weet jij dat hoe het gaat via tinder?
Jij bent het probleem. Zie je dat nu echt niet?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:34 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik hoef geen vriend die seksuele grappen maakt met een dame waarvan hij weet dat zij een oogje op hem heeft. Als dat zo is, is het echt klaar. Maar ik weet het dus niet zeker.
nee. Ze hadden een match. Dat stond in die screenshot.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want een superlike is eenrichtingsverkeer.
Maar wat maakt dat uit? Zij zit op Tinder, je vriend doet er niets mee. Hij gaat er niet op in.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:39 schreef milaya het volgende:
[..]
nee. Ze hadden een match. Dat stond in die screenshot.
ik las toch match via tinder hoor hahaquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij appt met zijn collega. Die collega zit op Tinder. Zo moeilijk is het toch niet
Ok, dat kan natuurlijk als reactie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:39 schreef milaya het volgende:
[..]
nee. Ze hadden een match. Dat stond in die screenshot.
of moet je beiden opzitten ook?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik las toch match via tinder hoor haha
Die collega met iemand anders. Dat was de match. Daar stuurt ze een screenshot van....quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik las toch match via tinder hoor haha
geen screenshot in dit topic? haha mis ik hier wat?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die collega met iemand anders. Dat was de match. Daar stuurt ze een screenshot van....
Begrijpend lezen is moeilijkquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
geen screenshot in dit topic? haha mis ik hier wat?
blijkbaar? tis nu ook niet echt simpel uitgelegd hoor?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk![]()
Collega stuurt screenshot van haar match via whatsapp naar de vriend van de TS.
jeetje....
Ik denk dat ook. Waarom? Is maar 1 reden voor; omdat je dat wil horen.quote:
Dit, x1000.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:50 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een drama dit.
Als ik die vriend zou zijn zou ik ook op zoek zijn naar een ander. Kolere wat een gebrek aan vertrouwen.
vreemdgaan goed praten. Interessant.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:50 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een drama dit.
Als ik die vriend zou zijn zou ik ook op zoek zijn naar een ander. Kolere wat een gebrek aan vertrouwen.
Je weet dit zeker omdat?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:57 schreef milaya het volgende:
[..]
vreemdgaan goed praten. Interessant.
mss moeten jullie eens gewoon praten?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:59 schreef milaya het volgende:
[..]
het is een reactie op hen. Dat zij ook op zoek zouden gaan naar een ander tijdens de relatie
ja, de grap is dat ik achterdochtig werd NADAT deze meid in beeld kwam en in zn reet ging zitten iedere dagquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:03 schreef ijs. het volgende:
[..]
Als ik zo'n achterdochtige vriendin had zou ik het ook ergens anders gaan zoeken.
Waarom moet dat naar de vriend van ts gestuurd worden vraag ik mij meer af.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal.
Dat meisje heeft dus een match met een random gozer. Iets met blauwe rand. En die screenshot heeft ze naar je vriend gestuurd?
Dan gaat het toch om die gast waarmee zij een macth heeft?
Vriend zegt ; kan ik je opvrolijken, nee zal niet zeggen ijs etenquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal.
Dat meisje heeft dus een match met een random gozer. Iets met blauwe rand. En die screenshot heeft ze naar je vriend gestuurd?
Dan gaat het toch om die gast waarmee zij een macth heeft?
Nou ja zijn collega's toch? Misschien heeft dat meisje op werk met hem gesproken over haar tinder avondturen en liet ze een match zien?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:04 schreef T-D het volgende:
[..]
Waarom moet dat naar de vriend van ts gestuurd worden vraag ik mij meer af.
mijn vriend heeft geen tinder.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn collega's toch? Misschien heeft dat meisje op werk met hem gesproken over haar tinder avondturen en liet ze een match zien?
Als ik goed begrijp dat de vriend van TS niet die gozer is van dat dat tinder profiel.
Missen er niet nog een paar woorden in die quote?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:05 schreef milaya het volgende:
[..]
Vriend zegt ; kan ik je opvrolijken, nee zal niet zeggen ijs eten
Vervolgens stuurt zij een screenshot dating match en zegt; dit blauwe rand(match) betekent dat ze ijs willen eten.
neequote:Op maandag 27 augustus 2018 09:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Missen er niet nog een paar woorden in die quote?
Maar waarom dan? Wat levert het die griet op om dat naar een collega te appen? Begrijp dat appen sowieso niet, je ziet elkaar al de hele dag op werk, kleine moeite om het even bij het koffiezetapparaat te vertellen dat je een supermatch had op Tinder. Of mis ik iets en appt iedereen met collega's als ze niet aan het werk zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn collega's toch? Misschien heeft dat meisje op werk met hem gesproken over haar tinder avondturen en liet ze een match zien?
Als ik goed begrijp dat de vriend van TS niet die gozer is van dat dat tinder profiel.
ja geen idee. Het punt was dat er een match was. Een match op een datingsite betekent volgens haar dat ze ijs willen eten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Begrijp die blauwe rand niet. Zie ik nergens op Tinder. Of is dat alleen als je zo'n super like hebt gebruikt?
nou geen eerlijk antwoord is einde relatie, en weet zeker dat je hem meer snapt als ik nuquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:07 schreef milaya het volgende:
[..]
heb ik toch gedaan dat heb ik al een paar keer gezegd.
Ja weet ik veel. Als je er op werk over hebt gelachen wil je dat misschien daarna nog delen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:09 schreef T-D het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat levert het die griet op om dat naar een collega te appen? Begrijp dat appen sowieso niet, je ziet elkaar al de hele dag op werk, kleine moeite om het even bij het koffiezetapparaat te vertellen dat je een supermatch had op Tinder. Of mis ik iets en appt iedereen met collega's als ze niet aan het werk zijn?
Dus je hebt 0 vertrouwen in je vriend. Als dat zo is, is het tijd de relatie te verbreken, en als je dat doet en het bleek dat hij toch niet vreemd ging, dan heb je pech gehad. Met je gezeik de hele tijd over of hij vreemd gaat of niet. Dat kunnen wij niet bepalen want wij kennen hem niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:07 schreef milaya het volgende:
[..]
heb ik toch gedaan dat heb ik al een paar keer gezegd.
Dat kan ook tijdens de eerstvolgende werkdag.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Als je er op werk over hebt gelachen wil je dat misschien daarna nog delen?
het maakt ook niet zo heel veel uit, want je weet wel zeker dat hij liegt. Wat erger is dan een seksueel getint grapje maken imo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:34 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik hoef geen vriend die seksuele grappen maakt met een dame waarvan hij weet dat zij een oogje op hem heeft. Als dat zo is, is het echt klaar. Maar ik weet het dus niet zeker.
Ja kan ook jaquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:10 schreef T-D het volgende:
[..]
Dat kan ook tijdens de eerstvolgende werkdag.
Of dit ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
Okee:
Tinderdude heeft blauwe rand. Dat zijn de wanhopige dudes die perse die ene chick willen om te daten/sexen/ijs te eten.
Zij stuurt een screenshot met weer zo'n kansloze dude.
Vriend weet van de kansloze dudes met blauwe rand en verwacht een domme versierpoging waardoor collega weer hoop in het vinden van een leuke vent verliest.
Vriend stuurt in anticipatie op de deceptie: kan ik je opvrolijken, en zet hier expliciet bij dat hij hier geen sex/ijs eten mee bedoeld.
Dan geeft hij toch al aan dat hij er niks mee bedoeld?
jullie meiden zijn echt gewoon nog erger als gasten. haha maar neuk je wel keihard hoorquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het is gewoon code taal voor, ik ga je keihard neuken, trek aan wat deze vent aan heeft!! Kan gewoon niet anders
Preuts zijn was voor de jaren 50quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
jullie meiden zijn echt gewoon nog erger als gasten. haha maar neuk je wel keihard hoor
gehe DM maarquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Preuts zijn was voor de jaren 50
Nou en? Dan willen ze mssn wel ijs eten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:09 schreef milaya het volgende:
[..]
ja geen idee. Het punt was dat er een match was. Een match op een datingsite betekent volgens haar dat ze ijs willen eten.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
Okee:
Tinderdude heeft blauwe rand. Dat zijn de wanhopige dudes die perse die ene chick willen om te daten/sexen/ijs te eten.
Vriend weet van de kansloze dudes met blauwe rand en verwacht een domme versierpoging waardoor collega weer hoop in het vinden van een leuke vent verliest.
Vriend stuurt in anticipatie op de deceptie: kan ik je opvrolijken, en zet hier expliciet bij dat hij hier geen sex/ijs eten mee bedoeld.
Keihard, 100%, maximaal dit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
jezus na je vorige topic weer zo'n zelfde verhaal.
Je hebt geen idee wat het appje precies betekend, maar gaat er voor het gemak vanuit dat het iets sexueels is.
Weet je hoeveel flauwe onzinnige grappen ik maak met collega's of met andere vrienden die je echt niet snapt als je 1 berichtje leest als buitenstaander.
Wat is dat toch met mensen dat contact met het ander geslacht perse achterdocht veroorzaakt.
Als ik jou was zou ik maar gewoon een punt achter je relatie zetten want je bent t zelf toch al kapot aan t maken met je wantrouwen. Daarna zou ik hulp zoeken om te voorkomen dat je je toekomstige relaties niet ook op deze manier om zeep helpt.
omdat ik denk van is wel beetje veroordelend naar TS hoorquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
[..]
Dat denkt ze zelf ook al, dus waarom hier nog vragen?
En nog zoeen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef Aristai het volgende:
Je vriend gaat op zijn minst emotioneel vreemd.
Zelf heb ik een zero tolerance beleid, als ik me ergens niet prettig bij voel aan het gedrag van de ander wat betreft flirten met anderen of dergelijk contact wat het maar is, dan dump ik ze, klinkt extreem maar het scheelt een hoop gedoe, als ze je zouden respecteren zouden ze niet dat doen met anderen, dus beter kwijt dan rijk.
Wat betreft je vriend, die moet aan zijn grenzen wat betreft ongepast contact met andere vrouwen werken misschien, moet hij zelf doen maar je kan hem ook op weg helpen, je zegt gewoon, 'Lieve schat ik hou zoveel van je, als je vreemdgaat dan pak ik deze schaar en als je slaapt knip ik 'm eraf' (niet echt doen hoor, maar wel zeggen alsof je het meent) indien hij niets te vrezen heeft reageert hij er normaal of wat lacherig op en vindt hij het romantisch dat je dat zegt, wordt hij kwaad dan is het alarm.
Dan beter gelijk uitmakenquote:Op maandag 27 augustus 2018 01:21 schreef Aristai het volgende:
Misschien is bij haar wel ijs-eten synoniem voor afzeggen omdat hij niet de eerste afzegger was. Maar het kan ook zijn dat ik dat zo zie vanwege een persoonlijk pijnpuntje.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:09 schreef milaya het volgende:
[..]
Want je hebt zijn telefoon/laptop/pc helemaal uitgeplozen in een jaloerse bui?quote:
Ehm is je relatie over?quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik app met ik weet niet hoeveel personen. De meeste daarvan zal ik nooit neuken, enkelen heb ik ooit geneukt en één daarvan zal ik op korte termijn weer neuken vermoed ik.
Maar met appen heeft dat allemaal geen reet te maken.
wtf, ik zou me ernstig zorgen malen om zijn geestelijke gezondheid in dat geval.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef Aristai het volgende:
Je vriend gaat op zijn minst emotioneel vreemd.
Zelf heb ik een zero tolerance beleid, als ik me ergens niet prettig bij voel aan het gedrag van de ander wat betreft flirten met anderen of dergelijk contact wat het maar is, dan dump ik ze, klinkt extreem maar het scheelt een hoop gedoe, als ze je zouden respecteren zouden ze niet dat doen met anderen, dus beter kwijt dan rijk.
Wat betreft je vriend, die moet aan zijn grenzen wat betreft ongepast contact met andere vrouwen werken misschien, moet hij zelf doen maar je kan hem ook op weg helpen, je zegt gewoon, 'Lieve schat ik hou zoveel van je, als je vreemdgaat dan pak ik deze schaar en als je slaapt knip ik 'm eraf' (niet echt doen hoor, maar wel zeggen alsof je het meent) indien hij niets te vrezen heeft reageert hij er normaal of wat lacherig op en vindt hij het romantisch dat je dat zegt, wordt hij kwaad dan is het alarm.
Die meid legde hem juist uit wat die blauwe rand was, want mijn vriend weet niets van tinder.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
Okee:
die meid lust geen ijs.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou en? Dan willen ze mssn wel ijs eten.
Je vriend blijkbaar niet, want die afspraak ging niet door.
quote:
Neemt ze een milkshake, slush, patatje-weet-ik-veel-wat.quote:
meid lust geen ijs. Waarom zou mijn vriend zeggen dat hij haar niet wil neuken als dit nooit is gebeurd?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar kan collega vooral opgevrolijkt worden met ijs eten / neuken
Vriend zegt in ieder geval dat hij dat niet wil doen.
Collega krijgt in ieder geval genoeg aanbiedingen via Tinder, dat laat ze vriend zien.
Als het nooit gebeurd is.. waarom denk je dan dat hij vreemdgaat?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:59 schreef milaya het volgende:
meid lust geen ijs. Waarom zou mijn vriend zeggen dat hij haar niet wil neuken als dit nooit is gebeurd?
ik zeg niet dat het nooit gebeurd is. Maar je gaat toch niet tegen iemand zeggen waarmee je nooit heb geneukt dat je die persoon nooit zal neuken? Dat slaat nergens opquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het nooit gebeurd is.. waarom denk je dan dat hij vreemdgaat?
En als ze geen ijs lust, waarom zou je vriend dan vreemd willen gaan met haar?
Hoezo niet? Ik heb mijn directe collega die naast me zit nooit geneukt, waarom zou ik hem niet zeggen dat ik het ook nooit ga doen? Ligt er maar net aan wat voor je gesprekken met iemand hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:01 schreef milaya het volgende:
ik zeg niet dat het nooit gebeurd is. Maar je gaat toch niet tegen iemand zeggen waarmee je nooit heb geneukt dat je die persoon nooit zal neuken? Dat slaat nergens op
dat gaat echt helemaal nergens over. Dan zou hij dus zeggen; hoe kan ik je opvrolijken? Nee zal niet zeggen neuken. Wtfquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb mijn directe collega die naast me zit nooit geneukt, waarom zou ik hem niet zeggen dat ik het ook nooit ga doen? Ligt er maar net aan wat voor je gesprekken met iemand hebt.
Wie weet is er ooit gezegd dat ze daar nog chagrijniger van wordt. Door al die tinderdates, die enkel met haar willen neuken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:05 schreef milaya het volgende:
dat gaat echt helemaal nergens over. Dan zou hij dus zeggen; hoe kan ik je opvrolijken? Nee zal niet zeggen neuken. Wtf
het probleem is dat dit de eerste x was dat ze over tinder praattenquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet is er ooit gezegd dat ze daar nog chagrijniger van wordt. Door al die tinderdates, die enkel met haar willen neuken.
Dus als grap "ik zal niet als zoveelste zeggen dat ik je wel kan opvrolijken door te neuken"
En dat weet je doordat..?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:10 schreef milaya het volgende:
het probleem is dat dit de eerste x was dat ze over tinder praatten
Noteer haar nummer en app die meid dat ze op moet houden met appen met je vriend.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:10 schreef milaya het volgende:
[..]
het probleem is dat dit de eerste x was dat ze over tinder praatten
alsof ze dat gaat doen. Ze zit al eeuwen diep in zn reet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:11 schreef T-D het volgende:
[..]
Noteer haar nummer en app die meid dat ze op moet houden met appen met je vriend.
Eigenlijk hoort hij het hele appcontact af te houden, weet hij dat je het niet leuk vindt?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:12 schreef milaya het volgende:
[..]
alsof ze dat gaat doen. Ze zit al eeuwen diep in zn reet.
jup.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:15 schreef T-D het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort hij het hele appcontact af te houden, weet hij dat je het niet leuk vindt?
ze werken samen en zal wss compleet uit haar pannetje flippen als hij na jaren opeens appcontact stoptquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:18 schreef T-D het volgende:
[..]
Dan waarom houdt hij nog contact met haar??
Als jij mij vraagt of ik jou wil neuken, dan zou ik op basis van wat je hier post jou toch wel duidelijk maken dat ik jou nooit zou neuken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:01 schreef milaya het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het nooit gebeurd is. Maar je gaat toch niet tegen iemand zeggen waarmee je nooit heb geneukt dat je die persoon nooit zal neuken? Dat slaat nergens op
op basis van het gesprek wat ze hadden is dat een hele vreemde twist die mijn vriend dan zou makenquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij mij vraagt of ik jou wil neuken, dan zou ik op basis van wat je hier post jou toch wel duidelijk maken dat ik jou nooit zou neuken.
Want?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:15 schreef T-D het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort hij het hele appcontact af te houden, weet hij dat je het niet leuk vindt?
Het gaat mij meer om het beeld wat ik hier krijg. En dat is dat niet hij, maar jij de relatie naar de klote aan het helpen bent.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:27 schreef milaya het volgende:
[..]
op basis van het gesprek wat ze hadden is dat een hele vreemde twist die mijn vriend dan zou maken
Ook als je weet dat ze het niet leuk vindt?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want?
Als een vrouw mij zegt dat ik geen contact meer met vriendinnen (of vrienden) mag hebben kan ze ook opflikkeren hoor. Idioot gedrag.
dan stel je je 'gewone vrienden' boven je levenspartner dus?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want?
Als een vrouw mij zegt dat ik geen contact meer met vriendinnen (of vrienden) mag hebben kan ze ook opflikkeren hoor. Idioot gedrag.
Ja. Ik ben ten volle bereid om er goed over te praten zodat ze weet dat ze niets te vrezen heeft. Maar ik ga geen vriendschappen afkappen om de enkele reden dat er vrienden tussen zitten die toevallig geboren zijn als meisje.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:40 schreef T-D het volgende:
[..]
Ook als je weet dat ze het niet leuk vindt?
Nee. Ik ga niet mee in onzinnige onzekerheden. Nobody owns me. En vise versa.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:42 schreef milaya het volgende:
[..]
dan stel je je 'gewone vrienden' boven je levenspartner dus?
Dus als zij het gewoon niet leuk vindt heeft ze het er maar mee te doen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ten volle bereid om er goed over te praten zodat ze weet dat ze niets te vrezen heeft. Maar ik ga geen vriendschappen afkappen om de enkele reden dat er vrienden tussen zitten die toevallig geboren zijn als meisje.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:46 schreef T-D het volgende:
[..]
Dus als zij het gewoon niet leuk vindt heeft ze het er maar mee te doen?
Als ik een beste vriendIN zou hebben zou ik zeker wel aan de gevoelens van mijn vrouw denken. En als zij het niet leuk vindt houdt het op.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja.
Als jouw vriendin een probleem heeft met jouw beste vriend. Gewoon subjectief ‘ik mag hem niet’ en zij zegt dat jij met hem niet meer mag afspreken, ga jij dan braafjes opzitten en pootjes geven?
Hier volledig mee eens, als vrouw zijnde. Een relatie moet fijn zijn en vertrouwen hebben, niet een reden zijn om vriendschappen af te breken en geïsoleerd te raken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ten volle bereid om er goed over te praten zodat ze weet dat ze niets te vrezen heeft. Maar ik ga geen vriendschappen afkappen om de enkele reden dat er vrienden tussen zitten die toevallig geboren zijn als meisje.
Dit is mij wel eens gebeurd, een goede vriend van me wilde ineens geen contact meer, een week later bleek dat hij een relatie had gekregen. Heb het nooit gesnapt omdat het meest intieme wat ik met hem had gedaan een klap op z’n schouder was toen hij z’n tentamen had gehaaldquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:53 schreef T-D het volgende:
[..]
Als ik een beste vriendIN zou hebben zou ik zeker wel aan de gevoelens van mijn vrouw denken. En als zij het niet leuk vindt houdt het op.
OMDAT HET EEN GRAPJE IS.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:59 schreef milaya het volgende:
[..]
meid lust geen ijs. Waarom zou mijn vriend zeggen dat hij haar niet wil neuken als dit nooit is gebeurd?
Natuurlijk kan dat wel, maar als iemand zich niet prettig voelt bij die vriendschap vind ik dat je daar dan wel iets mee moet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:58 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
[..]
Dit is mij wel eens gebeurd, een goede vriend van me wilde ineens geen contact meer, een week later bleek dat hij een relatie had gekregen. Heb het nooit gesnapt omdat het meest intieme wat ik met hem had gedaan een klap op z’n schouder was toen hij z’n tentamen had gehaaldWaarom zou iemand waarvan echt duidelijk is dat er geen intentie is niet bevriend kunnen zijn met je partner?
cue heeft toevallig n heel hoog libido en hij weet dat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:05 schreef milaya het volgende:
[..]
dat gaat echt helemaal nergens over. Dan zou hij dus zeggen; hoe kan ik je opvrolijken? Nee zal niet zeggen neuken. Wtf
nee, je stelt dan je eigen wensen boven de onredelijke eisen van je levenspartner.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:42 schreef milaya het volgende:
[..]
dan stel je je 'gewone vrienden' boven je levenspartner dus?
waarom zou je neukgrapjes maken met iemand waarvan je weet dat ze op je valt en terwijl je zelf in een relatie zit?quote:
O, maar daar denk ik ook wel aan. Ik wil het er graag met haar over hebben. Ik zou het ook fijn vinden als ze het samen goed kunnen vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:53 schreef T-D het volgende:
[..]
Als ik een beste vriendIN zou hebben zou ik zeker wel aan de gevoelens van mijn vrouw denken. En als zij het niet leuk vindt houdt het op.
Precies dit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:58 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
[..]
Dit is mij wel eens gebeurd, een goede vriend van me wilde ineens geen contact meer, een week later bleek dat hij een relatie had gekregen. Heb het nooit gesnapt omdat het meest intieme wat ik met hem had gedaan een klap op z’n schouder was toen hij z’n tentamen had gehaaldWaarom zou iemand waarvan echt duidelijk is dat er geen intentie is niet bevriend kunnen zijn met je partner?
Klopt. Praten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:05 schreef T-D het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, maar als iemand zich niet prettig voelt bij die vriendschap vind ik dat je daar dan wel iets mee moet.
omdat sommige mensen dat grappig vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:10 schreef milaya het volgende:
[..]
waarom zou je neukgrapjes maken met iemand waarvan je weet dat ze op je valt en terwijl je zelf in een relatie zit?
Jij denkt dat ze op hem valt. Heel iets anders.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:10 schreef milaya het volgende:
[..]
waarom zou je neukgrapjes maken met iemand waarvan je weet dat ze op je valt en terwijl je zelf in een relatie zit?
Vriend heeft in het verleden zelf toegegeven dat hij vermoedde dat zij voor hem viel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze op hem valt. Heel iets anders.
Jij denkt aan een neukgrapje. Heel iets anders.
Huh? wat? Waar?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
cue heeft toevallig n heel hoog libido en hij weet dat.
Ik zou het wel afkappen, ik vind m'n huwelijk belangrijker dan vriendschappen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, maar daar denk ik ook wel aan. Ik wil het er graag met haar over hebben. Ik zou het ook fijn vinden als ze het samen goed kunnen vinden.
Ik zou het ook prima kunnen begrijpen als ze het niet fijn vindt dat ik er blijf slapen.
Dus rekening houden met: prima. Maar afkappen? Nee.
Ik heb vriendinnen die voor mij heel belangrijk zijn. Waarmee ik ook best intieme gesprekken kan voeren. Ik snap best dat dat vragen oproept hoor, maar als je dat deel van mij niet kan accepteren, dan is het wellicht het beste om niet bij mij te blijven. Ik laat mij niet veranderen.
Vermoeden. En dat is hij wellicht nu kwijt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:19 schreef milaya het volgende:
[..]
Vriend heeft in het verleden zelf toegegeven dat hij vermoedde dat zij voor hem viel.
Hij zegt dat dat nu niet meer zo is, maar ik zie geen verschil in gedrag van haar toen & nu.
joh, als ik je vertel wat ze allemaal doet of heeft gedaan dan weet jij zeker dat zij op hem verliefd is. maar, dat kan ik hier niet droppen want dan wordt de kans op herkenbaarheid te groot. en aangezien je hier niets kunt verwijderen van FOK.. doe ik dat maar niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vermoeden. En dat is hij wellicht nu kwijt.
Maar maakt dat uit? Dat ze hem misschien even aantrekkelijk heeft gevonden? Ik heb al mijn vriendinnen ook wel aantrekkelijk gevonden hoor. Zijn ze ook wel. Dat is iets anders dan er verliefd op zijn (geweest).
ooooo, dus er speelt veel meer dan n ijsgrapje!quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:27 schreef milaya het volgende:
[..]
joh, als ik je vertel wat ze allemaal doet of heeft gedaan dan weet jij zeker dat zij op hem verliefd is. maar, dat kan ik hier niet droppen want dan wordt de kans op herkenbaarheid te groot. en aangezien je hier niets kunt verwijderen van FOK.. doe ik dat maar niet.
Ik begin nooit met trouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:23 schreef T-D het volgende:
[..]
Ik zou het wel afkappen, ik vind m'n huwelijk belangrijker dan vriendschappen.
Stuur even een pm. Zal ik eerlijk hier melden of ik jouw angst begrijp of dat ik het nog steeds erg mager vind.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:27 schreef milaya het volgende:
[..]
joh, als ik je vertel wat ze allemaal doet of heeft gedaan dan weet jij zeker dat zij op hem verliefd is. maar, dat kan ik hier niet droppen want dan wordt de kans op herkenbaarheid te groot. en aangezien je hier niets kunt verwijderen van FOK.. doe ik dat maar niet.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ooooo, dus er speelt veel meer dan n ijsgrapje!
Zo dat jij het hier kunt droppen en de desbetreffende personen binnen 1 google hit bij dit topic zijn? No thanksquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Stuur even een pm. Zal ik eerlijk hier melden of ik jouw angst begrijp of dat ik het nog steeds erg mager vind.
Jij hebt echt vertrouwens issues... waarom zou ik dat in godsnaam doen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:33 schreef milaya het volgende:
[..]
Zo dat jij het hier kunt droppen en de desbetreffende personen binnen 1 google hit bij dit topic zijn? No thanks
DM posten is ban, dus lijkt me niet dat VEM2012 dat wil riskeren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:33 schreef milaya het volgende:
[..]
Zo dat jij het hier kunt droppen en de desbetreffende personen binnen 1 google hit bij dit topic zijn? No thanks
mja, ik probeer gewoon het gesprek te begrijpen. Ik snap het oprecht niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:50 schreef VEM2012 het volgende:
Dm gelezen:
Ja, die meid lijkt hem leuk te vinden. Maar ik denk dat je op jouw vriend kan vertrouwen.
Je bent (minimaal) sinds 9 augustus hiermee bezig (vorig topic).quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:41 schreef milaya het volgende:
[..]
zeker. maar dit maakt mij wel ongelukkig
ja, ik denk er veel aan. maar als we samen zijn hebben we het leuk en gezellig en probeer ik mijn gedachten weg te stoppen..quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent (minimaal) sinds 9 augustus hiermee bezig (vorig topic).
2,5 week lang ben je jezelf aan het gek maken, en is het vertrouwen in de relatie zoek.
En zo te zien gaat het veel langer duren, want jouw vriend en jij kunnen niet communiceren.
Serieuze vraag: op welk manier geniet jij er nog van? Wat je in je 2 topics bespreekt heeft toch effect op alle gebieden in je relatie? Ik kan me niet eens voorstellen dat jij fijn slaapt...
Ik was niet vreemdgegaan. Er was nooit een relatie geweest. Heb een hekel aan dat onzekere gedoe.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:57 schreef milaya het volgende:
[..]
vreemdgaan goed praten. Interessant.
Waarom stop je het weg? En helpt dat?quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:51 schreef milaya het volgende:
[..]
ja, ik denk er veel aan. maar als we samen zijn hebben we het leuk en gezellig en probeer ik mijn gedachten weg te stoppen..
Je zou het er beter met hem over kunnen hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:51 schreef milaya het volgende:
[..]
ja, ik denk er veel aan. maar als we samen zijn hebben we het leuk en gezellig en probeer ik mijn gedachten weg te stoppen..
Mannen denken niet altijd emotioneel en maken gewoon opmerkingen zonder er verder over na te denken en dan wordt het door anderen anders opgevat... Andersom evengoed mogelijkquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:10 schreef milaya het volgende:
[..]
Als ik het niet wegstop ben ik de hele tijd down, is ook niet leuk voor hem.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom stop je het weg? En helpt dat?
Hoe is het wanneer jullie niet samen zijn?
Los het gewoon op.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:07 schreef milaya het volgende:
[..]
Als ik het niet wegstop ben ik de hele tijd down, is ook niet leuk voor hem.
Als we niet samen zijn is kut, want dan denk ik alleen aan dit.
midden twintig.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Los het gewoon op.
Hoe oud ben je?
Dus als jullie niet samen zijn voel je je kut omdat je aan dit denkt en als jullie wel samen zijn voel je je kut omdat je loopt te faken dat het allemaal leuk en prima is. Nee gaat lekker zo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:07 schreef milaya het volgende:
[..]
Als ik het niet wegstop ben ik de hele tijd down, is ook niet leuk voor hem.
Als we niet samen zijn is kut, want dan denk ik alleen aan dit.
Haha, ik ben zeker niet perfect, maar vreemdgaan is een van de weinige dingen die ik nooit zal doen. En ja dat weet ik zekerquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:41 schreef MisChrartin het volgende:
Zo behoorlijk wantrouwend zeg.
En ervaring leert dat je juist de wantrouwigen goed in de gaten moet houden omdat ze denken dat anderen net zo zijn als zij zelf.
Dus: met wie ga je vreemd TS? Met de ijscoman? Of bakt de bakker ze bruin met jou? Of mag de fietsenmaker er hem bij jou infietsen?
We praten erover. Maar ervaring leert mij dat dat niets zegt. Ik heb mensen leugens tegen mij zien vertellen waar ik pas achteraf achter kwam, en waarvan je niet zou denken dat ze aan het liegen waren , zo sterk. Het is echt een nare situatie want ik houd oprecht veel van hem en een leven zonder hem zie ik ook niet echt rooskleurig in.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als jullie niet samen zijn voel je je kut omdat je aan dit denkt en als jullie wel samen zijn voel je je kut omdat je loopt te faken dat het allemaal leuk en prima is. Nee gaat lekker zo.
Praat erover met hem. Ik blijf nog steeds denken dat ie niets te verbergen heeft aangezien hij je kennelijk steeds al hun berichten zelf laat lezen. Toch?
Maar kennelijk is dat voor jou toch niet genoeg geruststelling. Je kunt hem moeilijk verbieden om gewoon om te gaan met een collega, maar leg hem nog eens uit dat het een enorm ding voor je is. En dan niet bij hem aankomen met 'ik vertrouw jou wel maar haar niet', want dat is altijd zo'n onzin. Als je hem zou vertrouwen had je er geen probleem mee en vroeg je je niet af of hij vreemdgaat.
Ja maar vraag jezelf nou eens rustig af hoe dat dan de rest van je leven moet. Ga je je nu bij ALLES afvragen of het geen leugen is? Omdat 'erover praten niets zegt'? Kom op joh, dat is toch niet te doen. En daarbij ga je er dus vanuit dat hij net als die andere mensen is. Terwijl hij heel open naar jou is en je alles laat lezen. Is toch niet fair naar hem toe?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:44 schreef milaya het volgende:
[..]
We praten erover. Maar ervaring leert mij dat dat niets zegt. Ik heb mensen leugens tegen mij zien vertellen waar ik pas achteraf achter kwam, en waarvan je niet zou denken dat ze aan het liegen waren , zo sterk. Het is echt een nare situatie want ik houd oprecht veel van hem en een leven zonder hem zie ik ook niet echt rooskleurig in.
ik lees niets stiekem.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar vraag jezelf nou eens rustig af hoe dat dan de rest van je leven moet. Ga je je nu bij ALLES afvragen of het geen leugen is? Omdat 'erover praten niets zegt'? Kom op joh, dat is toch niet te doen. En daarbij ga je er dus vanuit dat hij net als die andere mensen is. Terwijl hij heel open naar jou is en je alles laat lezen. Is toch niet fair naar hem toe?
Of zeg eens eerlijk, lees je z'n berichtjes stiekem? Zo niet, als hij alles gewoon aan je laat lezen, zou ik echt eens proberen hem te vetrouwen. Want je saboteert je relatie nu.
Misschien wel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:09 schreef milaya het volgende:
[..]
ik lees niets stiekem.
Tjah, misschien ben ik bestemd om een eeuwige vrijgezel te zijn?
Je hebt nu een relatie hè?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:09 schreef milaya het volgende:
[..]
ik lees niets stiekem.
Het maakt dus eigenlijk ook geen kut uit wat hij zegt? Omdat je anderen hebt zien liegen, zal hij dat ook wel doen zeg je dus eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:44 schreef milaya het volgende:
[..]
We praten erover. Maar ervaring leert mij dat dat niets zegt. Ik heb mensen leugens tegen mij zien vertellen waar ik pas achteraf achter kwam, en waarvan je niet zou denken dat ze aan het liegen waren , zo sterk. Het is echt een nare situatie want ik houd oprecht veel van hem en een leven zonder hem zie ik ook niet echt rooskleurig in.
Dat je kennissen en vrienden niet helemaal gelooft en vertrouwt, okay. Maar om dat ook te hebben bij je partner...quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:44 schreef milaya het volgende:
[..]
Als jij vaak wordt belazerd, dan heb je de verkeerde mannen getroffen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:14 schreef milaya het volgende:
Tja daar is een grote kans op, dat ik niemand overhoud. Maar als je vaak belazerd wordt is het moeilijk om nog het goede in mensen te zien.
niet alleen mannen. Ook ouders, familie, vrienden etcquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij vaak wordt belazerd, dan heb je de verkeerde mannen getroffen.
Genoeg mannen zijn hondstrouw. Maar die zijn dan vaak weer allergisch van valse beschuldigingen.
Dat zijn veel fokkersquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:09 schreef milaya het volgende:
[..]
ik lees niets stiekem.
die belazeren je ook allemaal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:03 schreef milaya het volgende:
[..]
niet alleen mannen. Ook ouders, familie, vrienden etc
Dat is ook een stuk moeilijker als je je vooral focust op wat ze verkeerd doen en/of gaan doen in plaats van wat wel goed is. Om nog maar niet te spreken van de self-fulfilling prophecy..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:14 schreef milaya het volgende:
Tja daar is een grote kans op, dat ik niemand overhoud. Maar als je vaak belazerd wordt is het moeilijk om nog het goede in mensen te zien.
mwuah, dat mijn ouders en bepaalde familieleden al vanaf het begin van mijn leven leugenachtige manipulatieve mensen zijn heeft vrij weinig met self fulfilling prophecy te maken hoor. Of denk jij van niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is ook een stuk moeilijker als je je vooral focust op wat ze verkeerd doen en/of gaan doen in plaats van wat wel goed is. Om nog maar niet te spreken van de self-fulfilling prophecy..
ik Zou haast voorbeelden gaan vragen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:06 schreef milaya het volgende:
[..]
leugenachtig gedrag, manipulatief..onbetrouwbaar. een mes in je rug als t hen beter uitkomt.
Nou wel dat je er in je relatie dus meteen maar vanuit gaat dat hij ook liegt. Je maakt hem slachtoffer van jouw verleden. Je beschuldigt en zoekt en hij laat jou alles lezen en nog steeds is het niet goed en open je al een tweede topic over waar hij vast allemaal over liegt. Je zorgt er nu zelf voor dat deze relatie niet gaat werken, en dan roep je wrs achteraf 'zie je, hij ook al!'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef milaya het volgende:
[..]
mwuah, dat mijn ouders en bepaalde familieleden al vanaf het begin van mijn leven leugenachtige manipulatieve mensen zijn heeft vrij weinig met self fulfilling prophecy te maken hoor. Of denk jij van niet?
Vriend is niet heilig. Heeft veel gelogen over rare dingen. Hij wist zelf niet waarom en zei sorry. Ik probeer dat te vergeten, maar is lastig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wel dat je er in je relatie dus meteen maar vanuit gaat dat hij ook liegt. Je maakt hem slachtoffer van jouw verleden. Je beschuldigt en zoekt en hij laat jou alles lezen en nog steeds is het niet goed en open je al een tweede topic over waar hij vast allemaal over liegt. Je zorgt er nu zelf voor dat deze relatie niet gaat werken, en dan roep je wrs achteraf 'zie je, hij ook al!'.
Zoek hulp, ga met iemand praten, echt je leven zal er een stuk fijner van worden als je er niet bij voorbaat al vanuit gaat dat iedereen liegt over alles. En ja er zal in je leven nog vaker tegen je gelogen worden. Tegen mij ook, tegen iedereen hier. Maar daar deal je dan mee op dat moment en ga je niet al bij voorbaat het zelf laten ontploffen en mislukken.
Als jij focust op de angst en niemand kunt vertrouwen, dan zul je ook sneller teleurgesteld zijn en anderen moeilijk fouten en vergissingen kunnen vergeven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef milaya het volgende:
[..]
mwuah, dat mijn ouders en bepaalde familieleden al vanaf het begin van mijn leven leugenachtige manipulatieve mensen zijn heeft vrij weinig met self fulfilling prophecy te maken hoor. Of denk jij van niet?
DAt doet er niet toe voor het grote plaatje, waarin jij dermate beschadigd bent dat jij nooit op deze manier een succesvolle relatie op gaat kunnen bouwen. Dat is beter voor je eventuele toekomstige partner dat ze dan niet je partner worden, want die worden in deze shit mee getrokken terwijl zij nog helemaal niets hebben gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:25 schreef milaya het volgende:
[..]
Vriend is niet heilig. Heeft veel gelogen over rare dingen. Hij wist zelf niet waarom en zei sorry. Ik probeer dat te vergeten, maar is lastig.
Jij houdt ook dingen voor hem verborgen. En liegt ook tegen hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:25 schreef milaya het volgende:
[..]
Vriend is niet heilig. Heeft veel gelogen over rare dingen. Hij wist zelf niet waarom en zei sorry. Ik probeer dat te vergeten, maar is lastig.
Dat kan ik niet beoordelen vanaf hier, maar ik weet uit ervaring dat je het dan makkelijker kan gaan projecteren op anderen. Zowel in de vorm van iemand erbij zoeken die past in dat beeld (diep van binnen bevestigd willen worden dat je ook niet beter kan krijgen of überhaupt verdiend) als in eigenlijk er al dan niet onbewust op gaan zitten aansturen dat je weer teleurgesteld wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef milaya het volgende:
[..]
Dingen verborgen houden en daadwerkelijk liegen zijn wel twee verschillende dingen eh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij houdt ook dingen voor hem verborgen. En liegt ook tegen hem.
Deze topics mag ie vast niet lezen namelijk van je. Jij zijn gesprekken wel.
In z'n gezicht doet ze toch ook of er niets aan de hand is en hebben ze het gewoon gezellig, zei ze zelf. Ik vind dat ook een vorm van iemand voorliegen, persoonlijk. In iemands gezicht heel andere dingen zeggen dan achter z'n rug om tegen anderen. Maar dat anderen of zij zelf dat niet zo zien kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dingen verborgen houden en daadwerkelijk liegen zijn wel twee verschillende dingen eh.
ik ben er wel open over tegen hem. Punt is dat hij alles afdoet als een grap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In z'n gezicht doet ze toch ook of er niets aan de hand is en hebben ze het gewoon gezellig, zei ze zelf. Ik vind dat ook een vorm van iemand voorliegen, persoonlijk. Maar dat anderen of zij zelf dat niet zo zien kan ik begrijpen.
Ze is iig lang niet zo open tegen hem over oa deze topics als hij over de gesprekken met de collega die ze gewoon mag inzien.
Hoeft niet, zeker niet als je moet liegen om iets verborgen te houden. Zoals je overheersende wantrouwen dat dus niet alleen door zijn handelen diep bij je ingebed is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dingen verborgen houden en daadwerkelijk liegen zijn wel twee verschillende dingen eh.
Ah hij leest deze topics mee zoals jij z'n gesprekken met de collega mee mag lezen? Eerlijk? Ik gok van nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:36 schreef milaya het volgende:
[..]
ik ben er wel open over tegen hem. Punt is dat hij alles afdoet als een grap.
Vindt hij het echt grappig of snapt hij niet de ernst er van? Of leg je de bal bij hem neer en hij is een beetje uitgepraat, omdat je toch nooit bevredigd kan worden met al je wantrouwen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:36 schreef milaya het volgende:
[..]
ik ben er wel open over tegen hem. Punt is dat hij alles afdoet als een grap.
Waarom niet aan jezelf werken? Zomaar opgeven is toch niet fair naar hem toe ook, je zegt dat het nou pijn gaat doen maar wat dacht je van hem? Je gaat het uitmaken om iets wat ie zeer waarschijnlijk helemaal niet gedaan gedaan heeft. Zonde, toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:47 schreef milaya het volgende:
Mweh. Misschien moet ik het uitmaken. Dit gaat mij echt veel pijn doen maar ik kan zo ook niet verder..
Misschien moet je je angsten onder ogen zien en aan jezelf werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:47 schreef milaya het volgende:
Mweh. Misschien moet ik het uitmaken. Dit gaat mij echt veel pijn doen maar ik kan zo ook niet verder..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef milaya het volgende:
Je gelooft dus alleen mensen die zeggen dat ie liegt. Omdat dat dat in jouw straatje past, ondanks dat hij je alles uit zichzelf laat lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je het idd maar beter uitmaken. Sterkte verder. (Ook voor hem.)IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Laat een mooie toekomst niet verpesten door een slecht verleden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:06 schreef milaya het volgende:
[..]
leugenachtig gedrag, manipulatief..onbetrouwbaar. een mes in je rug als t hen beter uitkomt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gelooft dus alleen mensen die zeggen dat ie liegt. Omdat dat dat in jouw straatje past, ondanks dat hij je alles uit zichzelf laat lezen.
Dan kan je het idd maar beter uitmaken. Sterkte verder. (Ook voor hem.)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef milaya het volgende:
[..]Wat wil jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:07 schreef milaya het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef milaya het volgende:
[..]Jij maakt jezelf gek. Doe dat nou eens niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat niet eens een ijsje eten, maar ‘geen ijsje eten’. Dus als het al iets seksueels zou zijn, wat ik volstrekt onlogisch vind, dan is die ontkenning op zichzelf ook voldoende om te ontspannen.
Gelet op hoe jij hiermee zit zou ik gewoon hem vertellen hoe dit jou raakt. Als hij dat weglacht moet je hem duidelijk maken dat het voor jou allesbehalve grappig is.
Het heeft geen zin om dit door te laten etteren.
Ik kan jou niet zeggen wat je moet doen. Ik ben niet de persoon in de relatie, en daarnaast is dit iets wat je zelf moet doen (hulp vragen hier is oké, maar laat jou beslissingen niet afhangen van een paar mensen op een forum)! Het enigste wat ik je kan meegeven is:quote:
Waarom ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:42 schreef Greys het volgende:
Waarom posten we ineens in spoilers eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef milaya het volgende:
[..]Hecht dan eens meer waarde aan wat hij zegt en voor je doet ipv aan wat anderen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ben eerder belazerd door een partner en die was ook heel lief etc maar spoot wel af en toe mijn voormalige vriendin volquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hecht dan eens meer waarde aan wat hij zegt en voor je doet ipv aan wat anderen zeggen.
ik wil niet dat er teveel via google te vinden isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:42 schreef Greys het volgende:
Waarom posten we ineens in spoilers eigenlijk?
Dus je kunt nooit meer een partner vertrouwen nu?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:47 schreef milaya het volgende:
[..]
ben eerder belazerd door een partner en die was ook heel lief etc maar spoot wel af en toe mijn voormalige vriendin vol
jawel. Maar er zijn een hoop mensen die deze situatie verdacht vinden. Dat maakt mij juist bangquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je kunt nooit meer een partner vertrouwen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |