Nee, we hoeven geen youtube-linkjesquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik zou me misschien moeten schamen voor de muziek die ik luisterde toen ik 16 was, maar, dat doe ik niet![]()
Het is niet wat ik tegenwoordig luister, maar ik snap waarom ik het toen luisterde. Goede shit hoor
Die geef ik toch ook niet jij halve haringquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, we hoeven geen youtube-linkjes
Jij denkt altijd 1 stap vooruit hequote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, we hoeven geen youtube-linkjes
Zie het al zo weer gebeuren. Hier dit, en dit, en dit. En niemand klikt of geeft een neuk. Wil dat voor zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die geef ik toch ook niet jij halve haring
We hebben geleerd van het account Crack_ wat dat betreftquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie het al zo weer gebeuren. Hier dit, en dit, en dit. En niemand klikt of geeft een neuk. Wil dat voor zijn.
Hahahahahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die oude huid losweken zeker haha
Nee als ik dat zou doen dan doe ik dat meteen in mijn opening zeg maar. Maar ik besef me dat jullie geen neuk geven en toch niet klikken, dus ik laat dat meteen achterwege.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie het al zo weer gebeuren. Hier dit, en dit, en dit. En niemand klikt of geeft een neuk. Wil dat voor zijn.
Oh wat vind je niet leuk aan hem dan, hier doet hij toch wel normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hij heeft een heel nare persoonlijkheid
quote:
Slimme jongen, je leert gauw.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee als ik dat zou doen dan doe ik dat meteen in mijn opening zeg maar. Maar ik besef me dat jullie geen neuk geven en toch niet klikken, dus ik laat dat meteen achterwege.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slimme jongen, je leert gauw.
Definieer 'praktijk'quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu die vechttechnieken nog in de praktijk haha
Beseffen is geen wederkerend werkwoordquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee als ik dat zou doen dan doe ik dat meteen in mijn opening zeg maar. Maar ik besef me dat jullie geen neuk geven en toch niet klikken, dus ik laat dat meteen achterwege.
Ik zal jou eens beseffenquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
Fixed.quote:
oja het ging om technieken 100% begrijpen omdat ik ze moet uitleggen, na ja dat dusquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Definieer 'praktijk'
Moet ik nu random mensen op straat aanvallen, of moet ik meedoen aan toernooien enzo?
I see :$quote:
Ja nee ik snap je even nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja het ging om technieken 100% begrijpen omdat ik ze moet uitleggen, na ja dat dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |