Klopt. Jij en ik kunnen op een goed moment depressief worden en zelfmoordneigingen krijgen. Dan is het maar goed dat we niet te gemakkelijk onszelf neer kunnen knallen. Het is dan te hopen dat je met de juiste zorg uit die depressie kunt komen zodat je weer op een gelukkige manier verder kunt leven.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier zitten wel zelfmoorden bij, maar ook het moordcijfer ligt significant hoger.
Het probleem is vooral dat het een enorm effectief middel is. Een mes of pillen zijn vaak minder effectief.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Klopt. Jij en ik kunnen op een goed moment depressief worden en zelfmoordneigingen krijgen. Dan is het maar goed dat we niet te gemakkelijk onszelf neer kunnen knallen. Het is dan te hopen dat je met de juiste zorg uit die depressie kunt komen zodat je weer op een gelukkige manier verder kunt leven.
Ja, de drempel is veel lager uiteraard. Maar het leed van de nabestaanden is even groot ongeacht iemand zichzelf neerknalt of door iemand anders neergeknald.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat het een enorm effectief middel is. Een mes of pillen zijn vaak minder effectief.
Ehh ...ja, zoiets. Je kan hierover gaan zitten lullen tot je een ons weegt, maar de Amerikanen zullen nooit afstand doen van hun recht een vuurwapen te mogen bezitten, dat zit nu eenmaal helemaal ingebakken in hun cultuur. Daar kun je je als Nederlander wel ontzettend gaan over zitten opwinden, maar dat is zonde van je energie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Prima zo, kan gebeuren, hoort er nou eenmaal bij. Dit is onderdeel van het leven in Amerika
(cc: Sadiq Khan, burgermeester van London)
Dat is nou eenmaal wat ze daar willen, waarom blijft men zich daar toch druk over maken?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:02 schreef Eenskijken het volgende:
we voeren al jaren dezelfde discussie, elke keer weer als er zo'n incident gebeurtmaar vervolgens gebeurt er NIETS met die wapenwet. Hoe kunnen die amerikanen zelf uberhaupt nog wapens willen dragen?
Men heeft dat weleens na de zoveelste dagelijkse massamoord.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom blijft men zich daar toch druk over maken?
Ja dat snap ik, maar wij lijken ons er drukker om te maken dan de Amerikanen zelf, en dat begrijp ik dan weer niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 02:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Men heeft dat weleens na de zoveelste dagelijkse massamoord.
Beter dat dan in je auto stappen en spookrijdend tegen een andere auto knallen... of voor een trein springenquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Klopt. Jij en ik kunnen op een goed moment depressief worden en zelfmoordneigingen krijgen. Dan is het maar goed dat we niet te gemakkelijk onszelf neer kunnen knallen. Het is dan te hopen dat je met de juiste zorg uit die depressie kunt komen zodat je weer op een gelukkige manier verder kunt leven.
Dat gebeurt ook in Amerika hoor. Zoek maar eens de YouTube ster McSkillet maar op.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beter dat dan in je auto stappen en spookrijdend tegen een andere auto knallen... of voor een trein springen
Ja, die had ik gezien, had hij maar een pistool in zijn mond gestopt, dan hadden die moeder en dochter nog geleefd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in Amerika hoor. Zoek maar eens de YouTube ster McSkillet maar op.
omdat het voor ons europeanen zo bizar is, terwijl we op andere vlakken behoorlijk op amerika lijken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 03:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wij lijken ons er drukker om te maken dan de Amerikanen zelf, en dat begrijp ik dan weer niet.
Hoe erg deze gebeurtenis ook is, ik ben inderdaad blij dat het niet om een Shooting Game ging.quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:23 schreef Twiitch het volgende:
Goddank geen call of duty event, anders had je ook weer weken gezeur gehad over "do videogames cause MURDER!? HURRDURRHUURRR"
Dat had de wapenlobby met beide handen aangegrepen om wederom de focus van het echte probleem weg te halen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:11 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Hoe erg deze gebeurtenis ook is, ik ben inderdaad blij dat het niet om een Shooting Game ging.
Laten we wel zijn, cultuur is natuurlijk geen statisch iets en kan gewoon veranderen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehh ...ja, zoiets. Je kan hierover gaan zitten lullen tot je een ons weegt, maar de Amerikanen zullen nooit afstand doen van hun recht een vuurwapen te mogen bezitten, dat zit nu eenmaal helemaal ingebakken in hun cultuur. Daar kun je je als Nederlander wel ontzettend gaan over zitten opwinden, maar dat is zonde van je energie.
Dader was joods en een linkse Trump-haterquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:55 schreef Kim-Holland het volgende:
'Four dead and 11 injured' at Florida tournament captured by harrowing audio livestream before the lone white male gunman 'kills himself'
En je punt is nu datquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:27 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Dader was joods en een linkse Trump-hater
[ afbeelding ]
Ah, als iemand post dat de dader blank is dan quote je dat niet en zeg je niet "En je punt is nu dat". En nu welquote:
Het spijt me dat ik gisteren niet op Fok! zat om overal op te reageren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:31 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ah, als iemand post dat de dader blank is dan quote je dat niet en zeg je niet "En je punt is nu dat". En nu wel
Ja, dit past niet echt in het gebruikelijke plaatje van fps-speler die het IRL gaat proberen. Media geilt daar altijd erg op.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:11 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Hoe erg deze gebeurtenis ook is, ik ben inderdaad blij dat het niet om een Shooting Game ging.
Die Derek Jones heeft misschien wel de meest slecht getimede tweet ooit gestuurdquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:09 schreef NoXia het volgende:
Was het nou wel die gast die had gedreigt dat hij iemand wilde killen? Was hier gepost, maar kan het niet meer terug vinden.
Edit, oh nee. Toch niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |