haar haar is prachtig, maar denk dat weg, en dan dat lompe loopje, er blijft weinig van overquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Emotieloos. Ze is best mooi maar straalt niets uit
geeft niet Mario, wij Hollanders zijn best tolerantquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:22 schreef mario390 het volgende:
soms kreg ik hier echt brechreiz van de onzin
Nou die billen tering henkie zegquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
haar haar is prachtig, maar denk dat weg, en dan dat lompe loopje, er blijft weinig van over
Vader is Turk vertelde ze, maar ik zie heel duidelijk iets creools in Shelly. Niet dat ze alleen maar half Turks-half NL isquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
is 0 ähnlichkeit en zij heeft geen kleur an zich
Je zegt het.. die onbewogen platte bek en stiff upperlip zien er idd erg eng uit.... en tyfus brutaal na haar 300 pannenkoeken Evenement en nog steeds geen zák gedaan aan haar Fuck-trucquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef Bramenstruik het volgende:
denk dat Manon echt onder de botox zit
ik vind het niet persee mooi nee, en die putten ook niet, maar ja is mode ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die billen tering henkie zegIk zou er een beetje bang van worden
Tegenwoordig hebben we alle mixjes voorradigquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vader is Turk vertelde ze, maar ik zie heel duidelijk iets creools in Shelly. Niet dat ze alleen maar half Turks-half NL is
hou opquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zegt het.. die onbewogen platte bek en stiff upperlip zien er idd erg eng uit.... en tyfus brutaal na haar 300 pannenkoeken Evenement en nog steeds geen zák gedaan aan haar Fuck-truc
dat dus, en is ook helemaal niets mis meequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we alle mixjes voorradig
dat is toleranzquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geeft niet Mario, wij Hollanders zijn best tolerant
Ook turkse negersquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we alle mixjes voorradig
Noem jij nou iedereen maar idoten. Staan we weer gelijkquote:
precies dus klopt geen bal vanquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Zeyina het volgende:
Tim mag het geld van Hiske en Chris niet natellen, want ze hebben ook een hoop fooi er bij zitten.
Hoeveel fooi dan vraagt Tim. Hiske noemt een bedrag. Tim rekent en zegt, mag ik dan nu natellen
En nog laten ze het niet toe, want het geld ligt overal
Beetje vreemd allemaal weer dit
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Noem jij nou iedereen maar idoten. Staan we weer gelijk
Omdat hij dat van de week had gekregen en Hiske vond dat die fooi in de algemene pot moest.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ohoh waar bemoeit die JOa zich mee over de Fooi of dat op evenementen is. Hij wil het natellen kan niet.
Wie is hij om het zo te benaderen bij die twee. Volgens mij zijn die het meest eerlijkste van iedereen met geld. De manier en toon van hem zou ik hem een paar knallers om zijn oren geven en zeggen ga eens heel snel zelf verdienen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Zeyina het volgende:
Tim mag het geld van Hiske en Chris niet natellen, want ze hebben ook een hoop fooi er bij zitten.
Hoeveel fooi dan vraagt Tim. Hiske noemt een bedrag. Tim rekent en zegt, mag ik dan nu natellen
En nog laten ze het niet toe, want het geld ligt overal
Beetje vreemd allemaal weer dit
Sanne in vertrouwen nemen is wel erg domquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sjellie: Hoe weten mensen dit..? Dat moet Adriaan of Sanne zijn..
Sanne...
ja zeer terechte vraag,want hiske is niet zo eerlijk als ze doet voorkomen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Omdat hij dat van de week had gekregen en Hiske vond dat die fooi in de algemene pot moest.
Dus een zeer legale vraag
Nahhja.. ik kan zijn optreden nu wel waarderen.. geen Ouwewijvengejengel maar nú even billen bloot geen geziek met ja straks ...quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
Dat aandringen om na te tellen. Oh ik zou hem klappen als ik christel was. Ik zou me nooit door zo een nietsnut laten behandelen hoe tim nu bij haar doet.
Nou ik begin eigenlijk wel te twijfelen over hun eerlijkheid. Ze weigeren om Tim het geld te laten natellenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wie is hij om het zo te benaderen bij die twee. Volgens mij zijn die het meest eerlijkste van iedereen met geld. De manier en toon van hem zou ik hem een paar knallers om zijn oren geven en zeggen ga eens heel snel zelf verdienen.
Voorspelbaar.. 2 Setjes = 12 stemmenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou ik begin eigenlijk wel te twijfelen over hun eerlijkheid. Ze weigeren om Tim het geld te laten natellen
Sannequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie heeft dus alles prima voor elkaar zegt Hiske tegen Tim.
Ja. Hiske gelooft alles wat iemand zegt zonder te controlerenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie heeft dus alles prima voor elkaar zegt Hiske tegen Tim.
hij doet dit omdat hij bij iedereen langs moet en hij krijgt van niemand te horen wat ze hebben verdiend,en hiske trekt daar haar handen vanaf en speelt de bal naar tim.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wie is hij om het zo te benaderen bij die twee. Volgens mij zijn die het meest eerlijkste van iedereen met geld. De manier en toon van hem zou ik hem een paar knallers om zijn oren geven en zeggen ga eens heel snel zelf verdienen.
Dat is om hoe hij ze benadert. Gewoon asociaal hoe hij tegen ze praat en ze behandeld. Is ook nergens voor nodig Herr Tim de dictatorquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou ik begin eigenlijk wel te twijfelen over hun eerlijkheid. Ze weigeren om Tim het geld te laten natellen
ik vind het een rare man Mario, maar versta ook niet zoveel duitsquote:
Ja. Vast.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is om hoe hij ze benadert. Gewoon asociaal hoe hij tegen ze praat en ze behandeld. Is ook nergens voor nodig Herr Tim de dictator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |