83e op 4'04 binnengerold.quote:
Had je nog iets gedaan met je Wilco visioen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Mollema niet voor een klassement komt, waar is hij dan mee bezig?
Een slappe ¤5.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je nog iets gedaan met je Wilco visioen?
Ach, als ze morgen zeggen dat hij toch vol voor zichzelf mag gaan, dan blokkeert hij op de eerstvolgende vluchtheuvel.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:17 schreef wimderon het volgende:
Majka, die we pas in de derde week zouden zien, is ook naar een 20e plaats geglibberd. Die was ook niet echt blij dat hij niet voor een klassement mocht gaan.
Was het maar zo feest voor hem.quote:
Lars haalt het Nederlandse en Vlaamse poepen een beetje door elkaar deze dagen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef TheArt het volgende:
Boom en Duval ontbreken nog in de uitslag.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lars haalt het Nederlandse en Vlaamse poepen een beetje door elkaar deze dagen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze met Kwiat voor het klassement willen gaan in ieder geval.. Al zal Tour, Polen en dan ook nog 3 weken volle bak voor het klassement in de Vuelta niet echt ideaal zijn voor het WK (en dat was zijn grote doel)
Kan, normaal gezien, dus inderdaad een potloodstreep door een mogelijke regenboog. Lijkt me voor de langere termijn ook hoog spel. Zijn lichaam liet hem in het verleden wel vaker in de steek.twitter:EuroHoody twitterde op zondag 26-08-2018 om 18:39:33Kwiatkowski all in for Vuelta ... the worlds is “ask me in Madrid” https://t.co/rtMLbfiJy5 reageer retweet
Vrees voor jou dat Piti voor het WK gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb ingezet op Vuelta winner Valverde ipv Etappe winnaar. Vond de quotering al zo hoog
Misschien zijn Duval en Boom er samen voor gegaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lars haalt het Nederlandse en Vlaamse poepen een beetje door elkaar deze dagen.
Hè bah.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien zijn Duval en Boom er samen voor gegaan.
Dat kunnen alleen de hele groten.twitter:GracenoteGold twitterde op zondag 26-08-2018 om 17:59:38Alejandro Valverde (38) becomes the second oldest stage winner in history of the Vuelta a Espana after Chris Horner (41) in 2013. #LaVuelta18 reageer retweet
En dan herinner je weer dat Horner en Cobo ook de vuelta hebben gewonnenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat kunnen alleen de hele groten.twitter:GracenoteGold twitterde op zondag 26-08-2018 om 17:59:38Alejandro Valverde (38) becomes the second oldest stage winner in history of the Vuelta a Espana after Chris Horner (41) in 2013. #LaVuelta18 reageer retweet
.
Ze zouden 4 seconden binnen tijd zijn, maar misschien is de limiet weer eens last minute gewijzigd..quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:08 schreef franklop het volgende:
Boom en Duval wel in uitslag, maar niet in klassement. Zullen toch niet buiten tijd zijn?
Volgens de regels zouden ze 14% mogen verliezen, inderdaad bijna 35,5 minuten. Dan zouden ze het net gered hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zouden 4 seconden binnen tijd zijn, maar misschien is de limiet weer eens last minute gewijzigd..
Nog een argument voor Piti om nog minstens 3 jaar door te gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
.
Toch niet na 3 minuten al?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch best vaak bij een aankomst bergop?
Ze staan er nu bij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens de regels zouden ze 14% mogen verliezen, inderdaad bijna 35,5 minuten. Dan zouden ze het net gered hebben
http://netstorage.lequipe.fr/ASO/cycling_vue/ve18-rules.pdf
Opgevist dus.twitter:HIDDEvWARMERDAM twitterde op zondag 26-08-2018 om 19:28:43Lars Boom komt vandaag, na een loodzware dag, in de tweede etappe van #LaVuelta18 buiten tijd over de streep. 3 seconden te laat! Nog onduidelijk wat de jury beslist. Wachten nu op officiële uitslag. Meer nieuws en reactie van Boom op https://t.co/vsYA36rLvb reageer retweet
Ik denk niet dat er nog veel "voortaan" zal zijn voor Lars.quote:
Uitstel van executie als je vandaag al 35 minuten verliest.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze staan er nu bij.Opgevist dus.twitter:HIDDEvWARMERDAM twitterde op zondag 26-08-2018 om 19:28:43Lars Boom komt vandaag, na een loodzware dag, in de tweede etappe van #LaVuelta18 buiten tijd over de streep. 3 seconden te laat! Nog onduidelijk wat de jury beslist. Wachten nu op officiële uitslag. Meer nieuws en reactie van Boom op https://t.co/vsYA36rLvb reageer retweet
![]()
Denk dat Boom liever voor het gemakkelijke startgeld in het veldrijden gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Michael Boogerd staat al voor deur bij Nike met een contractje.
Wat is je mening over Kuss?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:56 schreef forzaudinese het volgende:
Nu al de beste aankoop van deze zomer! Laurens de Plus !![]()
![]()
Kruijswijk en Bennett zagen er ook goed uit vandaag.![]()
Lars Boom is einde verhaal bij Jumbo die gaan volgend jaar veder met de jonge gasten:EenkhoornTheunissen en Grondhal Janssen.
Is pas een weekje terug uit Amerika(jetlag) en is gewend om op grote hoogte te trainen vandaar dat die zo goed voor de dag kwam in Utah.quote:
Leeft op de wolk van de TDF en hij heeft super goede benen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond de actie van Stevie wat vaag.
Meeste sprinters overleven dit wel, lijkt me, zware klimwerk zit ook te vroeg in de etappe voor echte verschillen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen voor de vluchters gok ik. Dag daarop wacht een aankomst bergop en het lijkt me te zwaar voor de sprinters.
Bijna geen meter vlak he. Succes met controleren @ sprintteams.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meeste sprinters overleven dit wel, lijkt me, zware klimwerk zit ook te vroeg in de etappe voor echte verschillen.
Dat klopt, maar doen best wat sprinters mee natuurlijk (in tegenstelling tot voorgaande jaren) waarvan de ploeg aan het begin van zo'n ronde ook nog wel willen rijden.. Maar ontsnapping zou ook leuk zijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna geen meter vlak he. Succes met controleren @ sprintteams.
Welke sprintersquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar doen best wat sprinters mee natuurlijk (in tegenstelling tot voorgaande jaren) waarvan de ploeg aan het begin van zo'n ronde ook nog wel willen rijden.. Maar ontsnapping zou ook leuk zijn
Viviani, Trentin, Sagan, van Poppel, Nizzolo en Bouhannii is al veel meer dan voorgaande jaren in ieder geval.. daarachter dan nog Consonni, Walscheid, Sarreau, Gibbons en uiteraard Tom van Asbroeck!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke sprintersIk zie er echt heel weinig
https://www.ad.nl/video/k(...)telbeen-zien~vp47984quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wtf hij zegt het echt.Mooie opvolger voor de TT
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/k(...)telbeen-zien~vp47984
2:12
twitter:katushacycling twitterde op zondag 26-08-2018 om 19:42:24X-rays did not reveal any fracture in right shoulder of @IlnurZakarin The contusion causes pain. Ilnur will start in tomorrow’s stage 3 @lavuelta. Follow-up will be necessary. 📸 @gettysport #racetowin https://t.co/5S5OwydK7X reageer retweet
twitter:lars_boom twitterde op zondag 26-08-2018 om 23:11:31Thanks for all the nice messages. Big stomach problem. Thanks to the people from the Mobil home were I could put my “shit” The downhill after my pitstop I had a nasty crash. After this moment my body was totally fucked. Happy to make the time cut. @lavuelta reageer retweet
Stond je voor een keer achter Dielon, ging het gigantisch mis.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan iemand even een leuke intro in elkaar tikken voor de volgende rit? Heb alles gemist.
Dit is geen intro, maar gewoon een keiharde confrontatie met de realiteit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stond je voor een keer achter Dielon, ging het gigantisch mis.
Ik speel morgen vol voor Prades.. Doe ik hier wijs aan, oh waarde R_R?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is geen intro, maar gewoon een keiharde confrontatie met de realiteit.
Aan de hand van de uitslag van deze rit niet. Maar ik heb dus geen idee wat er is gebeurd en Stijn is ook niet echt behulpzaam.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:51 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik speel morgen vol voor Prades.. Doe ik hier wijs aan, oh waarde R_R?
Om over die B-Spanjaarden niet te spreken!quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stond je voor een keer achter Dielon, ging het gigantisch mis.
Ik speel elke dag vol R_R-forecast, dus je moet me wat geven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aan de hand van de uitslag van deze rit niet. Maar ik heb dus geen idee wat er is gebeurd en Stijn is ook niet echt behulpzaam.
Sowieso, stilstaan bij wat Stijn doetquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aan de hand van de uitslag van deze rit niet. Maar ik heb dus geen idee wat er is gebeurd en Stijn is ook niet echt behulpzaam.
Ging het over Dielon Teuns?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Om over die B-Spanjaarden niet te spreken!
Om met R_R te spreken: ik ben een drinker...quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:58 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bugno2 is wel beetje lam trouwens...hahahahhahaha
Dit is wat ik momenteel doe. Mag ik een sticker?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:56 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Sowieso, stilstaan bij wat Stijn doet
Ok, jij mag je "Ja, ik leef"-kaart nu wel inleveren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is wat ik momenteel doe. Mag ik een sticker?
[ afbeelding ]
Is dit een grap?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is wat ik momenteel doe. Mag ik een sticker?
[ afbeelding ]
Dit is de keiharde realiteit.quote:
Waar blijft de nieuwe voorbeschouwing??quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je had in deze tijd best een intro kunnen schrijven, Stijn.
Wel uitermate benieuwd naar het geschatte podium van R_R in Madrid?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van Sevilla v Villarreal. Escudero ook.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet nog even bijkomen van Sevilla v Villarreal. Escudero ook.GIF GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet nog even bijkomen van Sevilla v Villarreal. Escudero ook.Die arm ziet er niet zo fraai uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ja, maar Spaans, belangrijke wedtrijd, je moet echt kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2018 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die arm ziet er niet zo fraai uit.
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, maar Spaans, belangrijke wedtrijd, je moet echt kijken
nee johquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:57 schreef Szura het volgende:
Heb ook zo'n gevoel dat Kwiatkowski in de laatste week tientallen minuten gaat verliezen
Ik heb een licht lege maag maar ik ga zo slapen denk ik.quote:
Ik ben bij een Reggae Festival geweeest, ik herhaal Reggae-festival geweestquote:Op maandag 27 augustus 2018 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben de hele dag op een bierfestival geweest, maar ik heb het idee dat Bugno op een stuk of vijf festivals is geweest.
Dit is meer dan een joint.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:12 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik ben bij een Reggae, ik herhaal Reggae-festival geweest
7 denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2018 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is meer dan een joint.
Kijk gewoon een samenvatting johquote:Op maandag 27 augustus 2018 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |