Ja, morgen is beter.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
En dat wou ik morgen eigenlijk ook al doen.
Zo gaan die dingen, dat streepje in het midden heb je weinig last van hoor. Sommige gesloten raceauto's en sommige sportauto's hebben daar ook gewoon een ruitenwisser zitten, zit ook nooit in de weg.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Max kijkt nooit rechtuit, weten we dat ook weer.
Ja zelfs Jack kon het net haast duidelijk uitleggen, het is als een bril, die zie je ook niet meer zodra je hem ophebt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen, dat streepje in het midden heb je weinig last van hoor. Sommige gesloten raceauto's en sommige sportauto's hebben daar ook gewoon een ruitenwisser zitten, zit ook nooit in de weg.
nou...quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:49 schreef Fokker89 het volgende:
Je zit als het goed is ook niet de hele dag tegen je eigen neus aan te kijken.
40 jaar in 010 gewoond; jij weet wel hoe je vrienden moet maken he?quote:
Zeker interessant. Vreemd wel om Hulkenberg niet in het Nederlands te horenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:52 schreef YokiKater het volgende:
Ze hebben het wel eens vaker laten zien, het meten van oogbewegingen bij F1 coureurs. Dat is best interessant.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
40 jaar in 010 gewoond; jij weet wel hoe je vrienden moet maken he?![]()
Even tankenquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel weer aan het einde van Q3 komen.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Trouwens wel ideaal dat jij HTML kan posten hier.
Nein, nein, nein!quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:09 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik hoop dat Hamilton pole pakt. Vind ik wel leuk in Italië.
Daarom smullen als het niet zo isquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, maar ik ben gewoon Ferrari fan, dus hier moet en hoort dat gewoon.
Dat is echt heel gemeen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom smullen als het niet zo is.
Nee, we moeten haar te vriend houden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou haar uitschelden voor rotte vis.
Gewoon ordinair machtsmisbruik dus.quote:
ik wil niet stoken ofzo, maar noem je mijn Anne nou ordinair?quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ordinair machtsmisbruik dus.
Ja?quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wil niet stoken ofzo, maar noem je mijn Anne nou ordinair?
Die wachten gewoon op Q3, ze snappen het niet helemaal.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:35 schreef YokiKater het volgende:
Wat is in godsnaam de tactiek van Williams?
1 kamikazeronde denk ik?quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:35 schreef YokiKater het volgende:
Wat is in godsnaam de tactiek van Williams?
Nah,quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:45 schreef Anne het volgende:
Stroll pakt dadelijk pole. Dat rijmt. Soort van.
En Stroll start morgen vanuit de pits.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah,
VET
HAM
RAI
VER
BOT
OCO
GRO
SAI
GAS
STR