Dat bedoel ik.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je moet wel veel draadjes los hebben om zo te reageren op een weigering in een kroeg. Dan ga je toch gewoon ergens anders? Wat een mongool moet die gast zijn
De kroeg was toch in Luik?quote:
Het is een vreselijke stad, en die hele omgeving is op de natuur na triest.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in Luik niet de kroeg in mag is er wel wat mis. Wat een naargeestige stad
Als je al gewapend op pad gaat om te stappen gaat er al iets niet goed.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, het AD.
Maar het verhaal dat hij in een kroeg geweigerd zou zijn lijkt me niet ver van de waarheid te liggen.
Sommige gasten trekken dat slecht....
Ik ben er per ongeluk een keer gestrand 's avonds laatquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een vreselijke stad, en die hele omgeving is op de natuur na triest.
Als je naar België wil dan ga je beter naar Hasselt of zo.
Had dan even tot hier doorgereden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er per ongeluk een keer gestrand 's avonds laat
Luik is best een mooie stad en is de laatste jaren volop opgeknapt. De omgeving is nog mooier met stadjes als Malmedy omringd door prachtige groene heuvels.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Qua natuur is het er heel mooi, dat klopt, maar wat ik er van ken, zijn niet of nauwelijks onderhouden huizen in de omgeving van die hoge trap.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Luik is best een mooie stad en is de laatste jaren volop opgeknapt. De omgeving is nog mooier met stadjes als Malmedy omringd door prachtige groene heuvels.
Een vrouw bloedt ook rustig 3 dagen en die gaat ook snel niet dood.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachte heet Ivo... Dit topic bloedt nu vast snel dood.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vertrouw je dan toch ook niet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:44 schreef Inbox het volgende:
[..]
Een vrouw bloedt ook rustig 3 dagen en die gaat ook snel niet dood.
Jamioulx?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Een kennis van mij zit vast in Wallonië, als 1 van de weinige blanken tussen de Arabieren en negers
Het schijnt niet erg te bevallen
Af en toe zijn er uitzonderingenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:14 schreef Hamzoef het volgende:
Ik kom net online, aan tijdstip OP en beperkte reacties vermoedde ik al dat de dader een autochtoon Nederlandse achtergrond had...
Nu maar hopen dat de dader een passende straf ontvangt.
Godverdomme (ja sorry hoor) Zo'n gezin compleet naar de sodemieter door een stel mongolen die zo nodig een wapen bij zich moeten hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef bamibij het volgende:
Die agent laat 3 kinderen achter en een vrouw. Wat ongelofelijk triest.
Wat is een passende straf waarmee je als rechter zo'n gezin recht in de ogen durft te kijken? Ik zou het niet weten, iig niet iets wat binnen de mogelijkheden ligtquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:14 schreef Hamzoef het volgende:
Ik kom net online, aan tijdstip OP en beperkte reacties vermoedde ik al dat de dader een autochtoon Nederlandse achtergrond had...
Nu maar hopen dat de dader een passende straf ontvangt.
Dit soort calimero reactiesquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachte heet Ivo... Dit topic bloedt nu vast snel dood.
Wie zegt dat hij het heeft gedaan? Waren er nog 4 bij?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef Blik het volgende:
Gooi die idioot maar bij Dutroux in de kelder...
Waarom wil jij die achternaam zo graag weten dan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:52 schreef Inbox het volgende:
Dacht dat die Belgen de achternamen niet censureerden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |