Mnohquote:
Haha nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mnohnu eigenlijk nog eentje waarbij je hetzelfde kijkt met deze ergens in de achtergrond
Zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nog mooier zou zijn als je in die foto dezelfde foto vast zou houden, droste zou trots op je zijn geweest.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nog mooier zou zijn als je in die foto dezelfde foto vast zou houden, droste zou trots op je zijn geweest.

Ja maar.. das juist de grap. Ik lijk toch ook heul niet meer op mini me?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Haha nee.Mijn uiterlijk is zeer veranderd door de jaren heen. Had als kind blond haar en nu is het donkerbruin, zelfs bijna zwart.
Zo jaloers dat jij gewoon strand binnen handhoefbereik hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Uitoefenen van de hobby.
Awesome hequote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo jaloers dat jij gewoon strand binnen handhoefbereik hebt
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome he.
Nog een paar userfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe foto's Samzzquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome he.
Nog een paar userfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome he.
Nog een paar userfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze doen het niet...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome he.
Nog een paar userfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawelquote:
Oh apart hier niet... zal wel bij mij liggen dan..quote:
Well that soksquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja, heb toch een foto van een van mijn sokken gemaakt voor je.
Och, kiek hier, wonderwoman de amazone!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome he.
Nog een paar userfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat vies!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:04 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Een tussendoor foto tijdens het quad rijden door de bergen (vandaar warrig haar en vies shirt). Echt een aanrader overigens. Super vet
Echt Super mooie foto’s allemaal Samzz !quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties allemaal.
You're in the army now.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Uitoefenen van de hobby.
Mooi beestje.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome he.
Nog een paar userfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je een keer meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, kiek hier, wonderwoman de amazone!
Merci!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:33 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Echt Super mooie foto’s allemaal Samzz !
Kijk nog eens goedquote:
Echt een supermooi paard, al zeg ik t zelf. Hoefstand wat matig, maar verder top.quote:
Wat voor ras is het ?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt een supermooi paard, al zeg ik t zelf. Hoefstand wat matig, maar verder top.
Lijkt op een soldatenhelm.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je een keer mee?
[..]
Merci!
[..]
Kijk nog eens goed.
Zangersheide, een Quasimodo Z X Turbo van t Gestelhof.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:41 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Wat voor ras is het ?
Zie je mij al g.... ja.quote:
Ik moest even googlen wat dat precies inhoudt, ben niet zo thuis in de paardenfokkerijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zangersheide, een Quasimodo Z X Turbo van t Gestelhof.
Toffe sokken kameraad. Ik maak ook nog wel een keer een nieuwe foto van mijn sokken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja, heb toch een foto van een van mijn sokken gemaakt voor je.
Paard.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:41 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Wat voor ras is het ?
Back in 1977?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:30 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] toen het nog mooi weer was.....
Erg mooie foto dit, er zit alles in, Beweging, Snelheid, Plezier.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome he.
Nog een paar userfoto's:
[ afbeelding ]
Merciquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:46 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Erg mooie foto dit, er zit alles in, Beweging, Snelheid, Plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |