abonnement Unibet Coolblue
pi_181437711
Ik wil een handheld gaan aanschaffen omdat ik veel rondreis, in de auto en vliegtuig zit enz. Ik had vroeger als kind een gameboy en Sega gamegear.

Nu klink ik vast als een enorme noob. Maar ik ben me aan het verdiepen in welke console het beste is maar ben er niet aan uit. Misschien dat jullie me kunnen adviseren. Ook qua spelaanbod.

Ik woon in Amerika en ben vanmiddag wat winkels langsgeweest. Ik dacht dat Playstation de psp en vita had. Maar deze kon ik nergens vinden en ook de games niet. Wordt deze niet meer gemaakt? Ik kan m nog wel op amazon bestellen maar heb liever geen console die geen ondersteuning of nieuwe games krijgt.

Sowieso neig ik naar Nintendo omdat ik enorm fan ben van de Mario en Zelda games. Maar welke is nu t best? De 2DS XL of 3DS? Ze verkopen ook een Zelda 2DS waar het spel al standaard opzit maar dat scherm is een stuk kleiner.

En kan ik met de alle 2DS consoles 3DS spellen spelen?

Bedankt alvast :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_181439566
Dat ligt er aan wat je budget is. De beste handheld op dit moment is de Nintendo Switch.
De 2DS XL is ook een goede optie. Daar kun je ook 3DS spellen mee spelen alleen zonder 3d functie, maar die gebruik ik zelf nooit want daar krijg ik hoofdpijn van.
pi_181439802
De PSP wordt al sinds 2014 niet meer gemaakt, de Vita nauwelijks meer. Zijn ook weinig (goede) games voor. Je enige optie is Nintendo, de 3DS is ook al uit 2011, de Switch is je beste optie als je hem kan betalen. Heb er zelf ook eentje en ben er super happy mee. Ding is heel krachtig, krachtiger dan een XBox 360 of PS3 bijvoorbeeld. De game library is er ook flink aan het groeien en zal nog jaren ondersteund worden met nieuwe, AAA games. En stapels toffe indie games.
For great justice!
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:40:31 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_181439900
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181439910
De switch ziet er heel goed uit! Maar is eigenlijk net buiten mn budget. Ik ben geen hardcore gamer en t is eigenlijk puur om zo af en toe de tijd door te komen.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:53:25 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_181439952






They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:55:42 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_181439964
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:42 schreef Scarface88 het volgende:
De switch ziet er heel goed uit! Maar is eigenlijk net buiten mn budget. Ik ben geen hardcore gamer en t is eigenlijk puur om zo af en toe de tijd door te komen.
Oh nouja dan kun je het beste een 2DSXL nemen. Maar die handheld is wel een beetje klaar, er komen geen nieuwe spellen meer voor uit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181443108
Vorige maand heb ik nog een PSP gekocht, puur alleen voor emulatie.
pi_181443169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:42 schreef Scarface88 het volgende:
De switch ziet er heel goed uit! Maar is eigenlijk net buiten mn budget. Ik ben geen hardcore gamer en t is eigenlijk puur om zo af en toe de tijd door te komen.
spaar wat meer en ga alsnog voor een switch
pi_181443337
De Switch is sowieso de beste handheld die ik ooit gehad heb en het heeft de potentie om de beste console te worden die ik ooit gehad heb. Zelfs beter dan de Snes.
pi_181443687
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:54 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

spaar wat meer en ga alsnog voor een switch
Dat.
For great justice!
pi_181486519
Het is de Nintendo 2DS met Zelda Ocarina of Time geworden :) Jeugdherinneringen en maar 80 dollar. Een bundle inclusief de game. 20 jaar geleden dat ik dit spel speelde.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181490561
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
Het is de Nintendo 2DS met Zelda Ocarina of Time geworden :) Jeugdherinneringen en maar 80 dollar. Een bundle inclusief de game. 20 jaar geleden dat ik dit spel speelde.
Wel stukje goedkoper dan de Switch. Daar kan je nog voor doorsparen. :P
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')