Gebaseerd op Fok! DEF?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het DEF huis is een fictieve naam voor een state of the art jongerenkliniek voor mensen met een psychosegevoeligheid.
Stuk duidelijker al zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hier een korte samenvatting:
Jonathan Daflaar komt uit Curacao en volgt de studie rechten. In zijn oorspronkelijke kringen maakt hij hevige pesterijen en sociale vernedering mee, bij zijn nieuwe kring is hij juist populair en geliefd. Vanwege zijn psychosegevoeligheid is hij kwetsbaar, maar dat weerhoudt hem niet om het beste ervan te proberen maken. Hij leert kennen wat echte vriendschap is, en ook verliefdheid. Waar kiest Jonathan uiteindelijk voor, zijn oorspronkelijke kringen of zijn nieuwe lotgenoten van het DEF huis?
Kan een mod deze samenvatting ook in het OP zetten?
P. Boek?quote:
Hoe bedoel je per boek? Je geeft er maar 1 uit per keer neem ik aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
P. Boek?
Waarom is dat zo duur?
Ja dat snap ik, en oké.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je per boek? Je geeft er maar 1 uit per keer neem ik aan
. Bedankt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:13 schreef Unlucky1 het volgende:
Ik wil het wel kopen. Ik weet dat KW Antilliaans is. En hij maakt best interessante topics. Even bookmarken.
Bedankt! Ik hoor graag wat je ervan vindt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef kree het volgende:
weet je wat, ik bestel het gewoon, gaat dit via briefpost?
zo niet dan moet ik hem namelijk op een ander adres bestellen
is omdat ik soort van onderhuur en gewoon post krijg ik wel, maar als het een pakketje is dan moeten de verhuurders ervoor tekenen. En dat wil ik niet. Dus pakketjes gaan naar mijn ma haar adres
Volgens mij komt ie dan ook meteen voor de e-reader uit. Er zijn ook van die sites zoals brave new books die je wat meer kunnen helpen / ook wat ondersteunende diensten hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Je kan je boek ook gratisch door Bol.com laten uitgeven. Misschien ook nog wat als het met de zoektocht naar uitgever spaak loopt.
uiteraard maar nu gaf je geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bedankt! Ik hoor graag wat je ervan vindt!
Dat weet ik niet, moet ik uitzoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard maar nu gaf je geen antwoord op mijn vraag
Is het briefpost of pakketje?
OK ik ga hem nl bestellen, maar moet even kijken op welk adres nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet ik uitzoeken.
Die 't anders sowieso op je Ma' 's adres. Heb je sowieso geen ellende.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
OK ik ga hem nl bestellen, maar moet even kijken op welk adres nu
ja is wellicht het meest handigequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die 't anders sowieso op je Ma' 's adres. Heb je sowieso geen ellende.
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:49 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer mag je op Fok! reclame maken voor een boekje wat je geschreven hebt?
In dat geval ken ik er nog wel een paar.
mwah eigenlijk ben ik het met julie eens, maar als het ok overlegd is, nja dan heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:
Positieve discriminatie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:43 schreef Samzz het volgende:
Voor de laatste keer dan maar, K_W heeft het netjes aan de Admins gevraagd en het mocht.
Klaar nu? Mooi.
Vraag dat de admins zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:04 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Positieve discriminatie?
![]()
Ontopic: ik ga het boek niet kopen. Taalfouten + onderwerp is onduidelijk + te duur (voor iets uitprinten bij een copyshop).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |