Hebben andere mensen dit ook wel eens en wat doen jullie eraan?
quote:verschillende genres en meetsal helpt overstappen of op zoek gaan naar hele nieuwe nummers, maar nu niet meer
Op zondag 29 december 2002 15:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Verkeerd genre geluisterd ofzo?
quote:Gewoon maar een tijd helemaal niets luisteren dan, lijkt me. Je hebt gewoon een muziek overdosis opgelopen. Kan vanzelf weer wegtrekken.
Op zondag 29 december 2002 15:49 schreef mbn het volgende:[..]
verschillende genres en meetsal helpt overstappen of op zoek gaan naar hele nieuwe nummers, maar nu niet meer
staan een aantal leuke undreground hiphop/triphop/breakbeat mixes op (realaudio}, luister ik vaak als ik mijn collectie zat ben
als het je stijl niet is zou ik idd op shoutcast kijken
dat luisteren en je kunt het allemaal weer aan.
maar dat duurt altijd maar even, na een tijdje gaat dat wel weer over, het lijkt me zeer sterk dat je nu echt alles voor altijd zat bent
een goed idee is dan inderdaad een internet radiostation.. het coolst vind ik nog als elk station een andere genre draait zeg maar (is meestal zo).
[url=www.spinner.com] is wel een goede, ze hebben daar zoveel genres, en de meeste nummers die ze draaien ken ik niet.. dus daar moet wel wat leuks bij zitten
quote:HEb ik best wel vaak, vooral op vervelende zondagen enzo. JE moet dan gewoon een tijdje geen muziek luisteren vroeg naar bed gezond eten en na een tijdje komt het wel weer terug.
Op zondag 29 december 2002 15:47 schreef mbn het volgende:
Na vier maanden thuis aan een afstudeervak te hebben zitten werken en daarbij iedere dag vele cd's en soms wat radio te hebben geluisterd, is het onmogelijke gebeurd.
Ik ben alle muziek zo ongeveer beu. Geen enkel nummer waar ik anders enthousiast van word krijgt nog enige reactie uit me. Ik zit totaal vast.Hebben andere mensen dit ook wel eens en wat doen jullie eraan?
Ik weet eigenlijk niet wat je aan je probleem zou kunnen doen, geen muziek luisteren lijkt me ook zo maf en moeilijk want overal is muziek tegenwoordig.
En daarnaast
www.shoutcast.com inderdaad, maar ook www.mp3.com en met wat zoekwerk kan je verder ook nog vele radiozenders vinden die online uitzenden
Ben nu aan het luisteren naar Indiase filmmuziek, en het is helemaal geweldig. Nogmaals voor alle mensen: Mohammed Rafi - Jaan Pechechaan Hoo, een soort Indiase 60's kitsch rock-'nroll. De eerste keer dat ik dat nummer hoorde heb ik van puur geluk door mijn kamer gedanst, en het de eerste paar dagen niet meer uitgezet. .
quote:Techno blijft gewoon
Op zondag 29 december 2002 21:15 schreef Zander het volgende:
Ik kan me sowieso slecht voorstellen dat mensen de hele dag maar naar 1 enkele soort of stijl muziek kunnen luisteren, dat lijkt me echt saai. Het is eigenlijk net als met eten: "patat is lekker, maar elke dag alleen maar patat eten niet.."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |