abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7598058
Na vier maanden thuis aan een afstudeervak te hebben zitten werken en daarbij iedere dag vele cd's en soms wat radio te hebben geluisterd, is het onmogelijke gebeurd.
Ik ben alle muziek zo ongeveer beu. Geen enkel nummer waar ik anders enthousiast van word krijgt nog enige reactie uit me. Ik zit totaal vast.

Hebben andere mensen dit ook wel eens en wat doen jullie eraan?

zondag 29 december 2002 @ 15:48:53 #2
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_7598071
luisteren naar een online muziekzender bijvoorbeeld uit amerika
...some more happy little trees!!
pi_7598075
Verkeerd genre geluisterd ofzo?
www.shoutcast.com
  zondag 29 december 2002 @ 15:49:28 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7598080
Probeer eens wat andere muziek te luisteren dan wat je normaal doet. Misschien luister je teveel naar een bepaalde stijl en ben je die eigenlijk zat.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7598089
quote:
Op zondag 29 december 2002 15:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Verkeerd genre geluisterd ofzo?
verschillende genres en meetsal helpt overstappen of op zoek gaan naar hele nieuwe nummers, maar nu niet meer
pi_7598250
quote:
Op zondag 29 december 2002 15:49 schreef mbn het volgende:

[..]

verschillende genres en meetsal helpt overstappen of op zoek gaan naar hele nieuwe nummers, maar nu niet meer

Gewoon maar een tijd helemaal niets luisteren dan, lijkt me. Je hebt gewoon een muziek overdosis opgelopen. Kan vanzelf weer wegtrekken.
A clean house is a sign of a wasted life.
  zondag 29 december 2002 @ 15:58:56 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7598261
nope, nooit last van gehad; ook niet gek als je zelfs je eigen zender onderhoudt om altijd goede muziek in de buurt te hebben
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7598294
www.ninjatune.net/solidsteel

staan een aantal leuke undreground hiphop/triphop/breakbeat mixes op (realaudio}, luister ik vaak als ik mijn collectie zat ben

als het je stijl niet is zou ik idd op shoutcast kijken

zondag 29 december 2002 @ 16:14:43 #9
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7598536
En anders vind je hier misschien nog wat: Piratenzender op internet, vraag je nummers aan en
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7598607
*Kazaa opstart* zoekt en gij zult vinden.......
Btw, ik kan m'n verzameling nooit beu zijn!! Ik heb gewoon te veel cds en mp3s
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_7598663
Soms heb je dat inderdaad wel eens dat je je muziekverzameling zat bent. Maar met elke cd heb ik een soort gevoel, en elk gevoel hoort bij een soort fase. Dat gevoel kan me terugbrengen naar de tijd waarin ik die cd voor het eerst luisterde.
Ik heb het altijd wel dat ik weer helemaal 'into' een cd kan gaan.
Een kloddertje roze hieeeerrrrrrrrrrrr...[br][b]ik ben eigenlijk een hele gekke meid[/b]
pi_7598776
Mohammed Rafi - Jaan Pechechaan Hoo

dat luisteren en je kunt het allemaal weer aan.

It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 29 december 2002 @ 16:48:56 #13
24606 edsuit
kind of blue
pi_7599263
ik heb het ook wel eens.. dan loop ik door m'n muziekverzameling te zoeken en dan kan ik gewoon niks vinden wat ik op dat moment echt leuk vind

maar dat duurt altijd maar even, na een tijdje gaat dat wel weer over, het lijkt me zeer sterk dat je nu echt alles voor altijd zat bent

een goed idee is dan inderdaad een internet radiostation.. het coolst vind ik nog als elk station een andere genre draait zeg maar (is meestal zo).
[url=www.spinner.com] is wel een goede, ze hebben daar zoveel genres, en de meeste nummers die ze draaien ken ik niet.. dus daar moet wel wat leuks bij zitten

pi_7599842
quote:
Op zondag 29 december 2002 15:47 schreef mbn het volgende:
Na vier maanden thuis aan een afstudeervak te hebben zitten werken en daarbij iedere dag vele cd's en soms wat radio te hebben geluisterd, is het onmogelijke gebeurd.
Ik ben alle muziek zo ongeveer beu. Geen enkel nummer waar ik anders enthousiast van word krijgt nog enige reactie uit me. Ik zit totaal vast.

Hebben andere mensen dit ook wel eens en wat doen jullie eraan?

HEb ik best wel vaak, vooral op vervelende zondagen enzo. JE moet dan gewoon een tijdje geen muziek luisteren vroeg naar bed gezond eten en na een tijdje komt het wel weer terug.
pi_7599942
Ik heb dat echt nooit, maar wel moet ik regelmatig weer 'nieuwe' muziek hebben om te luisteren, ik zou nooit een jaar lang naar 1 of 2 cds kunnen luisteren.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7600263
Heb jij ff pech zeg! Ik kan gewoon niet zonder muziek om me heen. Ik sta op met muziek en ik ga slapen met muziek

Ik weet eigenlijk niet wat je aan je probleem zou kunnen doen, geen muziek luisteren lijkt me ook zo maf en moeilijk want overal is muziek tegenwoordig.

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_7603807
Gelukkig is er meer dan alleen muziek.

En daarnaast
www.shoutcast.com inderdaad, maar ook www.mp3.com en met wat zoekwerk kan je verder ook nog vele radiozenders vinden die online uitzenden

pi_7603932
Soms heb ik dat ook wel, maar ik heb tot nu toe het geluk gehad opeens iets geweldigs te vinden: totaal anders dan alle andere dingen eerder enzo. Iets wat me er weer helemaal intrekt.

Ben nu aan het luisteren naar Indiase filmmuziek, en het is helemaal geweldig. Nogmaals voor alle mensen: Mohammed Rafi - Jaan Pechechaan Hoo, een soort Indiase 60's kitsch rock-'nroll. De eerste keer dat ik dat nummer hoorde heb ik van puur geluk door mijn kamer gedanst, en het de eerste paar dagen niet meer uitgezet. .

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_7604726
ik heb het wel is met techno (dat luister ik de COMPLETE DAG!), maar dat heb ik meestal maar een paar uurtjes, meestal de volgende dag kan ik weer verder stampen!
Wees gezond, stamp op techno...
pi_7604761
Ik kan me sowieso slecht voorstellen dat mensen de hele dag maar naar 1 enkele soort of stijl muziek kunnen luisteren, dat lijkt me echt saai. Het is eigenlijk net als met eten: "patat is lekker, maar elke dag alleen maar patat eten niet.."
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7605187
quote:
Op zondag 29 december 2002 21:15 schreef Zander het volgende:
Ik kan me sowieso slecht voorstellen dat mensen de hele dag maar naar 1 enkele soort of stijl muziek kunnen luisteren, dat lijkt me echt saai. Het is eigenlijk net als met eten: "patat is lekker, maar elke dag alleen maar patat eten niet.."
Techno blijft gewoon
Wees gezond, stamp op techno...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')