Niet doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:07 schreef GereDathan het volgende:
Ik zou gewoon nog wat meer coke snuiven, krijg je een leuk leven joh
nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:00 schreef starla het volgende:
Ik wist dat de sos erg puur was (tegen de 85%) want krijg het van een goede bron. Geen witte poeder, maar de vettige schubben met een olieachtige schakering, enfin, je kent het wel.
goed verwoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:04 schreef Diemux het volgende:
Ach, je kiest er voor om drugs te gebruiken. Volgende keer moet de politie je gewoon lekker laten liggen.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die dit soort zaken compleet omdraaien. Ga toch weg joh.
Da's vragen naar de bekende weg natuurlijk. Met je tengels van drugs afblijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval zou ik koste wat kost van de radar af blijven, en zo weinig mogelijk contact willen hebben met justitie.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:59 schreef xzaz het volgende:
Dit is een troll toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbelleven denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:21 schreef starla het volgende:
Ik ben gewoon 'dokter....'
Als een patiënt dat niet snapt, dan weet ik voldoende: corticaal infarct in de dominante hemisfeer.
Dit ‘domme wicht’ werkt als arts. Hoe vind je dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:32 schreef Karstman het volgende:
Nee geen bijzonder verhaal. Dom wicht doet drugs en krijgt gevolgen, wil die gevolgen afschuiven op iemand anders. Kut millennial...
Waren allemaal collegaatjes haha. Maar niet allemaal uit hetzelfde ziekenhuis.quote:
Dat wordt nog wat als ze haar eerste medische fout te verwerken krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit ‘domme wicht’ werkt als arts. Hoe vind je dat?
Heb er niet echt een mening over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou niet graag willen dat zo'n drugsmisbruiker mijn arts zou zijn. Perfecte recept voor misdiagnose.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Prima maar dan ook niet komen janken als het mis gaat he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
Als ik die zeldzame 3 weken vakantie heb per jaar, dan doe ik waar ik zin in heb.
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Prima maar dan ook niet komen janken als het mis gaat he.
Grgr de politie.
oke, de geloofwaardigheid is wel een beetje weg nu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Waren allemaal collegaatjes haha. Maar niet allemaal uit hetzelfde ziekenhuis.
Altijd mooi dat mensen denken dat je een heilig boontje bent, vanwege een bepaald beroep.
Als ik die zeldzame 3 weken vakantie heb per jaar, dan doe ik waar ik zin in heb. Staat je dat niet aan...dan boeit me dat geen jota.
Naja, het kan best een groepje schoonmaaksters zijn die in het ziekenhuis werken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, de geloofwaardigheid is wel een beetje weg nu.
als die domme wichten je collega's waren hadden ze wel medisch advies gegeven aan de politie ipv staan filmen.
Ja, want een assistent interne geneeskunde en chirurgie weten prcs wat ze moeten doen tijdens een insultquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, de geloofwaardigheid is wel een beetje weg nu.
als die domme wichten je collega's waren hadden ze wel medisch advies gegeven aan de politie ipv staan filmen.
Die noem je niet ‘de collega’s’ meestal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, het kan best een groepje schoonmaaksters zijn die in het ziekenhuis werken?
Oh? Dus wanneer ik bij een schoonmaakbedrijf werk, dan noem ik de andere mensen die daar werken geen collega's? Raar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die noem je niet ‘de collega’s’ meestal.
ik inderdaad niet weten hoe zijne koninklijke hoogheid werktquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:40 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, want een assistent interne geneeskunde en chirurgie weten prcs wat ze moeten doen tijdens een insult
Jij niet helemaal weten hoe ZKH werkt...
Jouw geschiedenis een beetje kennende is het niet een kwestie van losgaan in je vakantie. Je gaat geregeld de grenzen over met je drugsgebruik. Het is een kwestie van tijd tot er slachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Altijd mooi dat mensen denken dat je een heilig boontje bent, vanwege een bepaald beroep.
Als ik die zeldzame 3 weken vakantie heb per jaar, dan doe ik waar ik zin in heb. Staat je dat niet aan...dan boeit me dat geen jota.
Je hebt een geschiedenis van verslaving aan verdovende middelen. Ik hoop dat je een soort van geweten zult kweken en je patiënten niet willens en wetens in gevaar blijft brengen, enorme engnek dat je bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |