abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181420055

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192

Klik hier voor onze Facebookpagina

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
pi_181420063
Lana del Rey
pi_181420141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:23 schreef Charlotte3 het volgende:
Lana del Rey
:9

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:21 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Vond dat ook wel lekker hoor, echt zomer!
Bof je bij dat je goed tegen de warmte kan. Rond de 30 graden in huis zie ik toch niet zo zitten.
L2B's Mixcloud
pi_181420163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Sja, dat viel me hier net ook op dat er behoorlijk veel wind staat. Beter dit dan die hitte van de afgelopen maanden. :)
Ach, het kan altijd erger! :T 'HORRORONWEER OP KOMST'
pi_181420208
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:9

[..]

Bof je bij dat je goed tegen de warmte kan. Rond de 30 graden in huis zie ik toch niet zo zitten.
Mwa.. slecht geslapen en weinig eetlust gehad.. maar tijdens mijn vakantie vond ik het wel lekker dat het 30 graden was. :Y

Tijdens werktijd is het wel een ander verhaal ;)
pi_181420242
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach, het kan altijd erger! :T 'HORRORONWEER OP KOMST'
Dacht verdomd dat je me naar GeenStijl verwees. :D
L2B's Mixcloud
pi_181420244
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dacht verdomd dat je me naar GeenStijl verwees. :D
_O-
pi_181420250
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:29 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Mwa.. slecht geslapen en weinig eetlust gehad.. maar tijdens mijn vakantie vond ik het wel lekker dat het 30 graden was. :Y

Tijdens werktijd is het wel een ander verhaal ;)
Werkgevers horen daar imo echt iets aan te doen.
L2B's Mixcloud
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:34:45 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_181420323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Het is best lastig om het iedereen naar de zin te maken. Ik sprak van de week 2 collega's die in een ander pand dan ik zitten. Zij hebben airco. De één vond het te koud, de andere vond het prima. :D Zoveel mensen, zoveel wensen.

In het pand waar ik werk was tijdens de warmte de luchtcirculatie kapot... was denk ik zo'n 30 graden... de werkgever heeft toen overal ventilatoren neer laten zetten. In mei gaan wij ook over naar het andere pand met airco *O*
Make love, not war ☮
pi_181420431
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:34 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het is best lastig om het iedereen naar de zin te maken. Ik sprak van de week 2 collega's die in een ander pand dan ik zitten. Zij hebben airco. De één vond het te koud, de andere vond het prima. :D Zoveel mensen, zoveel wensen.

In het pand waar ik werk was tijdens de warmte de luchtcirculatie kapot... was denk ik zo'n 30 graden... de werkgever heeft toen overal ventilatoren neer laten zetten. In mei gaan wij ook over naar het andere pand met airco *O*
Zou zeker voor de airco kiezen, want diegenen die het te koud vinden kunnen zich er op kleden. Andersom het één en ander uittrekken tot je het lekker koel hebt, zou ook weer tot verwarde blikken kunnen leiden. :P

30 graden in een werkomgeving, pfffffffffff.
L2B's Mixcloud
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:42:16 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_181420493
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zou zeker voor de airco kiezen, want diegenen die het te koud vinden kunnen zich er op kleden. Andersom het één en ander uittrekken tot je het lekker koel hebt, zou ook weer tot verwarde blikken kunnen leiden. :P

Ja alles dicht, lampen uit, ventilatoren aan. Overmacht en we konden ook niet weg als medewerker van de frontoffice. Verplichte bezetting. Technisch gezien, kan dat helaas thuis nog niet.
Make love, not war ☮
pi_181421249
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dit idd. Liever te koud dan te warm.
Ook leuk: ben een vorige werkgever had ik een werkplek aan het raam op het zuiden. Leuk natuurlijk, lekker naar de Herengracht kijken. Behalve in de winter als de zon schijnt. De rest van het kantoor heeft het koud, dus de verwarming staat aan. Maar ik (en een paar andere gelukkigen) heb de zon vol op me en zit dus te zweten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181421340
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dit idd. Liever te koud dan te warm.
Ook leuk: ben een vorige werkgever had ik een werkplek aan het raam op het zuiden. Leuk natuurlijk, lekker naar de Herengracht kijken. Behalve in de winter als de zon schijnt. De rest van het kantoor heeft het koud, dus de verwarming staat aan. Maar ik (en een paar andere gelukkigen) heb de zon vol op me en zit dus te zweten.
Dan zal je wel een lekkere periode achter de rug hebben van de afgelopen maanden. Het is zo snel heet bij een raam. Als je bij mijn ouders in de kas stapt lijkt het of je op een andere planeet staat. Niet in te werken en ik snap ook niet hoe mensen die daar hun brood mee verdienen het uit blijven houden in die bloedhitte.
L2B's Mixcloud
pi_181421359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dan zal je wel een lekkere periode achter de rug hebben van de afgelopen maanden. Het is zo snel heet bij een raam. Als je bij mijn ouders in de kas stapt lijkt het of je op een andere planeet staat. Niet in te werken en ik snap ook niet hoe mensen die daar hun brood mee verdienen het uit blijven houden in die bloedhitte.
Was bij een vorige werkgever :)
Nu heb ik airco. En geen werkplek bij een raam. Nou ja, ik kan kiezen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181421404
Met harrie
Lambo of Rekt
pi_181421431
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Was bij een vorige werkgever :)
Nu heb ik airco. En geen werkplek bij een raam. Nou ja, ik kan kiezen.
Of wisselen als je het zat bent. :P
L2B's Mixcloud
pi_181421435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef EggsTC het volgende:
Met harrie
:D
L2B's Mixcloud
pi_181421663
Ravage in kabouterbos Voorthuizen.

In het Kabouterbos in de bossen bij Voorthuizen zijn tientallen kabouters kapotgeslagen.
"Hebben de kabouters je misschien iets aangedaan?", vraagt de politie in het bericht.
L2B's Mixcloud
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:36:42 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181421682
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ravage in kabouterbos Voorthuizen.

In het Kabouterbos in de bossen bij Voorthuizen zijn tientallen kabouters kapotgeslagen.
"Hebben de kabouters je misschien iets aangedaan?", vraagt de politie in het bericht.
Mijn kabouters zijn onschuldig :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_181421699
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:36 schreef just me het volgende:

[..]

Mijn kabouters zijn onschuldig :D
Lol, ik moest toch meteen aan je denken. _O-
L2B's Mixcloud
pi_181422396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef EggsTC het volgende:
Met harrie
Met Charlotte, met wie spreek ik?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181422416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ik heb geen airco :7
pi_181422576
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:15 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Met Charlotte, met wie spreek ik?

SPOILER
SPOILER
pi_181422585
_O-
L2B's Mixcloud
pi_181422598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

SPOILER
YIKES... :o _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')