abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:38:51 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181422859
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja precies. Ik vind het toch wat kut dat ik er geen heb. :') En dat voor een Playstation :')
Geef er dan eentje aan mmarsu, heeft die ook wat!
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_181423021
Detroit voor 35 bij Wehkamp.
pi_181423383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:45 schreef MCH het volgende:
Detroit voor 35 bij Wehkamp.
Gaat de goede kant op, een tientje eraf en ik haal hem.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:08:55 #54
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_181423513
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op, een tientje eraf en ik haal hem.
GT Sport ook spotgoedkoop daar momenteel :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:10:25 #55
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_181423542
https://www.marktplaats.n(...)3e3a&previousPage=lr

Denkt die vent nou echt dat er iemand dat geld gaat betalen voor een Fortnite account ? |:(

Echt waar, de dingen die je soms tegenkomt daar :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_181424142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:10 schreef Dopekoe het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)3e3a&previousPage=lr

Denkt die vent nou echt dat er iemand dat geld gaat betalen voor een Fortnite account ? |:(

Echt waar, de dingen die je soms tegenkomt daar :')
5000¤ :')
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:56:12 #57
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_181424551
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:39 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

5000¤ :')
En de advertentie is alweer weg :')
Waarschijnlijk heeft marktplaats ingegrepen aangezien je niet mag handelen in accounts volgens Sony en ook niet volgens Epicgames lijkt me :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:56:52 #58
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_181424570
Zelf net via Wehkamp Burnout Paradise op de kop getikt, mocht deze niet bevallen dan lever ik die weer in en ga ik voor Gran Turismo Sport :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_181424937
Embers in Dark Soul 3: worden die wel of niet meegenomen naar NG+ of begin je weer op nul?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181425309
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
Embers in Dark Soul 3: worden die wel of niet meegenomen naar NG+ of begin je weer op nul?
Neem je mee.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:38:43 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181425482
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wauw dit is nog kutter, nu moet ik dus packs kopen om spelers te krijgen die ik wil ipv coins verdienen en spelers halen op de markt... als dit maar niet naar FIFA komt :r
Tja, dan moeten ze maar niet van die gare lootboxes in het spel doen.

DOOD AAN MICROTRANSACTIES EN LOOTBOXES :R
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:52:09 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181425848
En dan ook echt de community oproepen om de kansspel authoriteit aan te spreken :')

TYF DAN OP MET JE MICROTRANSACTIE BULLSHIT 2K VIEZE GRAFNEUKERS
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:54:51 #63
181272 crew  Noppie2000
pi_181425936
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
En dan ook echt de community oproepen om de kansspel authoriteit aan te spreken :')

TYF DAN OP MET JE MICROTRANSACTIE BULLSHIT 2K VIEZE GRAFNEUKERS
Waarom zouden ze?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:01:19 #64
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181426099
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?
Omdat het niks toevoegd en alleen maar veel geld in het laatje brengt. En het mag niet op de manier hoe ze het nu doen. Ipv een andere manier te verzinnen hoe ze dit aan de man willen brengen doen ze absoluut niets en janken ze tegenover spelers dat de community het maar aan de kansspel authorititeit moet laten weten :')!

Ondertussen wel half broken games uitbrengen en niet patchen ( zie Xcom ps4, ook van TakeTwo )

Laat ze maar een ander model verzinnen waar je niet in een kansspel meedoet door packs te kopen ala FUT waar je honderden euro's aan mag uitgeven voordat je hebt wat je wil.

Wat dacht je van gewoon de spelers kopen die je wil voor een redelijke prijs? Dan weet je wat je koopt en kunnen ze nog steeds veel geld binnenharken.

Maar nee, ze willen namelijk dat je blijft kopen en blijft kopen en blijft kopen en volgend jaar met de nieuwe game mag je het weer doen.

Om van te kotsen. Dit is de schijt die de games industrie kapot maakt. Net zoals early preorders waar je voor 20 euro extra de game een week eerder mag spelen. Want als je meer betaald heb je meer recht op het spel natuurlijk, fuck de plebs met minder geld.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:10:52 #65
181272 crew  Noppie2000
pi_181426346
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omdat het niks toevoegd en alleen maar veel geld in het laatje brengt.
Dat is wel de bedoeling ja, winst maken.
quote:
En het mag niet op de manier hoe ze het nu doen.
In Nederland en België niet, dusdanig kleine markten dat het niet de moeite is om het miljardenbeleid aan te passen.
quote:
Ipv een andere manier te verzinnen hoe ze dit aan de man willen brengen doen ze absoluut niets en janken ze tegenover spelers dat de community het maar aan de kansspel authorititeit moet laten weten :')!
Is natuurlijk ook een statement. Gezeik over lootboxes? Dan gaat functionaliteit weg, tabee! Dit was te verwachten.
quote:
Ondertussen wel half broken games uitbrengen en niet patchen ( zie Xcom ps4, ook van TakeTwo )
Verder niet zo relevant.
quote:
Laat ze maar een ander model verzinnen waar je niet in een kansspel meedoet door packs te kopen ala FUT waar je honderden euro's aan mag uitgeven voordat je hebt wat je wil.
Dat gebeurt pas als de US of UK of Duitsland zich ermee gaan bemoeien, markten die daadwerkelijk impact hebben.
quote:
Om van te kotsen. Dit is de schijt die de games industrie kapot maakt. Net zoals early preorders waar je voor 20 euro extra de game een week eerder mag spelen. Want als je meer betaald heb je meer recht op het spel natuurlijk, fuck de plebs met minder geld.
Als er geen interesse in was, werden dit soort dingen niet gekocht. Het blijft marktwerking. Klagen mag altijd, protesteren mag altijd, uiteindelijk gaat het om geld. Dat is altijd zo geweest en blijft altijd zo. Grote ophef als bij Battlefront II heeft daadwerkelijk iets bereikt, maar ja, dat is bij één game van EA. Pas als op elke game zo gereageerd wordt gaat het effect hebben.

Hoe maken lootboxen eigenlijk de industrie kapot?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:21:19 #66
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181426587
Ga je nou serieus lootboxes lopen verdedigen Noppie? :')

wtf man

Ik wil gewoon goede en leuke games spelen. En als de helft van de content daarvoor extra aangekocht moet worden dan is dat gewoon fucked up als je een spel van 60 euro moet kopen.

Dus het is een prima stap hoe NL dit nu aanpakt. Weren die lootboxes. Anders mag je straks bij 2k ook nog keys kopen waarmee je je pakjes moet openmaken. Andere grote landen gaan hier vanzelf in mee.

Geef ze een vinger en ze nemen je hand ( de publishers ).

" Als er geen interesse was werd het ook niet verkocht!"

Ja dikke drogreden, ze kunnen dit namelijk ook in een andere vorm aanbieden. Dan verdienen ze misschien niet zoveel geld, misschien is dat de reden dat ze het niet op een andere manier willen doen?

En bij 2k18 is er sowieso al een hoop backlash van de community geweest op de manier hoe zij het elk jaar weer erger weten te maken met microtransacties.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:25:56 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181426678
quote:
There are lots of other glaring issues with 2K18 outside of VC, like those damn unskippable cutscenes, but overall the gameplay has improved and so have the various game modes including MyCareer and MyPark, which makes this VC issue even more annoying and hard to stomach.

From making you feel like buying VC is the only way that you can actually compete, to decreasing how much VC you can earn in a game, Virtual Currency has slowly turned 2K’s basketball games into something more resemblant of your average free to play game layered with AAA graphics.
quote:
But, since the microtransactions in NBA 2k18 are basically mandatory to have any kind of real fun outside of quick games, I’m calling NBA 2K18 the worst AAA game for microtransactions in 2017. They’re far worse than anything found in Middle Earth: Shadow of War’s microtransactions, and worse than what I saw in the Battlefront 2 open beta. Without them, you simply can’t progress and that’s not good.
En wat zegt de CEO van TakeTwo?

quote:
"I think there’s a small sliver of the consumer base that basically wants everything for free"
DIT ZEGT HIJ OVER EEN GAME DIE 60 EURO KOST _O- :')! _O-

Fuck die shit.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:33:19 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181426862
Nou nou. Zestig euro is eigenlijk best weinig als je inflatie enzo meerekent. Mijn SNES games waren ook al die prijs en dat is 20 jaar geleden.

Games kosten tegenwoordig miljoenen om te maken en dan is 60 euro eigenlijk een vrij normale prijs.

Desalniettemin vind ik wel dat het prijsmodel dat gehanteerd wordt over de gehele industrie rot. Van GOTY editions voor de helft van de prijs een jaar later tot microtransacties en dan ook nog digitale versies die standaard meer kosten dan een fysiek exemplaar, er klopt geen kut meer van.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:41:06 #69
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181427071
Ik vind ook niks mis met 60 euro maar dan wil ik wel gewoon een game die compleet aanvoelt en waarbij ik niet hoef te grinden omdat het lvling systeem zo is gebouwd om mensen naar de microtransacties te pushen waarmee je credits kan kopen om je single player career te verderen.

Dat hoort dus wel in een Free 2 play game thuis en niet in een full priced titel imo. Ik vind het totale garbage.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:55:06 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181427427
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik hoor er wel veel goede dingen over, wel traag volgens een aantal mensen.
Yakuza 6 schijnt in ieder geval top te zijn.
Kiwami en Kiwami 2 zijn ook prima.
Ports/remasters van Yakuza 3-5 komen ook nog.
was Yakuza 6 ook niet in de uitverkoop. Game ziet er goed uit
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Redactie Games vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:56:11 #71
181272 crew  Noppie2000
pi_181427454
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ga je nou serieus lootboxes lopen verdedigen Noppie? :')
Nee, dat doe ik nergens. Het is een constructie die teveel de nadruk legt op whales, een erg aggressieve vorm van manipulatie wordt gebruikt om klanten te lokken. Maar vanaf het oogpunt van developers/uitgevers kan ik prima begrijpen dat het zeer lucratief is.
quote:
wtf man
Ok.
quote:
Ik wil gewoon goede en leuke games spelen. En als de helft van de content daarvoor extra aangekocht moet worden dan is dat gewoon fucked up als je een spel van 60 euro moet kopen.
Ik ook, maar ik heb nog niet veel games gespeeld waarin de helft van de content enkel uit lootboxes te krijgen is.
quote:
Dus het is een prima stap hoe NL dit nu aanpakt.
Vind ik ook :Y
quote:
Andere grote landen gaan hier vanzelf in mee.
Dat is nog maar de vraag, maar zoals ik zeg: als dat gebeurt, dán ga je wel veranderingen zien bij publishers. NL/BE zijn een te kleine markt voor echte impact.
quote:
ze kunnen dit namelijk ook in een andere vorm aanbieden. Dan verdienen ze misschien niet zoveel geld, misschien is dat de reden dat ze het niet op een andere manier willen doen?
Dat is letterlijk het eerste dat ik zeg en lijkt me wel zo logisch, ja.
quote:
En bij 2k18 is er sowieso al een hoop backlash van de community geweest op de manier hoe zij het elk jaar weer erger weten te maken met microtransacties.
Maar de games blijven verkocht worden, dus de backlash is niet groot genoeg. Boekten ze met de versie van vorig jaar niet zelfs een record qua verkochte aantallen? Niet zeker.

Ik verdedig het nergens, ik haat lootboxes en koop ze zelden tot nooit (ja, ook ik maar me wel eens schuldig O+ ) en hoop dat ze ooit weggaan. Maar daar is meer voor nodig dan NL en BE die foei zeggen.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:56:22 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181427461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:43 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand of de controllers een beetje makkelijk schoon te maken zijn ?
Van binnen bedoel ik dan ?
Van buiten is geen probleem :)
Eitje, 4 schroefjes en hij is open.

Mn oude ging eens in de 2 weken open omdat mn pookje kut deed :') was altijd 5 min werk
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:56:59 #73
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181427477
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wauw dit is nog kutter, nu moet ik dus packs kopen om spelers te krijgen die ik wil ipv coins verdienen en spelers halen op de markt... als dit maar niet naar FIFA komt :r
Als ze nou gewoon een melding erbij zetten met op je bent aan t gokken, is verslavend, dit is je winkans, dan had dit allemaal vermeden kunnen worden

kut wel :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:59:31 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181427541
Precies volgens mij zijn er slechts kleine aanpassingen nodig vanuit de publishers om te voldoen aan de gestelde regels van de kansspel authoriteit, maar de vertikken het en gaan gvd ook nog eens tegen de community zeggen yo maken jullie er maar werk van :')!!

Fucking hell man de arrogantie van deze bedrijven en CEO's ik sta er werkelijk van te kijken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_181427585
Klote dat ik die limited edition niet heb (mja ook overpriced eigenlijk)
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')