abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:14:38 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181419899
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:53 schreef Franknfurter het volgende:
Wat zeggen de buren als je ze vertelt dat je de situatie vervelend vindt door het gedrag van hun kinderen? Kunnen ze daar geen begrip voor opbrengen?
Inderdaad. Die worden misschien wel aangemoedigd om te treuzelen en bij jullie naar binnen te kijken. Hoe oud zijn ze eigenlijk?
pi_181420230
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:14 schreef maily het volgende:

[..]

Inderdaad. Die worden misschien wel aangemoedigd om te treuzelen en bij jullie naar binnen te kijken. Hoe oud zijn ze eigenlijk?
Begrip voor het gedrag is er wel een beetje, maar dat moeten we dan maar aangeven en dan zeggen ze er wel wat van tegen de kinderen...
Oudste is een jaar of 13, jongste ongeveer 3. Ik krijg al rillingen bij de gedachte dat ze straks allemaal apart naar school gaan over dat pad.. }:| .
pi_181420375
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:30 schreef Finnestra het volgende:

[..]

Begrip voor het gedrag is er wel een beetje, maar dat moeten we dan maar aangeven en dan zeggen ze er wel wat van tegen de kinderen...
Oudste is een jaar of 13, jongste ongeveer 3. Ik krijg al rillingen bij de gedachte dat ze straks allemaal apart naar school gaan over dat pad.. }:| .
Leg het dan naar achter en plaats een schutting. Ben je overal vanaf.

Stop met je druk maken om nonsens van 5 meter. Dat houdt echt geen stand bij een rechter.
pi_181444743
Wat ik me afvraag, kun je hun doorgang ook niet een stukje naar achter plaatsen? Naar net naast hun garage? Dan hou je zelf ook nog wat meer tuin over.

Buiten dat, ik snap überhaupt niet dat mensen zich niet bezwaard voelen dat zij en hun kinderen constant in de tuin van anderen staan. Zeker niet als er gewoon een voordeur is... of verplaats de deur in je garage dan naar een muur die grenst aan je eigen tuin. Zo bekrompen dit...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181445070
Dan had je maar geen huis met het recht van overpad moeten kopen. Zit ook verwerkt in de waarde van het huis.
pi_181445385
TS, hoe liep het pad vroeger met de garage nog in tact? Kon men toen over een uitrit die nu tuin is?
Dan heb je de boel al eens aangepast? Loopt de nieuwe route over een stuk waar ze vroeger ook konden lopen? Dan moeten ze niet miepen.
dag
pi_181453422
Ik zou het nu gewoon lekker aanpassen, zonder overleg verder. Je hebt het geprobeerd. Het slaat toch nergens op dat ze hier niet aan mee willen werken? Gewoon een net ruim pad maken waar niemand wat op aan te merken kan hebben, schutting er langs, klaar. Mochten ze t dan voor de rechter laten komen zie je t dan wel weer, maar de kans dat ze dan denken, ach, t is ook wel prima zo lijkt me groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')