Je kan niet kiezen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dat er drie topics zijn vind ik wel wat onzinnig ja
Kijk naar hoe het ging met de aankondiging van RIC naar Renault. Apart topic daarvoor, er werd over gesproken in het Silly Season topic en in het algemene topic. Ik vind het vervelend om dan 80% hetzelfde te lezen. En het ligt aan mij dat ik die 20% per topic niet wil missen. Snap ik wel. Dat gebeurde ook al met Algemeen en Live, en nu is er nog één bij (die lijkt al na 12 posts hartstikke dood te zijn). Ik vind het onhandig, want kiezen, is missen.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:23 schreef Nattekat het volgende:
En nu weer ontopic, anders word ik boos
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:32 schreef vosss het volgende:
Waar is het topic voor de training? Dat is gewoon deze toch?
het was een serieuze vraag.quote:
Die mag ie wel houden tot Abu Dhabi.quote:
Alleen als het live is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:32 schreef vosss het volgende:
Waar is het topic voor de training? Dat is gewoon deze toch?
ow dan wacht ik nog 24 minutenquote:
je bent te vroeg, we zijn nog niet live!!!!quote:
je lijkt mijn vrouw wel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
je bent te vroeg, we zijn nog niet live!!!!
Donkert.twitter:F1 twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 11:14:48☁️ Dark clouds overhead, but no rain in FP1 - yet #BelgianGP 🇧🇪 #F1 https://t.co/4xo5yEVjiu reageer retweet
Inderdaad ja, parkeerchaos...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Tering het is druk... voor een vrijdag
waar staat dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:09 schreef DKUp het volgende:
Stoffel weg bij McLaren. Ik verwacht het wel.
Ja die hadden een skinny monza-style wing dit weekend toch?quote:
|Dat is raar want normaal geeft red bull je vleugels.quote:
Engine problem zeggen ze net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |