Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:56 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Meh
Bot had moeten spiegelen, maar als ik Stof was, had ik daar niet gaan rijden
AND I PISSED TOO!quote:
Zijn beide fout. Stoffel wilde er langs waar het niet kon en Bottas heeft hem nooit gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:56 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Meh
Bot had moeten spiegelen, maar als ik Stof was, had ik daar niet gaan rijden
Ja nu weten we wel dat je normaal elk jaar naar Spa gaat..quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Hij kwam precies op het punt waar ik vorig jaar stond in de muur
Neh, dit is gewoon een leuk feitjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja nu weten we wel dat je normaal elk jaar naar Spa gaat..
Extra knullig omdat je nu je rondje kunt vergeten.quote:
Powersurge van 150 pkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:04 schreef pmponer het volgende:
Kan Gas niets aan doen, het is die brute Honda powerrrr
Eh, ¿qué?quote:12:59 Gasly has had a moment out of hte pit lane, spinning on the exit corner as he loks to push from word go.
looks ipv loksquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:08 schreef flipsen het volgende:
De Formula1.com redactie heeft kennelijk goed genoten van de Belgische biertjes gisteravond:
[..]
Eh, ¿qué?
Ah verdomd, ik dacht locks en snapte er geen biet van. Looks makes more sensequote:
Hij kan nog niet eens de pitlane uitrijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:21 schreef RubenSosa het volgende:
mag hopen dat gasly volgend jaar max helemaal zoekt rijdt. Wat een debiel die interviewer... nu al gasly weg zetten als een debiel.
waar al die gastjes zaten die alles wat ook maar enigzins op een vrouw leek nafloten en weet ik veel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Hij kwam precies op het punt waar ik vorig jaar stond in de muur
Honda. Het merk dat bijvoorbeeld de NSX bouwde, een te betalen midden motor sportwagen coupe die Ferrari's kon bijhouden en zelfs in het stof kon laten bijten in de jaren 80, niet alleen dat, ze waren ook nog eens zeer makkelijk te tunen ook. En ik kan nog wel een aantal rijders wagens noemen hoor. En vrije hand van RBR. Mclaren legde heel veel restricties op. Sinds Honda bij TR zit, hebben ze meer progressie geboekt dan Renault in bijna 3 jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet het allemaal nog gaan zien met Honda.. ik zie niet in waarom ze voor/bij RBR ineens wél een geweldige motor zouden kunen bouwen..
mochten ze willenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ah daar hebben we de betaalde Honda trolls weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |