Daar heb ik ook hinder van!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik krijg wel frustratie van voortrekkerij......kan ik slecht tegen....
En ook bang voor stemmen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ze nog behoorlijk aardig naar elkaar zijn en ze zeggen elkaar vooral de waarheid niet, want stel je voor, je zou maar eens op tv voor de waarheid uitkomen.....oh, wat erg!
Inderdaad,quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook hinder van!![]()
Als het in balans is, kan ik er beter tegen. Daarom kijk ik ook geen tv, zolang deze onevenwichtigheid duurt, geen zin in.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:12 schreef chufi het volgende:
Hahaha Brandon : Manon heb jij mn evenwicht? Ik blijf maar voor je vallen
en hoeft/mag niet 2 x van sjonquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Net als je denkt, dat die hut niet lelijker kan, kijk ik en kom tot de ontdekking dat het wel lelijker kan[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
PIsfles afgevoerd naar de Eh ?
of leg dat stuk darm alweer in zn nest te rotteh
Huisje/hutje kijkt ook een beetje droevigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Net als je denkt, dat die hut niet lelijker kan, kijk ik en kom tot de ontdekking dat het wel lelijker kan[ afbeelding ]
Ik zou wel eens willen weten wat dit ondertussen gekost heeft.... niet alleen het hout, maar ook de onnoemelijke berg schroeven om het bij elkaar te houden e.d.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en hoeft/mag niet 2 x van sjon
Het is gewoon een beetje een sneu huisje, heel sneu.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huisje/hutje kijkt ook een beetje droevig
Hoop dat ze de balken donker bruin doen......want dan lijkt het misschien nog op zo'n huisje.......quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en hoeft/mag niet 2 x van sjon
Dit is nog maar het begin van wat komen gaatquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef oma-Nijn het volgende:
en t dak lijkt me ook nog niet klaar ?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat dit ondertussen gekost heeft.... niet alleen het hout, maar ook de onnoemelijke berg schroeven om het bij elkaar te houden e.d.
Zitten nog geen ramen in moet dan ook weer geverfd worden......quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en t dak lijkt me ook nog niet klaar ?
Wat is dat voor een embleem op de trui van Gerrit?quote:
Nee daar moeten shingles op. Daar had hij het vanmorgen over. Gisteren iemand gesproken, voor weinig, had een nummer of moest ff mailen.....hij lulde heel zachtjes met een cracker overdwars in die muil.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en t dak lijkt me ook nog niet klaar ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat is dat voor een embleem op de trui van Gerrit?
De orde van het ronde archief?
En Cristel mag nog geen kraaltje aanpakken........quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee daar moeten shingles op. Daar had hij het vanmorgen over. Gisteren iemand gesproken, voor weinig, had een nummer of moest ff mailen.....hij lulde heel zachtjes met een cracker overdwars in die muil.
Das een goede reden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik denk dat de vergadering uitgesteld is omdat Shelley nog een klantje heeft.
Studenten vereniging.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat is dat voor een embleem op de trui van Gerrit?
De orde van het ronde archief?
nee tim via dat gaatjequote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Staat Gerrit nu zijn eigen Johannes te fotograferen op de wc?
Albertus Magnus toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop te zoeken , welke ook al weer?
ben benieuwd of dit hout nog gaat werken, zie geen ventilatiequote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat dit ondertussen gekost heeft.... niet alleen het hout, maar ook de onnoemelijke berg schroeven om het bij elkaar te houden e.d.
Ik niet. Ik hoor hem nog zeggen dat hij naar huis ging een tijdje terug nou je ziet het. Hij zit er nogquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:30 schreef Silves het volgende:
Had ik toch gelijk, Sjon gaat dus echt!! met of zonder stemming...ik geloof hem meteen!.
Eerst zien, dan geloven!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:30 schreef Silves het volgende:
Had ik toch gelijk, Sjon gaat dus echt!! met of zonder stemming...ik geloof hem meteen!.
Ik haal de vlag nog niet van zolder.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoor hem nog zeggen dat hij naar huis ging een tijdje terug nou je ziet het. Hij zit er nog
GMquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven!
Sjon heeft al vaker gezegd weg te gaan...hij zit er nog steeds!
Elke keer als Sjon zijn zin niet krijgt, gaat hij weg!
Waarom wil hij nu weer weg dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik haal de vlag nog niet van zolder.
De vlag gaat hier pas uit, als de poort Sjon tegen de kont slaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik haal de vlag nog niet van zolder.
Hij vindt zichzelf fantastisch. En zo ontzettend integer. Zeker naar zijn broeders en zusters toe.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Liegen moet beloond worden blijkbaar
"Alleen iets dragen en anderen er buiten houden. Dat vergt moed! Er zijn niet veel mensen die dat zouden doen. Ik wel!"quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:35 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf fantastisch. En zo ontzettend integer. Zeker naar zijn broeders en zusters toe.
“ Het is gewoon een mentaliteit, die je hebt”quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
"Alleen iets dragen en anderen er buiten houden. Dat vergt moed! Er zijn niet veel mensen die dat zouden doen. Ik wel!"
Sjon zegt dit al weken..dat hij gaat bij de stemmingen, schijnt niet eerder te kunnen..heel duidelijk dat hij eerst iets moest neerzetten.Het Was A3 die toen zei, nu geef ik echt niet mijn 3 stemmen aan sjon, vanmorgen zei hij de mijne gaan denkelijk naar Sjon..Ze gaan zometeen vechten om een toneelhaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven!
Sjon heeft al vaker gezegd weg te gaan...hij zit er nog steeds!
Elke keer als Sjon zijn zin niet krijgt, gaat hij weg!
Dat vind ik ook zo sekte achtig van Tim steeds het hebben over zijn broeders.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
"Alleen iets dragen en anderen er buiten houden. Dat vergt moed! Er zijn niet veel mensen die dat zouden doen. Ik wel!"
Hij is het zat, heeft er geen zin meer in. Gisteren leuk evenement, bla bla bla, weer gezeik etc etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil hij nu weer weg dan.
En dan ook nog zeiken om die bockworst scene met Sanne en Sjon..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:33 schreef mazaru het volgende:
Tim weer liegen. Er was doorverteld dat Tim niet alleen was met dat geld begraven maar dat het er zes waren.
Tim blijft erom liegen zegt hij
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo sekte achtig van Tim steeds het hebben over zijn broeders.
Hij gooit die zogenaamde broeders zonder blikken of blozen onder de trein als hij daar zelf beter van zou wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ik ook overdreven, maar goed, verder doen ze er niemand kwaad mee. Mot het ook niet. Een keertje okayh, maar steeds dat gebro.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe hij praat over Jeffrey uitdagen dat die gaat slaan dan doet hij wel kwaad met zijn broeders.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik ook overdreven, maar goed, verder doen ze er niemand kwaad mee. Mot het ook niet.
Hoe geweldig Tim wel niet is omdat hij blijft liegen over wie er meededen met dat geld begravenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:38 schreef Mylene het volgende:
Waar hebben Tim en zijn groepje het over?
dat is de crux, Tim heeft geen broeders, opgevoed met alleen vrouwenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe hij praat over Jeffrey uitdagen dat die gaat slaan dan doet hij wel kwaad met zijn broeders.
Ja, maar dat staat er los van, van wat ik bedoel, het feit dat hij ze bro noemt, is een beetje straattaalachtig.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe hij praat over Jeffrey uitdagen dat die gaat slaan dan doet hij wel kwaad met zijn broeders.
Hij wil een man worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is de crux, Tim heeft geen broeders, opgevoed met alleen vrouwen
Dreigen.......krijgt hij weer een zoethoudertje........quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
iemand die steeds zegt, ik meen het serieus, oprecht
geloof ik niet
Hij kan wel zeggen 'wie aan mijn zusters komt, komt aan mij'. Weet alleen niet of de 'zusters' er blij mee zouden zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
kan moeilijk zeggen, daar kom ik aan met mn zusters
Sjon hangt aan elkaar van zoethoudertjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dreigen.......krijgt hij weer een zoethoudertje........
Dat bedoel ik dus. Als je zo'n 'leidinggevende' zou hebben, stuur je die toch om koffie te halen!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Heb ik Hiske op haar kop gegeven over het niet hebben van een factuur, heb ik hem zelf in mijn zak.
denk dat die zusters meer ballen hebben dan hemquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kan wel zeggen 'wie aan mijn zusters komt, komt aan mij'. Weet alleen niet of de 'zusters' er blij mee zouden zijn.
40 mensen onder haar, ik zou niet weten hoe snel ik weg kwamquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als je zo'n 'leidinggevende' zou hebben, stuur je die toch om koffie te halen!
Ik moet zeggen dat hij wel de knight and shining armour zou spelen als zijn 'vrouwen' in het geding zouden zijn. Hij zal wel bluffen, dat wel, maar hij is er gek genoeg voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat die zusters meer ballen hebben dan hem
Dat staat er los van ja, maar van de straat komt dit en dan met dat bekakte accentje van hem. Slaat echt als een drol op een trommel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat er los van, van wat ik bedoel, het feit dat hij ze bro noemt, is een beetje straattaalachtig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat staat er los van ja, maar van de straat komt dit en dan met dat bekakte accentje van hem. Slaat echt als een drol op een trommel.
iets van 1500 euro winstquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:46 schreef PTLe het volgende:
Weet iemand wat er gister verdiend is ?
Zo ook A3..te duidelijk naar vanmorgen, en Mike die krijgt ook steeds zijn zin, als hij depri is en zogenaamd naar huis wilt..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Sjon hangt aan elkaar van zoethoudertjes.
Veel en de helft achter over gedruktquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:46 schreef PTLe het volgende:
Weet iemand wat er gister verdiend is ?
Ik ook denk ik......ik ben gepakt dus waarom andere erbij lappen.....zo bijzonder vind ik het niet.......(en daar bedoel ik niet een of ander misdaad mee) Heb ik totaal geen moeite om te zeggen dat was ik. Als er bijvoorbeeld iets stuk is of vergeten is op te ruimen zoals daar gebeurt......daar heeft nooit iemand iets gedaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
helft rekeningen helft "BV" en ongeveer nog een helft daarvan achterover gedruktquote:
Hij kan niet hebben als er iemand normaal met ze praat. Gisteren werd Gerrit afgemaakt door Joa en Tim omdat hij met Mike een samenwerking wou doen om evenementen te organiserenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hij doet echt alles er aan om de meiden te manipuleren om ze tegen John op te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
helft rekeningen helft "BV" en ongeveer nog een helft daarvan achterover gedrukt
ja die wilt de heerser worden, hoop het van harte, laat maar iedereen hem haten, laten ze tenminste de wel werkers eens met rust..En weg is die de volgende stemming..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hij doet echt alles er aan om de meiden te manipuleren om ze tegen John op te zetten.
Dat ben ik met je eens. Zijn spraak is onnatuurlijk, evenals zijn ritme bij bewegen is ook apart.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat staat er los van ja, maar van de straat komt dit en dan met dat bekakte accentje van hem. Slaat echt als een drol op een trommel.
Zo zonde dat ze in deze groep moet leven........quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
netjes hoe Kriss dit geduld kan opbrenge
zienswijze van 1 .. die van Timmie
Timm blijft maar door drammen met
wijzen .. en sneren ..
Kriss stapt dr over heen
laat deuren open
probeerd steeds weer het positieve te pakken
Wat een vreselijk mannetje met zijn vreselijke maatjes en dan is de andere kant kamp zuur??? Wat een flauwekul zeg. Ik zie aan de andere kant Kamp Glorie en hier Kamp Verongelijkt, wat een club weggooiers zeg!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
bobbleheadquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zijn spraak is onnatuurlijk, evenals zijn ritme bij bewegen is ook apart.
Moet opnieuw gebakken worden dat mannetje.
Ze wou zich afscheiden, ze zijn er al dagen mee bezig, zou toch te gek voor woorden zijn, als ze nu luisterd naar die Adolf....quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zonde dat ze in deze groep moet leven........
O jah, Sanne is een dik, vet nijlpaard, hatsjee!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Her Swaffelsnautze klaar met Opa pijpeh
..veel woorden ook
.. tok tok tok
Dat zou voor mij niet hoeven, want ik heb ogen in mijn hoofd en kan voor mezelf denken en mijn conclusie trekken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ja manon werkt fysiek. Dat kan timothy niet is hij te lui voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:51 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Die webshop moet wat aan gedaan worden...
Tim: Ja daar staat ze...te schilderen...
Wat dachie van mijn dan? Aldus Joaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Snorr ; ik know dat Timm Manon op date wil nemen
Joa ; ff bijelkaar zetten
Snorr ; ze had het gister al gehoord
ze wil het eg eg eg nie
ze vnd het niet tof
gaat daar niet tof op reageren
Joa verder ;... dram dram probeer ff 5/ 10 min
ff de spanning weg halen
Snorr; ja maar gy ken daleijk lkkr eten
dan heb ik dah dalijk gedaan he
Ja, ik zou het ook doen, want Mike blijft onhebbelijk en je hebt er dus niets aan. De anderen dachten vast dat hij een wit voetje wilde halen omdat hij niet naar huis wilde ofzo. Vind ik ook raar, maar Gerrit is in love en luistert naar het meisje, die vindt dat hij met mensen moet praten enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan niet hebben als er iemand normaal met ze praat. Gisteren werd Gerrit afgemaakt door Joa en Tim omdat hij met Mike een samenwerking wou doen om evenementen te organiseren
De werkbijen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:50 schreef Silves het volgende:
[..]
ja die wilt de heerser worden, hoop het van harte, laat maar iedereen hem haten, laten ze tenminste de wel werkers eens met rust..En weg is die de volgende stemming..
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja manon werkt fysiek. Dat kan timothy niet is hij te lui voor.
jeugdpuistjesquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Jemig, wat is de huid van Sanne slecht!
Vol met dutsen, butsen en puisten!
Dat moeten ze afbeelden op mayonaise, zoals ze ook bij rookwaar doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Jemig, wat is de huid van Sanne slecht!
Vol met dutsen, butsen en puisten!
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
O jah, Sanne is een dik, vet nijlpaard, hatsjee!
Tof voor je als UI!quote:
Omdat Sjon ook gaat..Nu A3 nog, die zegt dit nog vaker dat hij weg wilt..wie oh wie houdt zich aan zijn woord..quote:
a3 wil ook wegquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat Sjon ook gaat..Nu A3 nog, die zegt dit nog vaker dat hij weg wilt..wie oh wie houdt zich aan zijn woord..
de rititiquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:52 schreef mazaru het volgende:
Nou gaat het weer over Manon. Ze is aan het verven, dat mag niet. Ze moet de website bijwerken met de merchandise van Gerrit en Co. Gerrit helemaal verontwaardigd terwijl het niet eens haar computertijd is
Die lui zoeken gewoon van alles en het slaat nergens op
en lekker je borg terug..gun ik sjon nietquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef Gladiolio het volgende:
Waarom een persoon, die echt weg wil daar houden. Aldus Adriaan.
Dat heet een Petertje Adrie
Wie offert zijn borg op?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat Sjon ook gaat..Nu A3 nog, die zegt dit nog vaker dat hij weg wilt..wie oh wie houdt zich aan zijn woord..
Nee, maar zoiets gaat het wel worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en lekker je borg terug..gun ik sjon niet
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Waar denkt Tim die overhand van te hebben dan. Hij noemt hiske en christel nu schijnheilig. En net zo over John kletsen terwijl hij nu net zo doet. Adriaan is ook niet voor het team van Tim.
ik wil het niet hehebbuhquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:03 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets gaat het wel worden.
Is met alle bouwers gebeurd.
niemand helemaal niemandquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Gelukkig kan er maar 1 een Petertje doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en lekker je borg terug..gun ik sjon niet
tis onderhand de drie P'squote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig kan er maar 1 een Petertje doen!![]()
De febo beslist!
Wie van de 3?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De febo beslist!
Waarom kijk je als je dat denktquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De febo beslist!
denk dat de motieven waarom ieder van ons kijkt steeds onbegrijpelijker wordenquote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat de motieven waarom ieder van ons kijkt steeds onbegrijpelijker worden
Zonder cos was ik gestopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat de motieven waarom ieder van ons kijkt steeds onbegrijpelijker worden
Absoluut. Maar dat FEBO en script gedoe maakt het er niet leuker opquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde jou ook scheet
Nouja, ik vind ze ook een soort van 'schijnheilig;. Niet goed bij hun hoofd, dekt de lading beter.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Waar denkt Tim die overhand van te hebben dan. Hij noemt hiske en christel nu schijnheilig. En net zo over John kletsen terwijl hij nu net zo doet. Adriaan is ook niet voor het team van Tim.
Ohquote:
Zakkie chipsquote:
Sjah, dat script van "Sterke Spelers Wegstemmen" is hier nog lang niet aan de orde... lastige flikkers eruit schoppen, waar je nix aan hebt en alleen maar last van hebt..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:06 schreef Silves het volgende:
Gerrit gunt Sjon niet zijn stemmen..dan maar Brenda , manon, Jessie, zo van dan is mijn Shelly de populairste, knapste, haar salon voor haar eigen..
Hoezo?quote:
Toeteren helpt somsquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze kunnen fluiten naar de blok kaas..
Ja. Echt zooooo triestquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Als het niet duidelijk is, welk spelletje gespeeld wordt, dan weet ik het niet meer.![]()
![]()
Alleen als het door de caravanliggers was gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Silves het volgende:
Iedereen zou nu toch blij moeten zijn..electra
Adriaan heeft al verteld dat het geld wat hij dan kwijt is hem niet kan schelen , hij red ze eigen wel.quote:
Wat een trut héquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef sjampoeh het volgende:
chris : wie zegt dat iedereen elektra wil
Maar een koelkast vind ze wel prettig.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef sjampoeh het volgende:
chris : wie zegt dat iedereen elektra wil
en hiske weet dit toch ? niks gezegd ??quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:15 schreef chufi het volgende:
Ondertussen heeft Team Zuur 500¤ achter de hand weten te houden
Lijkt me wel een dingetjequote:
dat dus Koos, in deze heb je zoooooo gelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar een koelkast vind ze wel prettig.
gaat erom dat er niet samen is besloten het word er doorgeduwd door team zuur.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Haha vieze mensen noemen ze het weer. Dus ze willen geen stroom hebben daar. Alleen maar eigen gewin.
yep, weer een lijntje die ze kunnen behalen met hun dwarsliggen, ben benieuwd wie als eerste zijn tandenborstel oplaad?..of zich gaat ladyshavenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als het door de caravanliggers was gedaan
Ineens is het weer iets anders. Je houdt het niet voor mogelijk. Nu ook weer liegen en draaien.quote:
ja dus datquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:15 schreef chufi het volgende:
waarom ? stroom is belangrijk toch , straks vroeg donker je ziet dan geen ruk meer ?quote:
Stroom is belangrijker ... Iedereen weet dat ze geld achterover drukkenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en hiske weet dit toch ? niks gezegd ??
Ach de winter komt er aan. Geen koelkast nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap je echt niet wat hier gebeurt?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
waarom ? stroom is belangrijk toch , straks vroeg donker je ziet dan geen ruk meer ?
Het gaat erom dat iedereen kan bepalen wat ze verdient hebben met een evenement wat er gebeurt....quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
das ook waarquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iedereen kan bepalen wat ze verdient hebben met een evenement wat er gebeurt....
Helemaal niets, ze wilde allemaal snel stroom hebben van de week hadden ze het daar ook nog over in die caravan. Maar ze hadden zich rijk gerekend nuquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Snap je echt niet wat hier gebeurt?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Snap je echt niet wat hier gebeurt?
ja vreselijkquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een leugenaars zeg, die Jeff en Jessie.
Heeft niks met rijk rekenen te maken wat iedereen hier maar gebruikt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niets, ze wilde allemaal snel stroom hebben van de week hadden ze het daar ook nog over in die caravan. Maar ze hadden zich rijk gerekend nu
Wel meer heeft team Zuur achter de hand!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:15 schreef chufi het volgende:
Waar bemoeit Mike zich mee......met ik heb iedereen voor gelogen door te zeggen neem nog een drankje dan kunnen we stroom aansluisten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een asociaal stuk vreten is die Joaquin zeg met hoe hij dreigt en praat.
ik bijt nog liever Sjon Maaik en Jessie hun koppen af, dan dat ik maar een dingetje van hun aan zou nemen, als gulle gift, oh nee, sigaar uit eigen doosquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niets, ze wilde allemaal snel stroom hebben van de week hadden ze het daar ook nog over in die caravan. Maar ze hadden zich rijk gerekend nu
Alles om zichzelf wit te wassenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een leugenaars zeg, die Jeff en Jessie.
MIJN MIJN MIJNquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]ik heb het niet erg gevolgd hier in me vakantie
Precies hetzelfde walgelijke gedrag wat tim en co had om te beslissen dat het geld verstopt moest worden. Ging ook niet in overleg. Besloten ze ook zo maar zelf. Ze doen allemaal hetzelfde walgelijke gedrag vertonen. Met dat verschil dat Tim agressie steeds dreigt om mensen jankend de poort uit te trappen enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft niks met rijk rekenen te maken wat iedereen hier maar gebruikt.
De manier waarop is enorm walgelijk om te kotsen
en dat probeert chris dus ook te zeggen ,en ze heeft zo gelijk met dat het er gewoon door gedrukt word,de viezerds zijn toch echt kamp aso.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft niks met rijk rekenen te maken wat iedereen hier maar gebruikt.
De manier waarop is enorm walgelijk om te kotsen
Ja, maar ze hebben niet besloten om het aan te vragen. Natuurlijk willen ze stroom. Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hitske ten voete uitquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:21 schreef Zeyina het volgende:
En laffe Hiske zit daar maar letterlijk stommetje te spelen met haar zonnebril op![]()
Laat Christel gewoon hangen
Dat is al maanden zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:21 schreef krabje het volgende:
[..]
en dat probeert chris dus ook te zeggen ,en ze heeft zo gelijk met dat het er gewoon door gedrukt word,de viezerds zijn toch echt kamp aso.
Iedereen wilde het..welk standpunt, herrie aan de tafel, en elkaar afzeiken wel of niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:20 schreef zodeju het volgende:
Blijf bij je standpunt Cristel......laat je niet overdonderen door die gladjanus.......
Wat ik eigenlijk niet snap, want dat was toch daarvoor bedoeld?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde walgelijke gedrag wat tim en co had om te beslissen dat het geld verstopt moest worden. Ging ook niet in overleg. Besloten ze ook zo maar zelf. Ze doen allemaal hetzelfde walgelijke gedrag vertonen. Met dat verschil dat Tim agressie steeds dreigt om mensen jankend de poort uit te trappen enzo.
Vergeten het geld wat begraven is werd ook zo maar besloten zonder met iedereen te overleggen. Allemaal doen ze het precies hetzelfde en elkaar maar blijven verwijten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:21 schreef krabje het volgende:
[..]
en dat probeert chris dus ook te zeggen ,en ze heeft zo gelijk met dat het er gewoon door gedrukt word,de viezerds zijn toch echt kamp aso.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde walgelijke gedrag wat tim en co had om te beslissen dat het geld verstopt moest worden. Ging ook niet in overleg. Besloten ze ook zo maar zelf. Ze doen allemaal hetzelfde walgelijke gedrag vertonen. Met dat verschil dat Tim agressie steeds dreigt om mensen jankend de poort uit te trappen enzo.
Mijnquote:
Oh dus jij staat achter dreigen met geweld en vind het benoemen om mensen weg te treiteren leuk.quote:
Ja. Maar dat is dus niet gebeurt. Er zijn weer een paar die gewoon bepalenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Gewoon iedereen bij elkaar roepen, handje opsteken wie wil stroom. Meerderheid beslist. Prima toch.
ach Koos toch, ik begrijp niet dat je daar steeds over begint, dat ging om rekeningen,mensen die ergens verantwoording voor nemen, beetje hetzelfde als mijn kinderen mijn financien hadden overgenomen omdat ze meer sushi zouden willen en mij daarom een kutmoeder zouden vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |