Waarom doen ze zoiets in Nederland niet, dacht ik toen? Het werk bij de Mac is toch niet te moeilijk voor deze mensen....
Op zich een goed idee
quote:Nou, vertel??
Op zondag 29 december 2002 15:19 schreef amnesiac het volgende:
Wat denk jij nu wat de gemiddelde reactie van een Nederlander zou zijn
quote:Ik denk niet dat ik een McKwijl ga trekken....
Op zondag 29 december 2002 15:18 schreef SnuggLe het volgende:
Een paar weken geleden was ik in HongKong, en het viel me daar op dat ze bij iedere MacDonalds erg veel verstandelijk gehandicapten in dienst hadden. Een erg goed initiatief, dan hebben die mensen tenminste ook een baan, en de werkgever krijgt hiervoor dacht ik ook subsidies.Waarom doen ze zoiets in Nederland niet, dacht ik toen? Het werk bij de Mac is toch niet te moeilijk voor deze mensen....
quote:Ah oke, hier hebben we de reactie van de doorsnee NL. Beetje triest.
Op zondag 29 december 2002 15:20 schreef Kieker Jan het volgende:[..]
Ik denk niet dat ik een McKwijl ga trekken....
quote:De mijne.
Op zondag 29 december 2002 15:19 schreef amnesiac het volgende:
Wat denk jij nu wat de gemiddelde reactie van een Nederlander zou zijn
quote:
Op zondag 29 december 2002 15:20 schreef Pjederdy het volgende:
Dat jij het niet ziet geeft niks hoor, maar ik tref altijd ent die ene verstandelijk gehandicapte als ik bij de mac-drive wil bestellen
Weet je wel hoe de werkomstandigheden zijn daaro ?
Alles supers geregeld daar.....voor de franchiser.
quote:Ah, daar had ik niet eens over nagedacht.
Op zondag 29 december 2002 15:25 schreef devillin het volgende:
Ik zou het een verstandelijk gehandicapte helemaal niet aan willen doen !!Weet je wel hoe de werkomstandigheden zijn daaro ?
Alles supers geregeld daar.....voor de franchiser.
quote:Ah thanx
Op zondag 29 december 2002 15:23 schreef RuiDaSilva het volgende:
Leuk om te zien dat je weer terug bent, ik heb je reisverhalen over die vieze Chinesen allemaal gelezen
quote:Wist je dat Knoop in je zakdoek gemiddeld zo'n 500.000 kijkers trekt, terwijl er zo'n 200.000 verstandelijk gehandicapten zijn in NL
Op zondag 29 december 2002 15:26 schreef Dave het volgende:
Ik heb bij Knoop in je zakdoek wel eens gezien een documentaire gezien over een verstandelijk gehandicapte die in de keuken bij de Mac werkte. Salades klaarmaken enzo.
Blijkbaar is het verschil tussen wel of niet verstandelijk gehandicapt zijn niet zo groot en dus kunnen verstandelijk gehandicapten best bij de Mac werken
quote:Juist, dat idee had ik ook al, maar misschien dat het in de toekomst aannemen van verstandelijk gehandicapten het algemene niveau bij de Mac wat kan opkrikken.
Op zondag 29 december 2002 15:27 schreef goflow het volgende:
elke keer dat ik bij de mac binnenloop heb ik al zo'n idee dat ze dat al doen...
quote:Kwijl,snot en het op de grond laten vallen van burgers zijn standaard ingerediënten van de gemiddelde Mac...
Op zondag 29 december 2002 15:20 schreef Kieker Jan het volgende:[..]
Ik denk niet dat ik een McKwijl ga trekken....
quote:Probeer de BurgerKing op Utrecht CS eens.
Op zondag 29 december 2002 15:27 schreef goflow het volgende:
elke keer dat ik bij de mac binnenloop heb ik al zo'n idee dat ze dat al doen...
quote:Wil je m'n avondeten niet bij voorbaat verzieken?
Op zondag 29 december 2002 15:38 schreef kwib het volgende:[..]
Probeer de BurgerKing op Utrecht CS eens.
Danke.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 29-12-2002 16:11]
quote:-edit- kappuh!
Op zondag 29 december 2002 16:00 schreef Unknown_Drunk het volgende:
-al geëdit-
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 29-12-2002 16:11]
Dus het gebeurt wel, ook in Nederland. Maar kennenlijk niet op uitgebreide schaal want het was me hier nog nooit opgevallen.
Ik heb ook nog nooit een verstandelijk gehandicapt persoon aan het werk gezien in de Mac (nou kom ik er ook niet zo vaak)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |