quote:
Op zondag 3 maart 2019 16:11 schreef experienceinstructive het volgende:Ik heb dit topic helemaal gelezen en beland in een voor mij nieuwe wereld.
Ik kamp met zenuwpijn in een been door een afgeklemde zenuw in de rug.
Ik heb slechts 24 dagen Oxycodon gebruikt met een maximale dosis van 115mg per dag.
Ik heb dit vrij snel af moeten bouwen naar 2 x 20 langdurend per dag i.v.m. het kunnen beoordelen of een proef blokkade met lidocaine in een ruggenwervel effect zou hebben.
Ik merk dat de pijn niet meer zo hevig is als enkele weken terug en ben 2 dagen geleden" cold-turkey" gestopt. Ik had erg veel last van de bijwerkingen en voelde me geen fijn mens meer.
Ik dacht dat na slechts 24 dagen dit wel te doen was.
Dat valt vies tegen en alle genoemde afkickverschijnselen ervaar ik nu
Vooral het niet slapen,somberheid, gevoel van wanhoop vallen me erg zwaar.
Kan iemand me bij benadering vertellen hoe lang deze ellende kan duren?
Het heeft bij mij ongeveer een week geduurd voordat de zwaarste verschijnselen weg waren, dus vooral de slapeloosheid en alle daarbij komende ellende. Vergis je niet hoeveel effect slaapgebrek heeft op de rest van je geestelijke gesteldheid, ik ben toen ook vaak genoeg vloekend mijn bed uitgekomen omdat je een gevoel van waanzin krijgt met de daarbij behorende wanhoop. Na die tijd zijn de meeste stoffen wel uit je lichaam, maar het slapen duurde bij mij nog wel een paar weken voordat het weer een beetje normaal was.
Ik weet dat het lastig is, maar het beste dat je nu kunt doen is even flink doorbijten en mocht het lukken bijvoorbeeld een middagdutje te doen om je gebrek aan nachtrust een beetje te compenseren zou ik dat ook proberen.