Dit dus. Hoe ongemakkelijk ook ....quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Als je er zelfs last van krijgt op het moment dat je het niet doet zou ik zeggen zeker doen!
Hij zegt zelf ook dat je mag toch?
Ik denk dat de eerste 5 misschien ongemakkelijk zijn, maar dan lach je erom.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe ongemakkelijk ook ....
Ik vind het nog ongemakkelijker als iemand dagenlang buikpijn heeft die in principe makkelijk te voorkomen was geweest door het gewoon even te laten gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:29 schreef maily het volgende:
[..]
100% dit. M'n vriendin en ik laten vaak genoeg scheten bij elkaar - Geweldig is het dat we volledig op ons gemak zijn bij elkaar. Lachend praten we nog over de 'goede ouwe tijd' toen we dat nog niet durfden bij elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:31 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik denk dat de eerste 5 misschien ongemakkelijk zijn, maar dan lach je erom.
Echt boeiend zou ik het in ieder geval niet vinden als mijn vriendin dat zou doen (sterker nog, ze doet het al, zonder medische noodzaak )
Monster dat je bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriend hield ze eerst ook in. Ik niet. Hij ook niet meer.
Alleen stinken de zijne zelden, die van mij soms wel. Dan ren ik ff een eindje weg.
En soms ook niet
Goeie sig erbij!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je van elkaar houdt, dan ook van elkaars geur. Let it go.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Let it go...
Dit hoort toch geen issue te zijn
Ow nee in de auto is not done!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:
Hoe on-foks dat hier serieuze reacties op binnenkomen!
Wat een non-issue. Iedereen laat toch gewoon dikke scheten waar zijn of haar partner bij is? Die vent van me heeft mij gisteren in de auto nog enorm vergast. Raampjes open en keihard lachen.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:01 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ow nee in de auto is not done!
Laat je ze ook op kantoor?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:
Hoe on-foks dat hier serieuze reacties op binnenkomen!
Wat een non-issue. Iedereen laat toch gewoon dikke scheten waar zijn of haar partner bij is? Die vent van me heeft mij gisteren in de auto nog enorm vergast. Raampjes open en keihard lachen.
Soms, als de deur dicht isquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Laat je ze ook op kantoor?
gr gr.
Ja, sommige mannen zijn gewoon een beetje kinderachtig, wat dat betreft. Eén en ander is wel verbeterd in de laatste jaren, mannen lijken wat realistischer te zijn in hun verwachtingen van vrouwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:11 schreef Manuna88 het volgende:
Thanks voor de reacties!
Fijn dat jullie er allemaal zo 'luchtig'over denken.
Het komt doordat ik het idee altijd had dat mannen denken dat vrouwen niet poepen enz. En dan is scheten laten nog een schepje daar bovenop.
En ik kan wel steeds weglopen als ik n scheet moet laten, maar dat wil ik niet de rest van mn leven hoeven. Ik loop nu ook weg als ik er een moet laten, maar als we straks 3 weken op elkaars lip zitten wil ik er niet steeds voor weglopen.
eigenlijk is het gewoon een kwestie van het moment naar voren halen. na een jaar of wat ruft iedereen gewoon waar je partner bij is. in TS haar geval is het na 3 maandenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:29 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry, maarquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:15 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Mijn vriendin en ik zitten zelfs in melige buien tegen elkaar op te bieden met scheten laten en wie de ergste scheten kan laten.
Hahahaha, wij noemen dat 'tegengas'quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:15 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Ik zou ze gewoon laten, zeker als je er last van krijgt als je dat niet doet.
Mijn vriendin en ik zitten zelfs in melige buien tegen elkaar op te bieden met scheten laten en wie de ergste scheten kan laten.
de leukste is altijd als ik aan mijn vriendin vraag 'trek eens aan mijn vinger' dan doet ze het niet, laat ik alsnog een scheetquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:15 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Ik zou ze gewoon laten, zeker als je er last van krijgt als je dat niet doet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:37 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
de leukste is altijd als ik aan mijn vriendin vraag 'trek eens aan mijn vinger' dan doet ze het niet, laat ik alsnog een scheet
leuk dat spel doe ik ook altijd met je vriendin.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:37 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
de leukste is altijd als ik aan mijn vriendin vraag 'trek eens aan mijn vinger' dan doet ze het niet, laat ik alsnog een scheet
Laatst had ik haar anaal liggen pompen, na mijn orgasme zei ze 'trek eens aan mijn vinger' dus ik deed dat, allemaal sperma vermengt met stront op de muurquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:38 schreef Handleiding het volgende:
[..]
leuk dat spel doe ik ook altijd met je vriendin.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Laatst had ik haar anaal liggen pompen, na mijn orgasme zei ze 'trek eens aan mijn vinger' dus ik deed dat, allemaal sperma vermengt met stront op de muur
zaad gecontroleerd? Zaten denk nog resten van mij bijquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Laatst had ik haar anaal liggen pompen, na mijn orgasme zei ze 'trek eens aan mijn vinger' dus ik deed dat, allemaal sperma vermengt met stront op de muur
Je eigen zusje neukenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:46 schreef Handleiding het volgende:
[..]
zaad gecontroleerd? Zaten denk nog resten van mij bij
Niks weglopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:11 schreef Manuna88 het volgende:
Thanks voor de reacties!
Fijn dat jullie er allemaal zo 'luchtig'over denken.
Het komt doordat ik het idee altijd had dat mannen denken dat vrouwen niet poepen enz. En dan is scheten laten nog een schepje daar bovenop.
En ik kan wel steeds weglopen als ik n scheet moet laten, maar dat wil ik niet de rest van mn leven hoeven. Ik loop nu ook weg als ik er een moet laten, maar als we straks 3 weken op elkaars lip zitten wil ik er niet steeds voor weglopen.
Dit en trek eens aan mijn vinger zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Niks weglopen.
[ afbeelding ]
Hahaha geweldigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Niks weglopen.
[ afbeelding ]
Uhm... '88 is niet je geboortejaar mag ik hopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:11 schreef Manuna88 het volgende:
Haha ja wel mijn geboortejaar. Ben lang vrijgezel geweest en daarvoor een lange relatie gehad met n jongen die heeel perfectionistisch was en heel erg bezig was met goed overkomen naar de buitenwereld. Jarenlang relatie gehad en heb hem denk ik 1x een scheet horen laten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 10:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
Uhm... '88 is niet je geboortejaar mag ik hopen?
En voor de rest lekker rippen die shit. Mijn vriendin deed het vanaf dag 1 of zo. We zijn inmiddels 8 jaar verder en iedere dag is het weer feest.
Laat jouw vriend nooit scheten dan? Of loopt ie dan iedere keer naar de wc in zijn eigen huis?
1x? JAREN!?!?!? Wtfquote:Op donderdag 23 augustus 2018 10:18 schreef Manuna88 het volgende:
[..]
Haha ja wel mijn geboortejaar. Ben lang vrijgezel geweest en daarvoor een lange relatie gehad met n jongen die heeel perfectionistisch was en heel erg bezig was met goed overkomen naar de buitenwereld. Jarenlang relatie gehad en heb hem denk ik 1x een scheet horen laten.
Ik heb mijn darmziekte pas een aantal jaar, en had er vroeger nooit zo'n last van. Dit is mijn 1e relatie na de diagnose.
Haha bedankt voor de tipquote:Op donderdag 23 augustus 2018 10:19 schreef valentijn101 het volgende:
Geen/ weinig vlees eten help enorm voor de geur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |