abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181391503
Hi allemaal!

Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe relatie, en alles gaat erg goed! Het lastige is alleen dat ik een darmziekte heb waardoor ik vaker moet poepen en scheten moet laten. Poepen lukt inmiddels goed bij mijn vriend thuis, de schaamte is wel weg, alleen scheten laten durf ik echt niet. Gevolg is dat ik enorme buikpijn krijg die soms wel 2-3 dagen duurt. De enige oplossing is om ze gewoon te laten gaan.

Ik heb het besproken met vriend en hij heeft er alle begrip voor, vind me nog steeds "perfect" maar toch schaam ik me er enorm voor en durf ze niet te laten gaan.

Nu gaan we binnenkort op reis, en daar voorzie ik wel problemen want dan kan ik niet wegvluchten maar ik wil ook niet de hele reis met buikpijn zitten en een opgeblazen buik die lijkt op een zwangerschap van 7 mnd.

Wat vinden jullie: is het heel onaantrekkelijk als een vrouw scheten laat? Het is overigens niet zo dat ik ze de hele dag non stop laat, maar als ik er last van heb moeten ze er dus gewoon uit.

Alvast bedankt :)

Ps) overigens vind ik het ook niet erg als hij scheten laat, vind dat juist wel iets "goeds" want daarmee geef je eigenlijk aan dat je je op je gemak voelt bij elkaar. Maar ben bang dat hij me er wel minder leuk/aantrekkelijk door vindt.
pi_181391532
Als je er zelfs last van krijgt op het moment dat je het niet doet zou ik zeggen zeker doen!

Hij zegt zelf ook dat je mag toch?
Weggegaan en opgerot
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 08:29:18 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181391606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Als je er zelfs last van krijgt op het moment dat je het niet doet zou ik zeggen zeker doen!

Hij zegt zelf ook dat je mag toch?
Dit dus. Hoe ongemakkelijk ook ....
pi_181391615
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:29 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk dat de eerste 5 misschien ongemakkelijk zijn, maar dan lach je erom.

Echt boeiend zou ik het in ieder geval niet vinden als mijn vriendin dat zou doen (sterker nog, ze doet het al, zonder medische noodzaak :T )
Weggegaan en opgerot
pi_181391648
Maar scheten inhouden en even weglopen is dus geen optie?

En ik weet niet hoe jullie je vakantie invullen, maar in de buitenlucht is de overlast sowieso minimaal.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:29 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vind het nog ongemakkelijker als iemand dagenlang buikpijn heeft die in principe makkelijk te voorkomen was geweest door het gewoon even te laten gaan.
pi_181391654
Ik zou het uitleggen.

Uiteindelijk kun je er om lachen samen als hij ook maar een greintje gevoel voor humor heeft.
pi_181391665
Let it go...

Dit hoort toch geen issue te zijn :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 08:40:17 #8
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_181391686
Kun je niet iets doen met een slangetje zodat de lucht een stukje verder pas uitkomt en je vriend het niet ruikt? Een meter of 50 moet genoeg zijn. Zolang je de uitgang niet tegen de wind in plaatst natuurlijk.
pi_181391688
Let it goo, let it goooo can't hold it back anymoreee.

Sowieso laten gaan, als je er last van hebt (of krijgt) sowieso doen. Het is iets natuurlijks hoor, wij hebben er zelf van gemaakt dat het niet hoort omdat het soms niet zo lekker ruikt.
pi_181391706
Hoe on-foks dat hier serieuze reacties op binnenkomen!

Wat een non-issue. Iedereen laat toch gewoon dikke scheten waar zijn of haar partner bij is? Die vent van me heeft mij gisteren in de auto nog enorm vergast. Raampjes open en keihard lachen.
Resistance is futile.
pi_181391732
Beter een scheetje voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen :7

Wij laten ze ook gewoon, alleen niet onder het eten -O-
pi_181391743
Als je van elkaar houdt, dan ook van elkaars geur. Let it go.
Ook in moeilijke tijden.
pi_181391810
Mijn vriend hield ze eerst ook in. Ik niet. Hij ook niet meer.

Alleen stinken de zijne zelden, die van mij soms wel. Dan ren ik ff een eindje weg.

En soms ook niet >:)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage donderdag 23 augustus 2018 @ 08:56:57 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181391819
Een opgeblazen buik die lijkt op 7 maanden zwangerschap :') Je omtrek vergroot met een factor 2 als je even geen scheet laat?

Daarnaast; scheten laten in het bijzijn van je partner moet gewoon kunnen, en als het in huis is loop je gewoon even naar een ander vertrek en laat je het even gaan. Zo moeilijk is het toch niet? En vooral wanneer je anders met pijnen zit zou ik het gewoon ongegeneerd doen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 23 augustus 2018 @ 08:59:18 #15
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181391855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:31 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik denk dat de eerste 5 misschien ongemakkelijk zijn, maar dan lach je erom.

Echt boeiend zou ik het in ieder geval niet vinden als mijn vriendin dat zou doen (sterker nog, ze doet het al, zonder medische noodzaak )
100% dit. M'n vriendin en ik laten vaak genoeg scheten bij elkaar - Geweldig is het dat we volledig op ons gemak zijn bij elkaar. Lachend praten we nog over de 'goede ouwe tijd' toen we dat nog niet durfden bij elkaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriend hield ze eerst ook in. Ik niet. Hij ook niet meer.

Alleen stinken de zijne zelden, die van mij soms wel. Dan ren ik ff een eindje weg.

En soms ook niet
Monster dat je bent. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181391875
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je van elkaar houdt, dan ook van elkaars geur. Let it go.
Goeie sig erbij!
Resistance is futile.
pi_181391882
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Let it go...

Dit hoort toch geen issue te zijn :')
pi_181391883
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:

Wat een non-issue. Iedereen laat toch gewoon dikke scheten waar zijn of haar partner bij is? Die vent van me heeft mij gisteren in de auto nog enorm vergast. Raampjes open en keihard lachen.
Ow nee in de auto is not done!
Weggegaan en opgerot
pi_181391891
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:01 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Ow nee in de auto is not done!
Overdrijven is ook een kunst.
Resistance is futile.
pi_181391895
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:

Laat je ze ook op kantoor?

gr gr.
pi_181391902
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:02 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Laat je ze ook op kantoor?

gr gr.
Soms, als de deur dicht is :7 .

gr gr.
Resistance is futile.
pi_181391912
smerig zo'n kech hoef ik niet

[ Bericht 21% gewijzigd door Wereldgozer op 23-08-2018 21:14:34 ]
pi_181391972
Is toch grappig. Gewoon een dikke damper laten en dan trots je vriend aankijken en wachten op z'n reactie.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181391982
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goeie sig erbij!
:D dank u dank u
Ook in moeilijke tijden.
pi_181392014
Thanks voor de reacties!

Fijn dat jullie er allemaal zo 'luchtig'over denken.

Het komt doordat ik het idee altijd had dat mannen denken dat vrouwen niet poepen enz. En dan is scheten laten nog een schepje daar bovenop.

En ik kan wel steeds weglopen als ik n scheet moet laten, maar dat wil ik niet de rest van mn leven hoeven. Ik loop nu ook weg als ik er een moet laten, maar als we straks 3 weken op elkaars lip zitten wil ik er niet steeds voor weglopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop