Dit dus. Hoe ongemakkelijk ook ....quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Als je er zelfs last van krijgt op het moment dat je het niet doet zou ik zeggen zeker doen!
Hij zegt zelf ook dat je mag toch?
Ik denk dat de eerste 5 misschien ongemakkelijk zijn, maar dan lach je erom.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe ongemakkelijk ook ....
Ik vind het nog ongemakkelijker als iemand dagenlang buikpijn heeft die in principe makkelijk te voorkomen was geweest door het gewoon even te laten gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe ongemakkelijk ook ....
100% dit. M'n vriendin en ik laten vaak genoeg scheten bij elkaar - Geweldig is het dat we volledig op ons gemak zijn bij elkaar. Lachend praten we nog over de 'goede ouwe tijd' toen we dat nog niet durfden bij elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:31 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik denk dat de eerste 5 misschien ongemakkelijk zijn, maar dan lach je erom.
Echt boeiend zou ik het in ieder geval niet vinden als mijn vriendin dat zou doen (sterker nog, ze doet het al, zonder medische noodzaak )
Monster dat je bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriend hield ze eerst ook in. Ik niet. Hij ook niet meer.
Alleen stinken de zijne zelden, die van mij soms wel. Dan ren ik ff een eindje weg.
En soms ook niet
Goeie sig erbij!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je van elkaar houdt, dan ook van elkaars geur. Let it go.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Let it go...
Dit hoort toch geen issue te zijn
Ow nee in de auto is not done!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:
Hoe on-foks dat hier serieuze reacties op binnenkomen!
Wat een non-issue. Iedereen laat toch gewoon dikke scheten waar zijn of haar partner bij is? Die vent van me heeft mij gisteren in de auto nog enorm vergast. Raampjes open en keihard lachen.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:01 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ow nee in de auto is not done!
Laat je ze ook op kantoor?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:
Hoe on-foks dat hier serieuze reacties op binnenkomen!
Wat een non-issue. Iedereen laat toch gewoon dikke scheten waar zijn of haar partner bij is? Die vent van me heeft mij gisteren in de auto nog enorm vergast. Raampjes open en keihard lachen.
Soms, als de deur dicht isquote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Laat je ze ook op kantoor?
gr gr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop