Dat is wel echt iets wat je moeilijk kan zien tochquote:
Geen baardhaar is wel makkelijk te zien en al 1 voorwaarde voor zachte wangenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt iets wat je moeilijk kan zien toch
Klopt, dan moet je eerst likken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt iets wat je moeilijk kan zien toch
Als je alle meiden die je aantrekkelijk vind eerst mag likken wel jaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan moet je eerst likken.
Maar je kan daar al een prima voorselectie op maken.
Ja, dan valt die Euro songfestival zanger/zangeres al afquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen baardhaar is wel makkelijk te zien en al 1 voorwaarde voor zachte wangen
Wat zou het toch fijn zijn als de wereld zo in elkaar zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je alle meiden die je aantrekkelijk vind eerst mag likken wel ja
Vaak zo overdrevenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik val ook op volle lippen.
Vrouwen met dunne lippen heel erg meh
Godverdommequote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je alle meiden die je aantrekkelijk vind eerst mag likken wel ja
Ik zie JR al voor me op datesquote:
Emilia Clarke heeft mooie lippen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaak zo overdreven
Van die Angelina Jolie types hoef ik niks te hebben hoor
Zou wel uniek zijn en misschien werkt het ook nogquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie JR al voor me op dates
Ja sorry, voor ik een drankje ga halen voor je, mag ik eerst je wang even likken?
quote:
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:16 schreef Sked het volgende:
Godsamme, m'n hele buik staat op de kop
Kotsen of diarree?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:16 schreef Sked het volgende:
Godsamme, m'n hele buik staat op de kop
ik kijk hier echt lugubere gedachten bij met een omgekeerde buikquote:
Het lucht in ieder geval wel op.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is soms ook wel eens fijn om de hele mieterse bende te reinigen.
Doet me denken aan die Southparkepisode.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik kijk hier echt lugubere gedachten bij met een omgekeerde buik
Zit allemaal inbegrepen in het pakket Social Talk.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Maar leuk jongens, van celeb crushes naar diarree
Lastig, lastig, sterkte.quote:
Blijft interessant hoe gesprekken op FOK! kunnen lopenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Normaal ben ik ook nooit zo van de poeppraat, maar is toch anders als het over jezelf gaatquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Ja he, maar misschien kunnen we Sked ook om zijn voorkeuren vragen. Misschien waardeert zijn buik dat welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig, lastig, sterkte.
[..]
Blijft interessant hoe gesprekken op FOK! kunnen lopen
De behoefte om het meteen te melden als je daar last van hebt is ook altijd wel fascinerend.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook nooit zo van de poeppraat, maar is toch anders als het over jezelf gaat
Doe es gekquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja he, maar misschien kunnen we Sked ook om zijn voorkeuren vragen. Misschien waardeert zijn buik dat wel
Nee nee, 1 onderwerp terugquote:
Het gaat over voorkeuren. Beetje op blijven letten.quote:
Dag JR slaap lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn teelballen nog productief zijn geweest.
Trusten heren en dame
quote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:31 schreef Fok-it het volgende:
of ben je aseksueel Sked? Past prima op de foks
Kan tochquote:
Hoezo? Niet lullig bedoeld hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij nou weer bij Sked
Roze eenhoorns. Mijn gevoel voor humor behaalde net een nieuw dieptepunt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Niet lullig bedoeld hoorMaar hij post al aantal jaren mee, en hij praat er niet of nauwelijks over. Dan is het toch geen vreemde vraag
Maakt mij verder niet uit hoor allemaal. Al viel Sked op roze eenhoorns
Of ik heb gewoon leuke humorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Roze eenhoorns. Mijn gevoel voor humor behaalde net een nieuw dieptepunt.
Okok sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat over voorkeuren. Beetje op blijven letten.
Je was net nog scherp
En geef je voorkeuren meteen maar door.
Namenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 02:40 schreef I. het volgende:
[..]
Okok sorry
Pff, voorkeuren, euh.
Grootste voorkeur is lengte, maar da's vooral uit praktische overwegingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |