SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
ik zeg gewoon peacemanquote:
was ook weer eens een last minute besluitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:54 schreef just me het volgende:
Ik had niet eens door dat er een show was
Moest weer wat mensen vragen de complete contributie te betalen ipv het bedrag van vorig jaar
Prima besluitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
was ook weer eens een last minute besluit
Het klonk heel best ja. Het is te hopen dat het na de dood van Bob beter ging dan bij Aretha Franklin. De nabestaanden maken nu al ruzie. Er is geen testament en ze gunnen haar man niets, omdat hij nooit getrouwd is met haar. 70 miljoen te verdelen en nog moeilijk doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Niemand dan Stephen komt dichterbij Bob. Live klinkt het ook echt heel goed. Ik was helemaal onder de indruk en moest echt even van het optreden bijkomen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het klonk heel best ja. Het is te hopen dat het na de dood van Bob beter ging dan bij Aretha Franklin. De nabestaanden maken nu al ruzie. Er is geen testament en ze gunnen haar man niets, omdat hij nooit getrouwd is met haar. 70 miljoen te verdelen en nog moeilijk doen.
Inderdaad lekker gevarieerdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:00 schreef peaceman het volgende:
Het gaat weer lekker alle kanten op
Onvoorstelbaar inderdaad. Maar ook dat zij geen testament heeft gemaakt. Het was niet zo dat ze het niet wist. Ik las dat alles nu naar haar (4) kinderen gaat. Misschien was dat wel bewust van haar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het klonk heel best ja. Het is te hopen dat het na de dood van Bob beter ging dan bij Aretha Franklin. De nabestaanden maken nu al ruzie. Er is geen testament en ze gunnen haar man niets, omdat hij nooit getrouwd is met haar. 70 miljoen te verdelen en nog moeilijk doen.
Ik heb gewoon een fijne Ipodquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Inderdaad lekker gevarieerd
Dat is ook weer zo. Ze was al jaren ziek, dus ze had tijd zat om het te regelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. Maar ook dat zij geen testament heeft gemaakt. Het was niet zo dat ze het niet wist. Ik las dat het nu allemaal naar haar (4) kinderen gaat. Misschien was dat wel bewust van haar.
Niet dat het nu al nodig is maar ik vergeet ook steeds om allerlei dingen aan de kinderen door te geven! Als Junior verhuisd is en het wat rustiger heeft toch maar eens zeggen waar ze van alles kunnen vinden van wachtwoorden e.d.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ze was al jaren ziek, dus ze had tijd zat om het te regelen.
Dat is best een goed plan. Hier hangt de polis aan het prikbord, voor het geval ze de deur ooit moeten forceren. Dan zullen ze het wel redelijk vlot vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Niet dat het nu al nodig is maar ik vergeet ook steeds om allerlei dingen aan de kinderen door te geven! Als Junior verhuisd is en het wat rustiger heeft toch maar eens zeggen waar ze van alles kunnen vinden van wachtwoorden e.d.
Nee, ik kende het nog niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:05 schreef peaceman het volgende:
Dit kennen jullie natuurlijk niet, maar dit is wel mooi.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is best een goed plan. Hier hangt de polis aan het prikbord, voor het geval ze de deur ooit moeten forceren. Dan zullen ze het wel redelijk vlot vinden.
maar je vindt het niks?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik kende het nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |