Ik vind Kyiv meer de cultuur van het land weergeven dan als ik het opschrijf als Kiev (lol)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:54 schreef GGMM het volgende:
Kyiv ?
Ik dacht altijd Kiev
Mooie OP trouwensEen stuk beter dan die van Doublepain gisteren.
Schrijf dan ФК Динамо Киïвquote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Kyiv meer de cultuur van het land weergeven dan als ik het opschrijf als Kiev (lol)
Benieuwd of de vriendschap wederzijds is danquote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat ik weer de steun krijg van mijn vrienden(DP, Coco, Davy en mexicano) uit het psv topic. Gisteren ben ik helemaal los gegaan toen psv had gescoord en ook tijdens de wedstrijd, dus ik verwacht van hun ook de volle support.
JAAAAtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 22-08-2018 om 17:13:13We gaan vanavond een testje doen. Op deze pagina vind je tijdens Ajax - Dinamo Kiev heatmaps en uitgebreide statistieken van de wedstrijd https://t.co/KnGgwPwXy0 #ajadin reageer retweet
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:43 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 22-08-2018 om 17:13:13We gaan vanavond een testje doen. Op deze pagina vind je tijdens Ajax - Dinamo Kiev heatmaps en uitgebreide statistieken van de wedstrijd https://t.co/KnGgwPwXy0 #ajadin reageer retweet
Heb je al zitten bidden in de kerk?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat ik weer de steun krijg van mijn vrienden(DP, Coco, Davy en mexicano) uit het psv topic. Gisteren ben ik helemaal los gegaan toen psv had gescoord en ook tijdens de wedstrijd, dus ik verwacht van hun ook de volle support.
Welk geluk?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal het geluk van Ten Hag nu over zijn?
2 keer ontsnappen tegen kutclubsquote:
Tegen Heracles was het gewoon puntverlies dus helemaal geen ontsnapping en Ajax was gewoon de betere tegen VVV en kreeg uiteindelijk een terechte penantie.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 keer ontsnappen tegen kutclubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |