Zo ik ook...quote:Op donderdag 13 september 2018 21:11 schreef Hupje het volgende:
Fijn kwakz0r, dat het nu afgesproken is en zo rustig kan. Goede informatieavond gehad?
Volgens mij gaat het er bij het CB vooral om of je je zorgen maakt of zou moeten maken over de ontwikkeling van je kind. En volgens mij tellen best lang vaste klanken voor een voorwerp ook als woorden.
Vandaag wilde ik een hele grote rol behang. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar dat is toch gewoon praten? Gebaren is praten. En tweetalig kan het ook wat langer duren.quote:Op donderdag 13 september 2018 16:46 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Crump!
Ik zou gaan voor monsterspray zonder glitters denk ik
Over 2 weken moeten wij weer naar het CB. M is dan.. 2j2m. Eigenlijk zouden we eerder gaan, maar dat werd verzet door vakanties. Ik bereid me alvast voor op veel adviezen, want M praat nog niet echt. Al lijkt er sinds ze op de peutergroep zit op de opvang wel meer interesse voor te zijn. Maar het meeste gebeurt toch nog in gebarentaal. En een auto, is steevast toettoet, hoe vaak we ook zeggen dat het een auto isSoms commandeert ze mij ook rond in het Vietnamees, dat is wel komisch
Zegt ze heel boos CUA
![]()
(dat is deur), als ze vindt dat de deur dicht moet etc. Soms vind ik haar nog zo klein lijken, omdat ze nog niet echt praat. Vanaf maart willen we beginnen met 2 ochtenden psz. Ondertussen oefenen we veel met boekjes e.d. We will see
Afgelopen week voor het eerst 2x op de grond gaan liggen protesteren en ik vond het cutequote:Op donderdag 13 september 2018 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zo ik ook...
Tussen het niet de deur uit willen, de poes pesten, wegrennen in de bibliotheek, wegrennen in de Lidl, en het schreeuwend op de grond liggen bij de kassa door was hij echter wel echt heel erg lief
Dus behang met een deurtje!
Oh de vakantie was ZALIG. Ik had echt niet durven hopen dat alles zo goed zou gaanquote:Op maandag 17 september 2018 08:37 schreef Quoi het volgende:
a zeg, scholen lijken nog zo ver weg. Al moeten we ons er stilletjes aan wel in gaan verdiepen.
Na een weekje semi-ziek, vriend op vakantie en druk op werk, kan ik weer een beetje ademhalen. En Max lepelt de ene na de andere zin op , maar laat ook bewust hele harde scheten, om daar dan heel hard om te lachen Op de fiets ook hilarisch.
Vond ik aanvankelijk ook wel. Er was een opmerking gemaakt over mogelijk slappe kaakspieren nav hoe ze eet op het Kdv en opmerkingen over dat ze zich moeilijk verstaanbaar kan maken.quote:Op maandag 17 september 2018 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Met net 2 al naar logopedie omdat ze nog geen volzinnen maakt klinkt mij wel wat heftig, MC?
Noud is nu 18 maanden dus nog wel flink jonger, maar die maakt ook nog geen enkel woord. Ja, heel soms "mama". Hij praat wel de hele godganse dag in z'n eigen taal dus ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:41 schreef Quoi het volgende:
Dat wordt een uittocht hier, denk ik? Veel bijna-vierjarigen.
Onze redhead is weer geknipt. En drama schoppen is best vermoeiend:Ok, drama is wat minder, maar dat kuifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik zeg de eerste keer nog tegen hem dat we een afspraak hebben, dat hij moet blijven liggen en slapen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:34 schreef Arja het volgende:
Wat vermoeiend lesage. Hoe pak je het laten liggen en terugleggen aan? Wat zeg je wel of niet tegen hem?
Verwarrend, dat naar school gaanquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:47 schreef Jag�rtrut het volgende:
Nog twee nachtjes, dan wordt die van mij drie. Al zegt hij heel consequent dat hij vier wordt!
Het zit jullie niet mee met dat slapen hè? Het ging een tijdje goed, heb ik het idee?quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:08 schreef LeSage het volgende:
3 f*cking weken al en meneer komt er nog iedere avond een paar keer uit en gaat daarna een half uur liggen roepen en huilen vanuit zijn bed
Hoe gaat het met jou en Emmy?quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:34 schreef Arja het volgende:
Wat vermoeiend lesage. Hoe pak je het laten liggen en terugleggen aan? Wat zeg je wel of niet tegen hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Arja op 18-09-2018 22:59:40 ]
Ik heb het over mezelf afgeroepen en mijne is net echt na in bed brengen nog 2 uur wakker geweest! Schrok me elke keer rot, kwam steeds met een groot attribuut binnenlopen, dan weer een zwabber, of een discolamp, of z’n dekbed.quote:Op dinsdag 18 september 2018 21:56 schreef LeSage het volgende:
Dit drama is al bijna 2 jaar zo, Svane, dus daar heeft het niet echt iets mee van doen.
Hij heeft zijn dut ook echt nog wel nodig, vanmiddag viel hij dus meteen in slaap, en daarvoor hangt en valt hij beneden al een tijdje. Ook ‘s avonds wrijft hij maar in zijn ogen en tijdens het voorlezen is hij bijna weg, maar daarna gaat hij gewoon los.
Melba heeft het ook een poos gehad. Wij bleven idd wel doorgaan met terugleggen, al zei ik altijd wel wat. De niet-aankijk methode van supernanny vind ik niks.quote:Op dinsdag 18 september 2018 21:56 schreef LeSage het volgende:
Dit drama is al bijna 2 jaar zo, Svane, dus daar heeft het niet echt iets mee van doen.
Hij heeft zijn dut ook echt nog wel nodig, vanmiddag viel hij dus meteen in slaap, en daarvoor hangt en valt hij beneden al een tijdje. Ook ‘s avonds wrijft hij maar in zijn ogen en tijdens het voorlezen is hij bijna weg, maar daarna gaat hij gewoon los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |