abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10960821
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 22:12 schreef Eightball het volgende:

[..]

Loutro is echt heel erg geweldig! Supersfeertje en heel ontspannen.

Eerlijk gezegd ben ik er zelf nooit geweest. Ik heb het wel ver in de diepte zien liggen vanaf een kapelletje boven op een berg bij Anopoli.
  zondag 8 juni 2003 @ 11:41:44 #177
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10961145
Veel plezier Kozzmic! Plaats je wel een verslag enzo??
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 15:00:46 #178
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_10964354
quote:
Op zondag 8 juni 2003 10:59 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Thanks, jij ook.
Lukt het je om uiterlijk 22 juni in Plakias langs te komen?

Ik probeer het, maar weet niet zeker want vertrek de 18de en kom dan pas rond 22.00 uur aan. Mijn dochter ziet Plakias wel helemaal zitten, dus we gaan ons best doen. BTW ik heb omgeboekt van Stalis naar Koutouloufari............ Waarom? Lang onbelangrijk verhaal maar in het zeer kort: Onenigheid. Zal wel loslopen, maar de vakantie wordt helemaal top! Ga meteen een scooter huren en de boel verkennen. Misschien tot Kreta dan Kozz!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_11012129
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:50 schreef larshil het volgende:
Ik heb vandaag geboekt voor 3 juli tot 17 juli. We zitten dan in appartement Elia & Tina
Jep, en ik ga met je mee!

Veeeel zin in!

PS: M'n zusje was er deze week, en er was een dode gevallen in die kloof.... maar ja die was veeelste dik, slechte conditie.. en wilde perse die kloof beklimmen...

pi_11047060
ik heb de Samaria kloof gelopen, uiteraard niet de luie versie maar de 18 km lange

siets nou jij nog

Edit:

doe niet je witte nieuwe schoentjes aan

pi_11079891
ik ben 3 keer op kreta geweest alleen knossos en agio nickolaios gezien omdat het minder weer was..

ik ben zooo not bothered om wat te gaan doen gewoon 8 dagen zon,zee,ztrand,drinken eten en on the pull...
ook zo kan je vakantie vieren..;)

zaterdag 14 juni 2003 @ 13:42:30 #182
57943 DonCorleone22
You'll never walk alone
pi_11104681
Zoo gaat aardig druk worden deze zomer op Kreta.
Met het uitgaansleven zit het ook wel goed zo te lezen.
Wij gaan met dit jaar met 11 man naar Chersonissous, periode 11-24 juli.
In appartement Assites/Pirakes , iemand nog info over dit appartement , soepele eigenaren ofzo anders krijgen we het nog moeilijk dit jaar.....

Nog mensen in hetzelfde vliegtuig Transavia de 11e juli , zo ja iemand al info over de vertrektijden ...

You'll never walk alone
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:18:55 #183
52471 Hansjoh
My hero..
pi_11107050
Vertrektijden van Transavia worden ongeveer 2 weken voor vertrek bekent gemaakt. Wij gaan de 2e weg(juli) en hebben nog nix gehoord, waarschijnlijk wordt het een nachtvlucht, van mensen gehoord die daar geweest zijn. Heb er al zin in!!!
pi_11120440
Tot op het laatste moment kunnen bij Transavia Basic-Air veranderingen in de vliegtijdstippen zijn. De tijden die dagen van te voren worden doorgegeven kunnen de dag zelf nog uren vervroegen of later worden. Houdt daarom altijd Teletext in de gaten.

Mijn vlucht naar Kreta veranderde in de voorafgaande weken een aantal keer van tijdstip volgens napluizen op Internet. De tijden op de tickets die een week van te voren kwamen klopten niet. Op de avond voor mijn vlucht zag ik weer andere tijden. 'Gelukkig' woon ik vlak bij Schiphol.
Medepassagiers die uit Limburg kwamen en extra vroeg waren vertrokken om niks aan het toeval van de NS over te laten ontdekten tot hun schrik op ShipholPlaza dat ze moesten rennen naar de incheckbalie.
Bij aankomst op Kreta zat de bus naar onze apartementen vol bij de hostess klagende passagiers die het zelfde bleek te zijn overkomen.. Gelukkig was het vooorseizoen dus vooral veel oudere mensen die altijd extra op safe spelen zodat niemand ontbrak. Maar...
...er was dus op het laatst niemand van Transavia of van de diverse reisburo's geweest die ons had ingeseind.

Let hier dus zelf tot op het laatste moment op!!!

pi_11122188
nou das dan ook wer lekker gelukkig woon ik 10(met de trein) van schiphol.. wat irri zeg..zal er op letten.. dank...
maar zijn het over het algemeen nacht vluchten?? ik hoop het wel zijn we er lekker vroeg en heb je nog wat aan je dag
  † In Memoriam † zondag 15 juni 2003 @ 14:16:52 #186
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_11122319
quote:
Op zondag 15 juni 2003 12:27 schreef Lurky het volgende:
Tot op het laatste moment kunnen bij Transavia Basic-Air veranderingen in de vliegtijdstippen zijn. De tijden die dagen van te voren worden doorgegeven kunnen de dag zelf nog uren vervroegen of later worden. Houdt daarom altijd Teletext in de gaten.

Mijn vlucht naar Kreta veranderde in de voorafgaande weken een aantal keer van tijdstip volgens napluizen op Internet. De tijden op de tickets die een week van te voren kwamen klopten niet. Op de avond voor mijn vlucht zag ik weer andere tijden. 'Gelukkig' woon ik vlak bij Schiphol.
Medepassagiers die uit Limburg kwamen en extra vroeg waren vertrokken om niks aan het toeval van de NS over te laten ontdekten tot hun schrik op ShipholPlaza dat ze moesten rennen naar de incheckbalie.
Bij aankomst op Kreta zat de bus naar onze apartementen vol bij de hostess klagende passagiers die het zelfde bleek te zijn overkomen.. Gelukkig was het vooorseizoen dus vooral veel oudere mensen die altijd extra op safe spelen zodat niemand ontbrak. Maar...
...er was dus op het laatst niemand van Transavia of van de diverse reisburo's geweest die ons had ingeseind.

Let hier dus zelf tot op het laatste moment op!!!

Thanx voor de info. Heb de tickets wel inmiddels al binnen. Ga ook met Basic Air. Vertrek 14.50 uur. Maar goed, ook ik woon 10 min. van Schiphol dus zal het vanaf maandag gaan checken...
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_11124817
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:08 schreef kyra1974 het volgende:
maar zijn het over het algemeen nacht vluchten?? ik hoop het wel zijn we er lekker vroeg en heb je nog wat aan je dag
Nou dat was ook wat: achtdagen werden er uiteindelijk zowat zes. oorspronkelijk zouden we op maandag in de extreemvroege ochtend gaan dat werd dus namiddag en uiteindelijk in donker tegen middernacht in Chersonissos. Vaarwel maandag.
Terug, ook op maandag zou namiddag zijn en werd vroeg in de ochtend. Smiddags alweer in Amsterdam. De werkelijke vakantie was dus van dinsdag tot en met zondag. De dagen dat ik me echt nergens druk over hoefde te maken kwa uit-pakken en instaleren in apartement en inspecteren-omgeving-koelkastvullen danwel koelkast-legen-keuken-schoonmaken-inpakken...de werkelijk zorgeloze eindeloze dagen waren woensdag t/m zaterdag. Dat kwam dus door die extreme vliegtijden. Ik had gedacht het 'gedoe' op de beide maandagen te hebben en verder niks, niente nada besognes in Cher'.

Ik zit natuurlijk te zeuren want het bleef prachtig voor die 245 euro vlucht-app-all-in maar het aantal dagen was dus gevoelsmatig veel korter dan verwacht door de avond/ochtend-vluchten.

pi_11128528
ik hoop toch echt dat ik een nachtvlucht heb...kan je geen klacht indienen?? waarom doen ze dit?? het gaat al zo slecht in de luchtvaart moeten ze juist dit soort dingen doen.
245 eurie. .fucking hell ik ga voor 450 en op zaterdag
pi_11129414
NOU DAN NOG EEN KEER (AANGEZIEN DE TOPIC PLEITEN IS)
WIE GAAT ER NAAR MALIA EN WANNEER EN WIE IS ER OOIT WELEENS IN APP. CRETAN FAMILY GEWEEST...

IK GA IN AUGUSTUS..

erg irri dit.. soz

maandag 16 juni 2003 @ 07:40:39 #190
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11135774
quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:14 schreef kyra1974 het volgende:
NOU DAN NOG EEN KEER (AANGEZIEN DE TOPIC PLEITEN IS)
WIE GAAT ER NAAR MALIA EN WANNEER EN WIE IS ER OOIT WELEENS IN APP. CRETAN FAMILY GEWEEST...

IK GA IN AUGUSTUS..

erg irri dit.. soz

Je Caps Lock staat aan.
Het topic is niet weg, het is alleen dicht. malia 2003
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11136468
quote:
Op zondag 15 juni 2003 20:31 schreef kyra1974 het volgende:
kan je geen klacht indienen?? waarom doen ze dit?? het gaat al zo slecht in de luchtvaart moeten ze juist dit soort dingen doen.
De vertrekdata klopten en in de overeenkomst staat dat de tijden kunnen veranderen. Daar valt niet over te klagen. Ik klaag ook niet maar waarschuw alleen dat ik van de 8 maar 6 volle kreta-dagen had waarvan er gevoelsmatig maar 4 onbekommerd waren. Maar wat verwacht je als je een weekje weggaat? Dat is meer een uitstapje dan een volwaardige vakantie.

Dat het zo "goedkoop" was, dat is nog altijd 540 oude guldens wat niet echt te geef is. Maar het voor- en na-seizoen zijn altijd voordeliger. Bovendien is het verstandig om zodra er een oorlog uitbreekt of een epidemie ofzo en de reisbranche daar de dupe van is onmiddelijk last-minute te boeken.
Mn zus had bij het uitbreken van de Golfoorlog een 10-daagse nijlcruise voor 199 euro en daar zaten zelfs bij het all-in kwa, vlucht, tax, verblijf alle maaltijden bij in! Dat is echt extreem. Ik was met mn Kreta-reis alweer 3 weken later toen de ergste afzeggingsregen wegens angsten voorbij was. Een week eerder, ik kon toen niet, had me nog eens 39 euro gescheeld.

quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:14 schreef kyra1974 het volgende:WIE IS ER OOIT WELEENS IN APP. CRETAN FAMILY GEWEEST...
Ik niet.
quote:
deze mensen ook niet...het is in malia en het ligt buiten het centrum het is in mei 2002 net geopend wie kan ons meer vertellen en zijn er ook nog andere mensen in dit app geweest...
Googlen levert niet veel op: alleen dezelfde vragen en verder niet-goed-functionerende klungelige home-pages zodat we nog niks wijzer worden. Verwacht maar niet veel technisch vernuft van je Cretan-Family-reisgenoten. Vermoedelijk is het in elk geval een nerd-vrij apartement.
pi_11137608
"Googlen levert niet veel op: alleen dezelfde vragen en verder niet-goed-functionerende klungelige home-pages zodat we nog niks wijzer worden. Verwacht maar niet veel technisch vernuft van je Cretan-Family-reisgenoten. Vermoedelijk is het in elk geval een nerd-vrij apartement."

hahaha..ik mag het hopen.. het valt me wel op dat de meeste app die in de nederlandse reisgidsen staan uit het centrum zijn..terwijl die van de britten aan het strand liggen en max 500m vh centrum liggen...hmmm verdacht:)
Het is toch raar dat zo'n app complex nergens terug te vinden is alleen op sunweb en gogo (met heeeeel weinig info)

ook zo irri dat het topic gesloten is:( caps lock betekende dat ik geirriteerd was..tis nu weer over hoor:)
Je hebt gelijk zo goedkoop is het niet ik ben het nu ook aan het omekenen 450 eurie fucking hell..tenerife was net zo duur trouwens vorig jaar ..onwijs leuke vakantie alleen 4 vd 8 dagen regen

maandag 16 juni 2003 @ 11:47:32 #193
57943 DonCorleone22
You'll never walk alone
pi_11138587
Thanx voor de transavia info, zal rekening houden met verandering van de vertrektijden. Ik woon namelijk niet in de buurt van schiphol..
Iemand nog info over de gemiddelde bierprijs in de bars/discotheken ?
You'll never walk alone
pi_11139800
quote:
Op maandag 16 juni 2003 11:47 schreef DonCorleone22 het volgende:
Thanx voor de transavia info, zal rekening houden met verandering van de vertrektijden. Ik woon namelijk niet in de buurt van schiphol..
Iemand nog info over de gemiddelde bierprijs in de bars/discotheken ?
ja 3 eurie in de pub 4-6 eurie in de club
4/5 euries voor een smirnoff/breezer/wkd en in een club ook iets duurder

Amstel was 45p dus dat is iets meer dan een euro ??? heel vaag maar goed..dus conclusie heel veel zuipen op je balkon en in de kroegen

[Dit bericht is gewijzigd door kyra1974 op 16-06-2003 12:51]

maandag 16 juni 2003 @ 13:17:43 #195
57404 noirtje
Unnecessary Protector
pi_11140583
quote:
Op maandag 16 juni 2003 11:08 schreef kyra1974 het volgende:
"Googlen levert niet veel op: alleen dezelfde vragen en verder niet-goed-functionerende klungelige home-pages zodat we nog niks wijzer worden. Verwacht maar niet veel technisch vernuft van je Cretan-Family-reisgenoten. Vermoedelijk is het in elk geval een nerd-vrij apartement."

hahaha..ik mag het hopen.. het valt me wel op dat de meeste app die in de nederlandse reisgidsen staan uit het centrum zijn..terwijl die van de britten aan het strand liggen en max 500m vh centrum liggen...hmmm verdacht:)
Het is toch raar dat zo'n app complex nergens terug te vinden is alleen op sunweb en gogo (met heeeeel weinig info)

ook zo irri dat het topic gesloten is:( caps lock betekende dat ik geirriteerd was..tis nu weer over hoor:)
Je hebt gelijk zo goedkoop is het niet ik ben het nu ook aan het omekenen 450 eurie fucking hell..tenerife was net zo duur trouwens vorig jaar ..onwijs leuke vakantie alleen 4 vd 8 dagen regen

Hetzelfde verhaal voor het app. Cosmopolit, daar is ook weinig tot nix over te vinden op het wired. Maar maakt niet uit.. zoveel vertrouwen leg ik toch niet in die slecht en onoverzichtelijke sites

noirtje

Iedereen wil leuke collega's,... ook jouw collega's!
pi_11171784
heyy wie gaan nog meer naar chersonicos(ofzow) op 23 augustus a.s. ? wij hebben geboekt bij gogo tours..

ltrrr

www.the-roxbury.nl
pi_11177025
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:19 schreef TonY211 het volgende:
heyy wie gaan nog meer naar chersonicos(ofzow) op 23 augustus a.s. ? wij hebben geboekt bij gogo tours..

ltrrr

23 augustus... naar malia ...jipeeeee veel leuker daar hoor..
  woensdag 18 juni 2003 @ 01:25:54 #198
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_11183968
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:55 schreef kyra1974 het volgende:

[..]

23 augustus... naar malia ...jipeeeee veel leuker daar hoor..

Yep , Malia is echt veelleuker dan Chersonisos , Chersonisos lopen mij te veel van die popie jopies
Ik ben inmiddels overleden
pi_11195600
Owwww dat wist ik niet... naja malia ligt dr vlakbij we huren vast wel ff een autootje, komt helemaal goed
www.the-roxbury.nl
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:02:38 #200
52471 Hansjoh
My hero..
pi_11197425
Dus de vertrektijden kunnen ook vervroegen....ai, daar had ik nog niet aan gedacht! Hopelijk vertrekken we niet vroeg in de morgen, moet ik heel de nacht de teletext in de gaten houden...
Dacht dat je de tickets 2 weken voor vertrek kreeg, maar zag op de site dat dat 1 week is....ff wachten dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')