quote:Eerlijk gezegd ben ik er zelf nooit geweest. Ik heb het wel ver in de diepte zien liggen vanaf een kapelletje boven op een berg bij Anopoli.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:12 schreef Eightball het volgende:[..]
Loutro is echt heel erg geweldig! Supersfeertje en heel ontspannen.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 10:59 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Thanks, jij ook.
Lukt het je om uiterlijk 22 juni in Plakias langs te komen?
quote:Jep, en ik ga met je mee!
Op dinsdag 27 mei 2003 20:50 schreef larshil het volgende:
Ik heb vandaag geboekt voor 3 juli tot 17 juli. We zitten dan in appartement Elia & Tina
Veeeel zin in!
PS: M'n zusje was er deze week, en er was een dode gevallen in die kloof.... maar ja die was veeelste dik, slechte conditie.. en wilde perse die kloof beklimmen...
siets nou jij nog ![]()
Edit:
doe niet je witte nieuwe schoentjes aan
ik ben zooo not bothered om wat te gaan doen gewoon 8 dagen zon,zee,ztrand,drinken eten en on the pull...
ook zo kan je vakantie vieren..;)
Nog mensen in hetzelfde vliegtuig Transavia de 11e juli , zo ja iemand al info over de vertrektijden ...
Mijn vlucht naar Kreta veranderde in de voorafgaande weken een aantal keer van tijdstip volgens napluizen op Internet. De tijden op de tickets die een week van te voren kwamen klopten niet. Op de avond voor mijn vlucht zag ik weer andere tijden. 'Gelukkig' woon ik vlak bij Schiphol.
Medepassagiers die uit Limburg kwamen en extra vroeg waren vertrokken om niks aan het toeval van de NS over te laten ontdekten tot hun schrik op ShipholPlaza dat ze moesten rennen naar de incheckbalie.
Bij aankomst op Kreta zat de bus naar onze apartementen vol bij de hostess klagende passagiers die het zelfde bleek te zijn overkomen.. Gelukkig was het vooorseizoen dus vooral veel oudere mensen die altijd extra op safe spelen zodat niemand ontbrak. Maar...
...er was dus op het laatst niemand van Transavia of van de diverse reisburo's geweest die ons had ingeseind.
Let hier dus zelf tot op het laatste moment op!!!
quote:Thanx voor de info. Heb de tickets wel inmiddels al binnen. Ga ook met Basic Air. Vertrek 14.50 uur. Maar goed, ook ik woon 10 min. van Schiphol dus zal het vanaf maandag gaan checken...
Op zondag 15 juni 2003 12:27 schreef Lurky het volgende:
Tot op het laatste moment kunnen bij Transavia Basic-Air veranderingen in de vliegtijdstippen zijn. De tijden die dagen van te voren worden doorgegeven kunnen de dag zelf nog uren vervroegen of later worden. Houdt daarom altijd Teletext in de gaten.Mijn vlucht naar Kreta veranderde in de voorafgaande weken een aantal keer van tijdstip volgens napluizen op Internet. De tijden op de tickets die een week van te voren kwamen klopten niet. Op de avond voor mijn vlucht zag ik weer andere tijden. 'Gelukkig' woon ik vlak bij Schiphol.
Medepassagiers die uit Limburg kwamen en extra vroeg waren vertrokken om niks aan het toeval van de NS over te laten ontdekten tot hun schrik op ShipholPlaza dat ze moesten rennen naar de incheckbalie.
Bij aankomst op Kreta zat de bus naar onze apartementen vol bij de hostess klagende passagiers die het zelfde bleek te zijn overkomen.. Gelukkig was het vooorseizoen dus vooral veel oudere mensen die altijd extra op safe spelen zodat niemand ontbrak. Maar...
...er was dus op het laatst niemand van Transavia of van de diverse reisburo's geweest die ons had ingeseind.Let hier dus zelf tot op het laatste moment op!!!
quote:Nou dat was ook wat: achtdagen werden er uiteindelijk zowat zes. oorspronkelijk zouden we op maandag in de extreemvroege ochtend gaan dat werd dus namiddag en uiteindelijk in donker tegen middernacht in Chersonissos. Vaarwel maandag.
Op zondag 15 juni 2003 14:08 schreef kyra1974 het volgende:
maar zijn het over het algemeen nacht vluchten?? ik hoop het wel zijn we er lekker vroeg en heb je nog wat aan je dag
Ik zit natuurlijk te zeuren want het bleef prachtig voor die 245 euro vlucht-app-all-in maar het aantal dagen was dus gevoelsmatig veel korter dan verwacht door de avond/ochtend-vluchten.
IK GA IN AUGUSTUS..
erg irri dit.. soz
quote:Je Caps Lock staat aan.
Op zondag 15 juni 2003 21:14 schreef kyra1974 het volgende:
NOU DAN NOG EEN KEER (AANGEZIEN DE TOPIC PLEITEN IS)
WIE GAAT ER NAAR MALIA EN WANNEER EN WIE IS ER OOIT WELEENS IN APP. CRETAN FAMILY GEWEEST...IK GA IN AUGUSTUS..
erg irri dit.. soz
quote:De vertrekdata klopten en in de overeenkomst staat dat de tijden kunnen veranderen. Daar valt niet over te klagen. Ik klaag ook niet maar waarschuw alleen dat ik van de 8 maar 6 volle kreta-dagen had waarvan er gevoelsmatig maar 4 onbekommerd waren. Maar wat verwacht je als je een weekje weggaat? Dat is meer een uitstapje dan een volwaardige vakantie.
Op zondag 15 juni 2003 20:31 schreef kyra1974 het volgende:
kan je geen klacht indienen?? waarom doen ze dit?? het gaat al zo slecht in de luchtvaart moeten ze juist dit soort dingen doen.
Dat het zo "goedkoop" was, dat is nog altijd 540 oude guldens wat niet echt te geef is. Maar het voor- en na-seizoen zijn altijd voordeliger. Bovendien is het verstandig om zodra er een oorlog uitbreekt of een epidemie ofzo en de reisbranche daar de dupe van is onmiddelijk last-minute te boeken.
Mn zus had bij het uitbreken van de Golfoorlog een 10-daagse nijlcruise voor 199 euro en daar zaten zelfs bij het all-in kwa, vlucht, tax, verblijf alle maaltijden bij in! Dat is echt extreem. Ik was met mn Kreta-reis alweer 3 weken later toen de ergste afzeggingsregen wegens angsten voorbij was. Een week eerder, ik kon toen niet, had me nog eens 39 euro gescheeld.
quote:Ik niet.
Op zondag 15 juni 2003 21:14 schreef kyra1974 het volgende:WIE IS ER OOIT WELEENS IN APP. CRETAN FAMILY GEWEEST...
quote:Googlen levert niet veel op: alleen dezelfde vragen en verder niet-goed-functionerende klungelige home-pages zodat we nog niks wijzer worden. Verwacht maar niet veel technisch vernuft van je Cretan-Family-reisgenoten. Vermoedelijk is het in elk geval een nerd-vrij apartement.
deze mensen ook niet...het is in malia en het ligt buiten het centrum het is in mei 2002 net geopend wie kan ons meer vertellen en zijn er ook nog andere mensen in dit app geweest...
hahaha..ik mag het hopen.. het valt me wel op dat de meeste app die in de nederlandse reisgidsen staan uit het centrum zijn..terwijl die van de britten aan het strand liggen en max 500m vh centrum liggen...hmmm verdacht:)
Het is toch raar dat zo'n app complex nergens terug te vinden is alleen op sunweb en gogo (met heeeeel weinig info)
ook zo irri dat het topic gesloten is:( caps lock betekende dat ik geirriteerd was..tis nu weer over hoor:)
Je hebt gelijk zo goedkoop is het niet ik ben het nu ook aan het omekenen 450 eurie fucking hell..tenerife was net zo duur trouwens vorig jaar ..onwijs leuke vakantie alleen 4 vd 8 dagen regen
quote:ja 3 eurie in de pub 4-6 eurie in de club
Op maandag 16 juni 2003 11:47 schreef DonCorleone22 het volgende:
Thanx voor de transavia info, zal rekening houden met verandering van de vertrektijden. Ik woon namelijk niet in de buurt van schiphol..
Iemand nog info over de gemiddelde bierprijs in de bars/discotheken ?
Amstel was 45p dus dat is iets meer dan een euro ??? heel vaag maar goed..dus conclusie heel veel zuipen op je balkon en in de kroegen
[Dit bericht is gewijzigd door kyra1974 op 16-06-2003 12:51]
quote:Hetzelfde verhaal voor het app. Cosmopolit, daar is ook weinig tot nix over te vinden op het wired. Maar maakt niet uit.. zoveel vertrouwen leg ik toch niet in die slecht en onoverzichtelijke sites
Op maandag 16 juni 2003 11:08 schreef kyra1974 het volgende:
"Googlen levert niet veel op: alleen dezelfde vragen en verder niet-goed-functionerende klungelige home-pages zodat we nog niks wijzer worden. Verwacht maar niet veel technisch vernuft van je Cretan-Family-reisgenoten. Vermoedelijk is het in elk geval een nerd-vrij apartement."hahaha..ik mag het hopen.. het valt me wel op dat de meeste app die in de nederlandse reisgidsen staan uit het centrum zijn..terwijl die van de britten aan het strand liggen en max 500m vh centrum liggen...hmmm verdacht:)
Het is toch raar dat zo'n app complex nergens terug te vinden is alleen op sunweb en gogo (met heeeeel weinig info)ook zo irri dat het topic gesloten is:( caps lock betekende dat ik geirriteerd was..tis nu weer over hoor:)
Je hebt gelijk zo goedkoop is het niet ik ben het nu ook aan het omekenen 450 eurie fucking hell..tenerife was net zo duur trouwens vorig jaar ..onwijs leuke vakantie alleen 4 vd 8 dagen regen
noirtje
ltrrr
quote:23 augustus... naar malia ...jipeeeee veel leuker daar hoor..
Op dinsdag 17 juni 2003 16:19 schreef TonY211 het volgende:
heyy wie gaan nog meer naar chersonicos(ofzow) op 23 augustus a.s. ? wij hebben geboekt bij gogo tours..ltrrr
quote:Yep , Malia is echt veelleuker dan Chersonisos , Chersonisos lopen mij te veel van die popie jopies
Op dinsdag 17 juni 2003 19:55 schreef kyra1974 het volgende:[..]
23 augustus... naar malia ...jipeeeee veel leuker daar hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |